Holmes Account

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Rage rage rage.. :D
Ben je het beu dat ik ook terecht je beschuldig? Haha.. ^^

Ah, hij wilde wellicht gewoon duidelijkheid wat hij van jou niet kreeg, dus is dit een logisch gevolg.
Ok dan, heb jij de gegevens niet, de manier waarop jij met dit ex-lid omging laat hoe dan ook de wensen over. ;)
En dan nog dat afdreigen via IGM om alles onder de grond te stoppen. :rolleyes: Om het lid dan toch uit TcF te verwijderen, dan maakt het toch allemaal niet uit dat er velen weet hebben van de inactiviteit?



EiT? Er is nooit iets gebeurd tussen NoT en EiT behalve wat loos gedreig. ;) Was ook nooit nodig, iedereen zag al lang het einde aankomen, zonder dat wij daar een deel vanuit moesten maken.

Geen vuiltje? Je had al 10 dagen niets van hun vernomen.. :rolleyes: Geaccepteerd? Dan kick je dat account toch uit je stam en behoud je het toch niet voor je belangrijke 'schone schijn'?
Ik ben altijd actief op dit forum, al sinds een maand, maar er is nu eenmaal weinig interessants om over te praten... tot nu. :D
Troost je, was dit over GDB of een andere stam, dan reageerde ik net zo hoor. Het is niet omdat het nu over TcF/jij gaat.

Ik vond sommige details hier gewoon opvallend, je wantrouwen tegenover sommige stammen en bekende doofpot/schone schijn en ik had nu eenmaal die kriebel om er wat over te zeggen. :)
En ja hoor, het kan je een hele hoop schelen wat mensen van zowel tcf als jou denken. Anders zou je niets in capslock/vet etc gaan reageren. ;)

Je beschuldigingen zijn weeral onterecht ;)

Hebben wij gedreigd in IGM? Ik heb enkel gezegd dat het wel heel simpel was als hij dacht dat er nu opeens een engel uit de lucht kwam vallen met de gegevens. Slaat nergens op, die gegevens komen egt niet ''opeens'' hier op het AF te staan hoor. Originele eigenaar is weg en die komt ook niet op het AF.
Dus vonden wij het een simpele en ondoordachte daad, dit is wat in pm is gezegd. Verder niks, Je hebt zelfs een igm van mij naar hem gezien hier. Dreig ik daar? volgens mij zie ik daar geen enkel dreigementje.

We hebben geen reden gehad Holmes uit .TcF. te verwijderen tot nu toe. We probeerden het account terug te krijgen en dus hielden we het in de stam. Nu de speler deze fout beging hadden we er alle reden toe het account te kicken.

lol ... zelfs NOT! leiders hebben toegegeven dat NOT! een aandeel heeft gehad in de van van -EiT- :eek:

Met geen vuiltje bedoel ik dus dat er in die 10 dagen geen aanval op Holmes is geweest, we probeerden nog steeds die gegevens te krijgen maar accepteerden eigenlijk al dat het account BB zou worden. Wat wij ook erg jammer vonden.

MIJN wantrouwen? waar heb ik NOT! genoemd dan? Filip noemt NOT! 1 of 2 maal maar om dan direct wantrouwen te zeggen. Gewoon een kwestie van logisch nadenken. NOT! ziet een inactief account en zou daar welis op kunnen reageren. logisch toch?

Ik verdedig me tegen JOU leugens ( die weer voortkomen uit de leugens van mezetiguy ), als jij hieruit opmaakt dat het me uitmaakt wat anderen over me denken. Ik zou eerder zeggen dat ik niet graag heb dat er over me gelogen wordt.
 

DeletedUser51186

Guest
Hey jongens kappen nou... Wat willen jullie hiermee bereiken? Ik ben blij dat het AF weer een beetje leven krijgt maar dit is wel een beetje teveel niet boeiend. Holmes is nu gekickt en NOT! zal wat dorpjes pakken die we toch wel gepakt hadden. En we zullen langzaam maar zeker verder die kant op komen.
 

