homofilie

DeletedUser13801

Guest
Toch interesant dat zoveel mensen gelijk dit forum bespringen! :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Precies, iedereen heeft rare trekjes.


Je hebt vrouwelijke mannen en mannelijke vrouwen.
Die heb je onder de homoseksuelen maar ook onder de hetero's.

IK VOEL MIJ TOTAAL NIET AANGESPROKEN
dat jullie het even weten:rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
travestieten zijn echt mensen die zich verkleden of zelfs verder gaan (chirurgie) om een vriend/vriendin van eigen sekse te krijgen.

Als een man of een vrouw een geslachtsoperatie ondergaat of enkel een hormoonkuur volgt, dan zijn ze transgenders.

Zie hier

Zie hier voor travestie

travestieten kunnen zich toch ook vrouwelijk voelen maar toch op vrouwen vallen?
Zoals ik al aangaf zijn er genoeg mannen die zich verkleden als vrouw, terwijl ze hetero zijn of sterker nog, getrouwd zijn.

Zelf val ik (denk ik!) in deze groep:
Androgynie

Toch interesant dat zoveel mensen gelijk dit forum bespringen! :D:D:D


Jodude, dat valt toch best mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nouja, ik schijn best wel wat 'vrouwelijke trekjes' te hebben.
Nou denk ik persoonlijk dat dat komt door mijn leefomgeving. Ik ben opgegroeid met 3 veel oudere zussen (tussen de 10 en de 12 jaar verschil) en mijn vader zie ik maar een keer per 2 á 3 weken.

Ik heb er zelf wel is serieus overna gedacht of ik misschien toch homofiel ben. Maar aangezien ik gewoonweg te graag naar de ehrm... mooie delen van het vrouwelijk lichaam (zo beschaafd he? :p) kijk denk ik dat het niet zo is. Ik heb namelijk ook niet zoveel met naar jongens kijken.

Mijn vriendenkring bestaat ook uit bijna alleen maar meisjes. Om de een of andere reden, trek ik daar altijd wat sneller naartoe.

Btw, ik doe niet aan vrouwenkleding ;).
Het vrouwentrekje waar ik dan ook wel een hekel aan heb is shoppen ;).
Alleen in muziekwinkels kan ik een tijd staan, maar dat komt misschien ook omdat de metal sectie vaak lastig te vinden is :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bij mij doet die link het wel Chagall.
Naja, je kunt copy-pasten natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
nouja, ik schijn best wel wat 'vrouwelijke trekjes' te hebben.
Nou denk ik persoonlijk dat dat komt door mijn leefomgeving. Ik ben opgegroeid met 3 veel oudere zussen (tussen de 10 en de 12 jaar verschil) en mijn vader zie ik maar een keer per 2 á 3 weken.

Ik heb er zelf wel is serieus overna gedacht of ik misschien toch homofiel ben. Maar aangezien ik gewoonweg te graag naar de ehrm... mooie delen van het vrouwelijk lichaam (zo beschaafd he? :p) kijk denk ik dat het niet zo is. Ik heb namelijk ook niet zoveel met naar jongens kijken.

Mijn vriendenkring bestaat ook uit bijna alleen maar meisjes. Om de een of andere reden, trek ik daar altijd wat sneller naartoe.

Btw, ik doe niet aan vrouwenkleding ;).
Het vrouwentrekje waar ik dan ook wel een hekel aan heb is shoppen ;).
Alleen in muziekwinkels kan ik een tijd staan, maar dat komt misschien ook omdat de metal sectie vaak lastig te vinden is :p.

Nooit de kans uitsluiten dat je mss bi bent:eek:
(dit geldt voor iedereen hoor:p)
 

DeletedUser

Guest
Nooit de kans uitsluiten dat je mss bi bent:eek:
(dit geldt voor iedereen hoor:p)

zou ook nog kunnen, het schijnt zo te zijn dat sommige mensen eerst trouwen en kinderen krijgen en er dan pas achterkomen dat ze eigenlijk toch homo zijn.
Ze missen wel wat in hun huwelijk al die tijd, maar ze weten niet wat.

Dus ja, wie weet blijk ik het wel te zijn, maar wie weet blijkt iemand die zo'n hekel aan ze heeft het uiteindelijk zelf te zijn. Eigenlijk, is het iets wat ik ze graag toewens. Niet omdat het een straf is om homo te zijn (hoewel zij dat wel zo zullen voelen), maar eigenlijk is het een soort van een lesje voor ze.
Dan hebben ze geen andere keus dan in de huid te kruipen van hetgene waar ze nou juist een hekel aan hebben.

Nog liever zou ik dat soort types gewoon verrot slaan, maar 'helaas' ben ik daar niet agressief/dapper :p genoeg voor.
 

DeletedUser7072

Guest
Kahvi zei:
Gaybashing komt ook voor in Nederland.
We lijken zo tolerant maar als puntje bij paaltje komt..

Ja maar in verhouding is NL zeer tolerant ;). Tuurlijk heb je mensen die in elkaar geslagen worden alleen in vergelijking met veel andere landen staan we echt aan de wereld top.... En de wet is helemaal 100% tolerant

In sommige landen uit het midden-Oosten krijg je bv de doodstraf als je homo bent. En in veel landen is homohuwelijk verboden dus tja..

Daarom noem ik NL tolerant e :rolleyes:. En elk land heeft wel die kansloze types die er andere voor in mekaar gaan slaan daar doe je echt niets tegen als regering.

Maarja ikzelf heb er niks tegen zolang ze mij maar niet lastig vallen vind ik het best. We leven in een democratie dus tja. En Paul de Leeuw is homo en een goede cabaretier moet ik zeggen. En ik heb ook een tante die lesbie is maar die is ook gwn aardig.

Wrm zou het dan erg zijn??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Homo zijn is Saudi-arabie is verboden.
Ik heb niks tegen homo's, maar zelf ben ik gewoon Hetro.

Homo's kunnen aardig zijn, maar als ze met de G-parade meelopen enz. vind ik het dom.
Je moet niet express met zo'n strakke dingen gaan lopen.Zelf vrouwen doen dat niet.

Ik was eens in Bugers Zoo dat is een dierentuin.
Loopt daar een clubje homo's zonder T-shirt.
Dat is wel dom.
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf heb ook een vrouwelijk brein, maar val niet op jongens.
ik ben gewoon beter in communicatie enzo, voel mij beter in de buurt van meisjes en ze begrijpen mij ook beter. maar ik ben niet homofiel.

Verder ben ik 100% tolerant, zoals men kon opmaken uit het vorige toppic dat over homofilie ging. daar heb ik khavi met hart en ziel beschermd. (grapje hé;-))
 

DeletedUser17527

Guest
Heb ook totaal niks tegen homo's, zijn gewone mensen net zoals hetero's.. Maar toch vind ik het soms vreemd om te zien.. Voorbeeld, de oom van me vriend is dus homo en schaamt zich er volgens mij ook totaal niet voor, gelukkig maar :) Maar toen hij een keer vakantie foto's liet zijn van zijn vakantie in amerika dat is tog wel een beetje vreemd haha.. Hij loopt zelf namelijk ook graag in leer en van die netshirtjes.. Maar hij liet rustig allerlei foto's zien van zichzelf in zulke kleding en van andere gasten die soms nogal uhh erg verhullend gekleed waren :p Was wel tijdens zijn gayparade ofzoiets..
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf heb ook een vrouwelijk brein, maar val niet op jongens.
ik ben gewoon beter in communicatie enzo, voel mij beter in de buurt van meisjes en ze begrijpen mij ook beter. maar ik ben niet homofiel.

Verder ben ik 100% tolerant, zoals men kon opmaken uit het vorige toppic dat over homofilie ging. daar heb ik khavi met hart en ziel beschermd. (grapje hé;-))

maar wat ben je dan?
je valt niet op jongens, maar je bent ook niet homo?


ik vind allen dat homo´s 1 fout maken,
ze willen gelijk zijn met de rest, mar ondertussen scheide ze zich zo veel mogelijk af, zoals een parade voor homo´s, er zijn toch ook geen prades voor hetros?
waarom altijd opvallen en je moeten afscheiden...?
wil je nu gelijk zijn of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ikzelf heb ook een vrouwelijk brein, maar val niet op jongens.
ik ben gewoon beter in communicatie enzo, voel mij beter in de buurt van meisjes en ze begrijpen mij ook beter. maar ik ben niet homofiel.

Verder ben ik 100% tolerant, zoals men kon opmaken uit het vorige toppic dat over homofilie ging. daar heb ik khavi met hart en ziel beschermd. (grapje hé;-))

maar heb je wel lust naar sex met vrouwen of dat ook niet?
Dan zou ik zeggen dat je A-seksueel bent.
Maar als je je seksueel voelt aangetrokken naar vrouwen ben je degelijk wel homoseksueel.
Definitie van Homoseksualiteit is dat je op je eigen geslacht valt.

Sorry maar zo werkt de hokjes geest in deze samenleving nou eenmaal :p
wat eigenlijk al verkeerd is maar dat is een andere discussie.
 

DeletedUser

Guest
De Gay Pride is meer om te laten zien dat homoseksuelen evenveel recht hebben als ieder ander mens.

Het is net als dat de dag dat de apartheid is afgeschaft steeds gevierd wordt.
Of de dag dat vrouwen mochten stemmen.
(niet dat die nou overal evenveel rechten hebben)

Zo ook met homoseksuelen.

De Gay Olympics vond ik daarintegen echt idioot.
Je vecht voor gelijke rechten, voor integratie en tegelijkertijd werd er zoiets
georganiseerd waaraan alleen homoseksuelen aan mee mochten doen.

Dat vind ik ook krom maar de Gay Pride, dat is iets heel anders!
Dat staat voor gelijke rechten en dat is zeer belangrijk en zeker NIET DOM!
 

DeletedUser1665

Guest
Om ook nog maar even mijn mening te geven.

Ik vind persoonlijk dat het 'kleffe' gedoe niet in mijn gezicht hoeft, bijv: ik loop op straat en ik zie ze dan weer eens 'klef' doen.

Laat ze dat maar thuis doen, net als iedereen.
Straat = publiek dus daar moet je ook regels kunnen stellen.

Over ' homo's ' maak ik me niet druk, ze doen maar waar ze zin in hebben het zijn namelijk ook maar mensen.
Veel mensen vergeten het namelijk, niet iedereen is hetero geaard, maar daarom moet je ze nog wel in hun waarde houden.

Doe je dat niet, waarom zouden ze dan wel respect tov jou tonen?
 
Bovenaan