DeletedUser27722

Guest
Je beschuldigingen zijn weeral onterecht ;)

Hebben wij gedreigd in IGM? Ik heb enkel gezegd dat het wel heel simpel was als hij dacht dat er nu opeens een engel uit de lucht kwam vallen met de gegevens. Slaat nergens op, die gegevens komen egt niet ''opeens'' hier op het AF te staan hoor. Originele eigenaar is weg en die komt ook niet op het AF.
Dus vonden wij het een simpele en ondoordachte daad, dit is wat in pm is gezegd. Verder niks, Je hebt zelfs een igm van mij naar hem gezien hier. Dreig ik daar? volgens mij zie ik daar geen enkel dreigementje.

We hebben geen reden gehad Holmes uit .TcF. te verwijderen tot nu toe. We probeerden het account terug te krijgen en dus hielden we het in de stam. Nu de speler deze fout beging hadden we er alle reden toe het account te kicken.

lol ... zelfs NOT! leiders hebben toegegeven dat NOT! een aandeel heeft gehad in de van van -EiT- :eek:

Met geen vuiltje bedoel ik dus dat er in die 10 dagen geen aanval op Holmes is geweest, we probeerden nog steeds die gegevens te krijgen maar accepteerden eigenlijk al dat het account BB zou worden. Wat wij ook erg jammer vonden.

MIJN wantrouwen? waar heb ik NOT! genoemd dan? Filip noemt NOT! 1 of 2 maal maar om dan direct wantrouwen te zeggen. Gewoon een kwestie van logisch nadenken. NOT! ziet een inactief account en zou daar welis op kunnen reageren. logisch toch?

Ik verdedig me tegen JOU leugens ( die weer voortkomen uit de leugens van mezetiguy ), als jij hieruit opmaakt dat het me uitmaakt wat anderen over me denken. Ik zou eerder zeggen dat ik niet graag heb dat er over me gelogen wordt.

Ik heb ook die van filip gezien en dat is toch allemaal niet bepaald koosjer. ;)
Waar ben ik dan verkeerd met mijn 'beschuldigingen'? Hoezo had je geen redenen? Het was al 10 dagen of meer inactief.. Hou je echt tot op barbaar die leden in je stam? Dan is het werkelijk voor de schone schijn, want met internen waren jullie niet eens begonnen?

Ah not leiders, wat hebben wij gedaan buiten GDB/300 wat aangemoedigd? Yoeri beweert ook altijd de reden te zijn van alle vallen op W15, moet je met een korreltje zout nemen. ;)
Als jullie het accepteerden moesten jullie sneller zijn en al beginnen edelen. :) Nu zal not inderdaad profiteren.

Filip, jij; 1 pot nat, ik doelde op het wantrouwen van TcF --> Not!.
Ja, NoT! zag dat inactief account wellicht ook al voor deze cinema en nu pas ingrijpen zou een pak onrespectvoller zijn dan toen ze het meteen zagen, toch? ;)
Jij verdedigt je inderdaad, dus interesseert het je wel wat anderen over jou en je stam denken, dus klopt het niet dat het je allemaal koud laat. :)
 

DeletedUser

Guest
ik kan weer op jou reageren, jij weer op mij.
Maar Bantex heeft gelijk, we hebben wel weer genoeg gezeverd.

Maar Bantex, of die dorpen ''zoiezo'' van jullie zouden worden betwijfel ik :p maar dat zullen we nooit weten he ;)
 

DeletedUser51186

Guest
Dat is ook weer waar xD Maar nu in ieder geval wel ;) en daar gaat het dan ook wel weer om xD


Ik zeg dat de discussie nu afgelopen is! En dat het forum mag sluiten
 

DeletedUser42436

Guest
zozo wat een gezeur :D

altijd gezellig

ik ga er niet zoveel over zeggen

enkel 3 punten
de persoon die dit op het forum heeft geplaatst:
hou je shit in je eigen huis en ga niet blerren op een openbaar forum (dat is toch wel punt 1 van een oorlog spel waar iedereen je vijand kan zijn)
wil je dit toch doen word het tijd dat je een andere spel gaat zoeken

voor de personen die denken holmes te kunnen edelen gna gna veel s6
word een grote sprong in het diepe en ik ben toch niet zo gezellige buurman als sommige zullen weten (weet je het niet zal je er snel genoeg achter komen)

en wat het geblabla vs baba
deze persoon zal en krijgt mij 100% ondersteuning en steun krijgen
en zoals de meeste weten is dat ook erg gezellig
net als de rest van de stam waar ik nu in leef

:Dno pain no fear hasies is back:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
zozo wat een gezeur :D

altijd gezellig

ik ga er niet zoveel over zeggen

enkel 3 punten
de persoon die dit op het forum heeft geplaatst:
hou je shit in je eigen huis en ga niet blerren op een openbaar forum (dat is toch wel punt 1 van een oorlog spel waar iedereen je vijand kan zijn)
wil je dit toch doen word het tijd dat je een andere spel gaat zoeken

voor de personen die denken holmes te kunnen edelen gna gna veel s6
word een grote sprong in het diepe en ik ben toch niet zo gezellige buurman als sommige zullen weten (weet je het niet zal je er snel genoeg achter komen)

en wat het geblabla vs baba
deze persoon zal en krijgt mij 100% ondersteuning en steun krijgen
en zoals de meeste weten is dat ook erg gezellig
net als de rest van de stam waar ik nu in leef

:Dno pain no fear hasies is back alife:D

:rolleyes::eek:

Het niveau van TcF krijgt een aardige deuk als je dit allemaal leest zeg. ;)
 

DeletedUser42436

Guest
joh jij bent toch gestopt ? promo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42436

Guest
dan word het toch tijd dat je weer gaat spelen want je praat of dat je nog steeds speelt :confused:

ga een chat zoeken of zo waar je gezellig kan babbelen :D
 

DeletedUser14725

Guest
dan word het toch tijd dat je weer gaat spelen want je praat of dat je nog steeds speelt :confused:

ga een chat zoeken of zo waar je gezellig kan babbelen :D

no pain no fear hasies is back

hou je shit in je eigen huis en ga niet blerren op een openbaar forum

oh jij bent toch gestopt ? promo

en wat het geblabla vs baba

voor de personen die denken holmes te kunnen edelen gna gna veel s6

:eek:


Het niveau van TcF krijgt een aardige deuk als je dit allemaal leest zeg
Damm, ik moet toch echt promo gelijk gaan geven :eek:.
 

DeletedUser42436

Guest
aaa geef je hem gelijk :D

aardig van jou :rolleyes:

ik geef niemand gelijk die denkt dat die pro is en niet eens meer speelt

woorden zeggen niks zijn meer de daden die tellen :D
 

DeletedUser14725

Guest
Uhm, als woorden niet zeggen zou je beter je mond houden op het af...
Want eerlijk, je komt hier over als een onvolwassen persoon die niet eens een deftig zin in elkaar kan knutselen, kom nou.
Als je zo de drang voelt om je te verdedigen doe het dan goed...

Wie zegt er dat axel niet meer speelt? ;)
En daarbij, het is niet omdat je niet meer speelt dat je je mening hier niet mag geven lijkt me. ;)
 

DeletedUser

Guest
wie is de volgende op het AF die onzin gaat posten uit tcf?
eerst die holmes,
dan hasies,
is roberty de volgende?
 

DeletedUser42436

Guest
hoezo zou ik me eigen niet kunnen verdedigen ?
en knutselen doe ik hier niet dat doe ik in me schuur als nodig is
hier plaatst ik een mening en een idee :p en als je er niet eens mee bent is dat niet echt mijn probleem of wel ?;)


en een mening geven op een topic en een spel dat je niet meer speelt lijkt mij tijd weg gooien en houd in dat je een leven moet zoeken of een chat
waar je lekker kan slap praten en denken dat je pro bent(dit is ook een mening!)
 

DeletedUser42436

Guest
joh ik ben net op dreef :)

even terug komen in me spel en dat gaat helemaal weer goed komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan