Holmes Account

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20081

Guest
nee ... hij heeft een keuze gemaakt ...
wat begrijp je niet aan originele speler? ZIJN ACCOUNT.

en 300 pp? komop zeg ... dat is niet heel veel waard hoor.

hoe weet je dat hij een keuze heeft gemaakt??
zn stammies op w22 zeggen dat hij een maand geleden daar ineens verdwenen was..
en je zei zelf in je bericht dat je geen contact met hem hebt gehad.. dus je weet zelf ook niets en tast in het duister....

als je me nou gewoon ff dat email adres geeft is het klaar en kan ik zelf proberen contact te krijgen,, lukt het niet dan lukt het niet,, maar zo moeilijk doen als jullie?? kom op zeg.

300*2 ja.. want had ook de account manager aangezet omdat er ZOVEEL achterstallig werk was.
de piek die voor de rechte streep komt is het moment dat ik begon en de andere speler, sander deed niet zoveel...
image.php


en als die pp voor jou niet betekenen, voel je vrij ze over te maken op mijn account =)
en me alsnog de contact gegevens stuurt
 
Reactiescore
323
hoe weet je dat hij een keuze heeft gemaakt??
zn stammies op w22 zeggen dat hij een maand geleden daar ineens verdwenen was..
en je zei zelf in je bericht dat je geen contact met hem hebt gehad.. dus je weet zelf ook niets en tast in het duister....

als je me nou gewoon ff dat email adres geeft is het klaar en kan ik zelf proberen contact te krijgen,, lukt het niet dan lukt het niet,, maar zo moeilijk doen als jullie?? kom op zeg.

300*2 ja.. want had ook de account manager aangezet omdat er ZOVEEL achterstallig werk was.
de piek die voor de rechte streep komt is het moment dat ik begon en de andere speler, sander deed niet zoveel...
image.php


en als die pp voor jou niet betekenen, voel je vrij ze over te maken op mijn account =)
en me alsnog de contact gegevens stuurt

Wauw 400k in 1 maand :p
 

DeletedUser20081

Guest
bantex zei:
NOT! zal geen misbruik maken maar we Master Chaim natuurlijk niet verbieden dorpen over te nemen die hij anders ook zou pakken. Maar maak je maar geen zorgen de sprong naar C14 gaan wij niet wagen

Succes met je account terug krijgen het is mij ook een keer overkomen. Althans ik heb geen co mijn account was gehackt. Ik heb mijn probleem voor gelegd bij de TW community en die hebben mij goed kunnen helpen. Ik raad jou het zelfde aan misschien kunnen ze je helpen.
__________________
EN W12: Qlimax |DNY = Elite Dynasty
NL W14: Qlimax |A.B.I = Another Bunch of Idiots
NL W15: Bantex |NOT! = Noobs On Tour! Symbiotic
NL W22: Qlimax |Gestopt was een beetje saai.



bantex, als eerst bedankt voor een fatsoenlijke reactie!
Ik heb al met support gepraat en die zeggen mij dat de enigste manier het wachtwoord herstel is.

daarom wil ik contact met de originele speler krijgen.
ben hier de hele week al mee bezig geweest om dat voor mekaar te krijgen.
aantal malen met de andere speler heen en weer gesmst, hij was er ook flink mee bezig...
mjah
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hoe weet je dat hij een keuze heeft gemaakt??
zn stammies op w22 zeggen dat hij een maand geleden daar ineens verdwenen was..
en je zei zelf in je bericht dat je geen contact met hem hebt gehad.. dus je weet zelf ook niets en tast in het duister....

als je me nou gewoon ff dat email adres geeft is het klaar en kan ik zelf proberen contact te krijgen,, lukt het niet dan lukt het niet,, maar zo moeilijk doen als jullie?? kom op zeg.

300*2 ja.. want had ook de account manager aangezet omdat er ZOVEEL achterstallig werk was.
de piek die voor de rechte streep komt is het moment dat ik begon en de andere speler, sander deed niet zoveel...
image.php


en als die pp voor jou niet betekenen, voel je vrij ze over te maken op mijn account =)
en me alsnog de contact gegevens stuurt

komop gast ... je maakt jezelf allerlei dingen wijs. Net wist ik de gegevens nog. Denk je egt dat ik die dan niet zou doorspelen? ik weet wel beter hoor. Zou dit account graag behouden.

Account manager ... tsja ... balen man, ik kan er niks anders op zeggen.

Holmes is al een tijdje verdwenen ja, zeg ik ook al een tijdje. En je blijft maar doorratelen over dat e-mail adres. als hij niet reageert op 10 mailtjes van ons. en op 10 van die gasten van W22. Waarom zou hij dan ineens op jou mails gaan reageren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20081

Guest
Private Message: Re: simpel?
Babatalent

Geregistreerd: 21 December 2007 Vandaag, 19:13 Naar boven
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mezitiguy
ik heb alle manieren verder geprobeerd,, via via enz..
heb je een email adres van die johan dan??
dan heb ik in elk geval iets..

Ik heb Holmes al 5 keer gemaild en ook iemand die hem al tijden kent heeft dit geprobeerd. Tevergeefs, geen reactie.
Ik heb het zelfs via zijn neefje geprobeerd. Maar ook dit was tevergeefs.

Het was een HELE DOMME ZET om het op het AF te zetten.
__________________
W2 = Crimkoek W7 = Padmania Who DAREs to treaten us?
-------->~R.N~<-------- Proud Founder of Rushing Nation
W15 = Falco99 Only The Chosen Few may play with the best
W21 = Emperor Louis1 Plague till I die!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Private Message: Re: simpel?
Babatalent

Geregistreerd: 21 December 2007 Vandaag, 19:13 Naar boven
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mezitiguy
ik heb alle manieren verder geprobeerd,, via via enz..
heb je een email adres van die johan dan??
dan heb ik in elk geval iets..

Ik heb Holmes al 5 keer gemaild en ook iemand die hem al tijden kent heeft dit geprobeerd. Tevergeefs, geen reactie.
Ik heb het zelfs via zijn neefje geprobeerd. Maar ook dit was tevergeefs.

Het was een HELE DOMME ZET om het op het AF te zetten.
__________________
W2 = Crimkoek W7 = Padmania Who DAREs to treaten us?
-------->~R.N~<-------- Proud Founder of Rushing Nation
W15 = Falco99 Only The Chosen Few may play with the best
W21 = Emperor Louis1 Plague till I die!

vraag me af waarom we je een privé bericht moeten sturen als je ze toch allemaal hier open en bloot op het AF zet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Private Message: Re: simpel?
Babatalent

Geregistreerd: 21 December 2007 Vandaag, 19:13 Naar boven
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mezitiguy
ik heb alle manieren verder geprobeerd,, via via enz..
heb je een email adres van die johan dan??
dan heb ik in elk geval iets..

Ik heb Holmes al 5 keer gemaild en ook iemand die hem al tijden kent heeft dit geprobeerd. Tevergeefs, geen reactie.
Ik heb het zelfs via zijn neefje geprobeerd. Maar ook dit was tevergeefs.

Het was een HELE DOMME ZET om het op het AF te zetten.
__________________
W2 = Crimkoek W7 = Padmania Who DAREs to treaten us?
-------->~R.N~<-------- Proud Founder of Rushing Nation
W15 = Falco99 Only The Chosen Few may play with the best
W21 = Emperor Louis1 Plague till I die!

jah ... dat is een prive bericht tussen ons 2 inderdaad.
Wat wil je hiermee bewijzen dan? het bevestigd alleen wat ik hier al de hele tijd verkondig :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20081

Guest
je zegt toch dat je al meerdere mails had gestuurd en hier op het af ontken je dit..
als je mails kunt sturen heb je dus ook zijn mail adres?
 
Reactiescore
323
je zegt toch dat je al meerdere mails had gestuurd en hier op het af ontken je dit..
als je mails kunt sturen heb je dus ook zijn mail adres?

Stop nu aub met janken, ga je toch niets mee bereiken. Acc is weg en eigenaar is weg. Kan je niets meer aan doen. Heel erg lullig voor jou :p
 

DeletedUser

Guest
WAT? nu word ik boos ... je moet ook nog even gaan liegen om je hachje te redden.
Flikker dan gewoon meteen op hier want daar kan ik heel slecht tegen. Moet ik hier ff ons gesprekje in pm laten zien? Daar zie je duidelijk dat ik aangeef Holmes zijn e-mail adres te hebben.
Ik en andere .TcF. leden hebben tevergeefs e-mails gestuurd naar Holmes ). Geen reactie en dus hebben we geaccepteerd dat hij zijn beslissing heeft gemaakt en deze niet gaat wijzigen.

Je moet niet gaan liegen om je eigen hachje te redden, je zat net een week op dat account dus maak je geen ilussies dat je al heel ver was met het account.
__________________
W2 = Crimkoek W7 = Padmania Who DAREs to treaten us?
-------->~R.N~<-------- Proud Founder of Rushing Nation
W15 = Falco99 Only The Chosen Few may play with the best
W21 = Emperor Louis1 Plague till I die!

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door Babatalent; Vandaag om 19:29.

zo :) dit is van dit topic. gewijzigd op 19:29 ... dus ff denken hoor ... volgens mij lieg je alweer.

Thx St. Jimmy :p ik ben het met je eens ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20081

Guest
maar je hebt WEL gestuurd! Ik vraag je om mij dat email adres te geven.... en dat doe je niet dus hoezo loop ik nou te liegen?
en het waren ongeveer 3 weken en daar gaat het niet om..
 
Reactiescore
323
maar je hebt WEL gestuurd! Ik vraag je om mij dat email adres te geven.... en dat doe je niet dus hoezo loop ik nou te liegen?
en het waren ongeveer 3 weken en daar gaat het niet om..

Handel dit aub in PM af. Wij hebben geen zin om jouw gejank te lezen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Handel dit aub in PM af. Wij hebben geen zin om jouw gejank te lezen :eek:

ik stop gewoon met reageren hier :p dan is het probleem ook opgelost toch? iedereen heeft nu kunnen lezen dat deze gasten huilt oms niks terwijl ik gewoon heel duidelijk ben :p

Ik ga er verder nu ook niet meer op in en raad alle anderen dit ook te doen.

Mvg
BaBa
Leider .TcF.
 

DeletedUser50691

Guest
Beste medespelers van w15.

Misschien niet handig dit openbaar te plaatsen maar sinds een ruime week is er geen toegang meer tot het Holmes account.
Ik en een andere speler hadden dit account in beheer, maar de oorspronkelijke speler heeft het wachtwoord verandert.
Daarom doe ik hier een oproep om contact gegevens van de oorspronkelijke speler te krijgen.

Dus heb je een email adres van de oorspronkelijke holmes? stuur me dan alsjeblieft een bericht, anders komt en op w15 nog een grote bb vlek..
zou heel jammer zijn!

mvg
Mezitiguy

Nja dan maar een BB vlek je word vanzelf wel weg ge edelt :) maak je daar maar geen zorgen over :D
 

DeletedUser27722

Guest
yeah ach en nu word ik al uitgescholden door "Dark Valentine Elf"(via pm) omdat ze bang zijn dat not misbruik van deze feiten gaat maken.
Ik hoop dat not eervol genoeg is om dat niet te gaan doen.
Hopelijk kunnen we de strijd met elkaar aangaan op de manier waarop het hoort.

heeft iemand contact gegevens van de oorspronkelijke holmes???

Ach ja, ze willen hun sporen opkuisen. :)
Jammer voor hun dat een backstab minder leuk is als de persoon toegang tot een algemeen forum heeft.

jonas, wat dacht je nou?
het account is al tijdje onbemand omdat niemand de gegevens heeft :s

vandaar dat ik het dom/achterlijk (want dat is wat ik heb gezegd) vind om het hier op het AF te gooien...
denk niet dat jij het zou pikken moest een van je stamleden dit op het AF gaat zetten.

en als je dit al schelden noemt :rolleyes:

Baba heeft de gegevens, wat later gezegd is geweest. (en wat ook niet bepaald begrijpelijk is)
Het is ook bijzonder zielig om te denken dat NOT! meteen zou ingrijpen en profiteren.. Heeft NoT! jullie überhaupt al aangevallen?
Ik denk, gezien de huidige situatie van MERC, dat jullie nu niet het belangrijkste doelwit van het moment zijn. ;)

Pikken of niet, als jullie boter op het hoofd hebben (wat al blijkt later), dan mag dit op het AF gezet worden. ;)

schelden? die gast is toch ook achterlijk? Ik vind dat geen schelden hoor. Meer gewoon je mening vertellen. En een mening kan kwetsend zijn.

Johan ( oorspronkelijke eigenaar ) heeft blijkbaar het WW veranderd en is daarna met de noordezon vertrokken. zoiets van, ik wil alles achter me laten. We hebben op elke manier geprobeerd het account terug te krijgen maar dit was tevergeefs.

Ik vind niet dat .TcF. hier ook maar iets meer van doen heeft eerlijk gezegd. Gewoon een wanhopige laatste actie om de gegevens te verkrijgen van iemand die misschien geeneens meer op zijn computer zit.

Het is zonde, maar er is jammer genoeg niks aan te doen. De speler heeft een keuze gemaakt om alles achter zich te laten, dit moeten wij dan maar accepteren.

Ik hoop dat dit nu gewoon gesloten kan worden en het klaar is hiermee, want ik vind het onnodig hier nog lang over door te praten aangezien er niks meer te zeggen is.

Mvg
BaBa
Leider .TcF.

Wat jij vindt is altijd wat op het randje. Je kan ook een kwetsende eigen mening hebben waarin scheldwoorden vervat zitten. :rolleyes:
Wanhopig of niet, hij probeert terug op het account te geraken en misschien (hoewel de kans klein is) kan er via het AF een oplossing gevonden worden, eentje dat hij via zijn grote leider Baba al dus nooit zal vinden.

Ah Baba, gesloten kan iedereen nog altijd alles lezen over het grote TcF en hun problemen, dus eis per direct een delete aan de mods om je doofpot wat te kunnen vullen. ;)

nou je grote vriend en ooh zo grote leider baba zei mij net in een pm dat HIJ de gegevens heeft.. maar deze stuurt hij me constant niet..

Aha, weeral een dirty secret, Baba, die in een bericht hierboven nog beweerde de gegevens niet te hebben, heeft ze wel.
We leren bij, ofja, herleren want van Baba zijn we al zoveel gewend geraakt.. :eek:

nee ... hij heeft een keuze gemaakt ...
wat begrijp je niet aan originele speler? ZIJN ACCOUNT.

en 300 pp? komop zeg ... dat is niet heel veel waard hoor.

WAT? nu word ik boos ... je moet ook nog even gaan liegen om je hachje te redden.
Flikker dan gewoon meteen op hier want daar kan ik heel slecht tegen. Moet ik hier ff ons gesprekje in pm laten zien? Daar zie je duidelijk dat ik aangeef Holmes zijn e-mail adres te hebben.
Ik en andere .TcF. leden hebben tevergeefs e-mails gestuurd naar Johan ( Holmes ). Geen reactie en dus hebben we geaccepteerd dat hij zijn beslissing heeft gemaakt en deze niet gaat wijzigen.

Je moet niet gaan liegen om je eigen hachje te redden, je zat net een week op dat account dus maak je geen ilussies dat je al heel ver was met het account.

Hij heeft zijn keuze gemaakt om weg te gaan van zijn account en zijn gegevens aan de stam te geven, correct.
Maar, jij kan kiezen wie er op dat account komt en je kan er dus ook voor kiezen deze speler terug op zijn account te laten (eigenaar of niet). Dat doe je dus niet. ;)
Dat maakt jou medeplichtig aan deze rel/backstab al heb je dat niet eens door.

Wel, post dat volledige gesprek dan? Jij hebt dus niet te gegevens? Hmm, klinkt niet bepaald geloofwaardig.
 

DeletedUser

Guest
axel, volgens mij zit je er VOLLEDIG naast ;)

hij is niet de oprichter van het account, de oprichter van het account heeft het ww van het account zelf even komen veranderen waarna wij met 'bijna' de volledige stam hebben geprobeerd die gegevens terug te krijgen, we hebben een aantal mails naar de oprichter gestuurd in de hoop het ww terug te krijgen maar om de één of andere manier worden deze niet beantwoord.

als die niet worden beantwoord stopt het dus en is de kans zeer klein tot miniem dat je dat ww alsnog tepakken krijgt op een eerlijke manier...
je kan hier wel overgaan op hacken (al weet ik niet hoe dat zou moeten) maar dan is het ww op een niet correcte manier terug gehaald en vrees ik dat het alsnog weinig zin zal gaan hebben.

hacken is overigens ten strengste verboden dus ik zou er niet aan beginnen ;)

we hebben dus wel degelijk hard ons best gedaan om dat account terug te krijgen maar helaas zijn we hier niet in geslaagd :(
 

DeletedUser27722

Guest
axel, volgens mij zit je er VOLLEDIG naast ;)

hij is niet de oprichter van het account, de oprichter van het account heeft het ww van het account zelf even komen veranderen waarna wij met 'bijna' de volledige stam hebben geprobeerd die gegevens terug te krijgen, we hebben een aantal mails naar de oprichter gestuurd in de hoop het ww terug te krijgen maar om de één of andere manier worden deze niet beantwoord.

als die niet worden beantwoord stopt het dus en is de kans zeer klein tot miniem dat je dat ww alsnog tepakken krijgt op een eerlijke manier...
je kan hier wel overgaan op hacken (al weet ik niet hoe dat zou moeten) maar dan is het ww op een niet correcte manier terug gehaald en vrees ik dat het alsnog weinig zin zal gaan hebben.

hacken is overigens ten strengste verboden dus ik zou er niet aan beginnen ;)

we hebben dus wel degelijk hard ons best gedaan om dat account terug te krijgen maar helaas zijn we hier niet in geslaagd :(

Als jullie dan al tijden aan het vragen zijn voor dat wachtwoord, waarom hebben jullie hem dan nog al die tijd in de stam gehouden?
Lijkt wat nutteloos als je na al die tijd al doorhad dat jullie die gegevens toch niet te zien gingen krijgen. ;)

Ach, ik onthou uit dit """drama""" vooral hoe erg jullie proberen geen gezichtsverlies te krijgen, wat mislukt.
"NoT kan profiteren van onze zwakte", over vertrouwen gesproken. :)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, ze willen hun sporen opkuisen. :)
Jammer voor hun dat een backstab minder leuk is als de persoon toegang tot een algemeen forum heeft.



Baba heeft de gegevens, wat later gezegd is geweest. (en wat ook niet bepaald begrijpelijk is)
Het is ook bijzonder zielig om te denken dat NOT! meteen zou ingrijpen en profiteren.. Heeft NoT! jullie überhaupt al aangevallen?
Ik denk, gezien de huidige situatie van MERC, dat jullie nu niet het belangrijkste doelwit van het moment zijn. ;)

Pikken of niet, als jullie boter op het hoofd hebben (wat al blijkt later), dan mag dit op het AF gezet worden. ;)



Wat jij vindt is altijd wat op het randje. Je kan ook een kwetsende eigen mening hebben waarin scheldwoorden vervat zitten. :rolleyes:
Wanhopig of niet, hij probeert terug op het account te geraken en misschien (hoewel de kans klein is) kan er via het AF een oplossing gevonden worden, eentje dat hij via zijn grote leider Baba al dus nooit zal vinden.

Ah Baba, gesloten kan iedereen nog altijd alles lezen over het grote TcF en hun problemen, dus eis per direct een delete aan de mods om je doofpot wat te kunnen vullen. ;)



Aha, weeral een dirty secret, Baba, die in een bericht hierboven nog beweerde de gegevens niet te hebben, heeft ze wel.
We leren bij, ofja, herleren want van Baba zijn we al zoveel gewend geraakt.. :eek:



Hij heeft zijn keuze gemaakt om weg te gaan van zijn account en zijn gegevens aan de stam te geven, correct.
Maar, jij kan kiezen wie er op dat account komt en je kan er dus ook voor kiezen deze speler terug op zijn account te laten (eigenaar of niet). Dat doe je dus niet. ;)
Dat maakt jou medeplichtig aan deze rel/backstab al heb je dat niet eens door.

Wel, post dat volledige gesprek dan? Jij hebt dus niet te gegevens? Hmm, klinkt niet bepaald geloofwaardig.

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES nou aub is voor je iets zegt.

Waar beweer ik de gegevens te hebben dan? ik heb de gegevens nooit gehad en zal deze ook nooit meer hebben omdat de ORIGINELE EIGENAAR VAN HOLMES ermee is gestopt en de gegevens van het account mee neemt zijn TW-graf in.

Ik heb de E-MAIL van de originele eigenaar. Dus heb ik maar meteen de GEGEVENS? wat is dat voor logica? wat een enorme bullshit. Word zo moe van jou dat elke keer als ik terecht of ( in dit geval ) zwaar onterecht wordt beschuldigt van iets dat jij vooraan staat om het met degene die over mij praat eens te zijn. Zo ongelofelijk kinderachtig en laag bij de grond.

Dit is een .TcF. account en ik vind het ENORM jammer dit account te verliezen. Ik heb er VEEL TIJD in gestoken maar helaas, ik heb de gegevens niet kunnen verkrijgen. Dat dit mannetje dat er net anderhalve week zat nu zo moeilijk gaat doen en alles op het AF gaat posten vind ik dan weer enorm overdreven.

nogmaals voor de duidelijkheid in caps-lock zodat Axel alles mooi kan lezen:
IK HEB DE GEGEVENS NIET EN KAN DEZE NIET MEER VERKRIJGEN, OMDAT DE ORIGINELE EIGENAAR VAN HOLMES NIET REAGEERT OP AL ANDERHALVE WEEK GELEDEN VERZONDEN E-MAILS. IK HEB DUS GEEN GEGEVENS.

Ik hoop dat het nu eindelijk is tot je doordringt Axel en dat je niet weer alleen maar leest wat anderen over me zeggen en niet leest waar ik die dingen ontkracht.
 

DeletedUser

Guest
Als jullie dan al tijden aan het vragen zijn voor dat wachtwoord, waarom hebben jullie hem dan nog al die tijd in de stam gehouden?
Lijkt wat nutteloos als je na al die tijd al doorhad dat jullie die gegevens toch niet te zien gingen krijgen. ;)

Ach, ik onthou uit dit """drama""" vooral hoe erg jullie proberen geen gezichtsverlies te krijgen, wat mislukt.
"NoT kan profiteren van onze zwakte", over vertrouwen gesproken. :)

waarom zouden wij NOT! dan wel zo enorm gaan vertrouwen? ik ben -EiT- niet vergeten hoor, jij denk ik ook niet en de NOT! leiding ook niet.

Waarom we het account in de stam houden is toch logisch? tot dit fiasco was er geen vuiltje aan de lucht. gezichtsverlies? Wat kan ons het schelen wat anderen over ons denken? Holmes is verloren gegaan om een beetje rare wijze. Keuze van de originele eigenaar en geaccepteerd door ons. Vervolgens komt het op het AF omdat iemand die er anderhalve week zat hopeloos is.

Als die persoon vervolgens eindelijk weg is kom jij nog even opdraven om alles wat hij heeft gezegd en wat al ontkracht is, nogmaals op te noemen zodat er nog een extra discussie ontstaat. Wat jij hier uit leert boeit ons ook helemaal geen snars. Ik vind het serieus enorm slap dat je nu ineens weer actief wordt omdat er weer drama is rond mij. Het lijkt wel of je het daar allemaal om doet.
 

DeletedUser27722

Guest
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES nou aub is voor je iets zegt.

Waar beweer ik de gegevens te hebben dan? ik heb de gegevens nooit gehad en zal deze ook nooit meer hebben omdat de ORIGINELE EIGENAAR VAN HOLMES ermee is gestopt en de gegevens van het account mee neemt zijn TW-graf in.

Ik heb de E-MAIL van de originele eigenaar. Dus heb ik maar meteen de GEGEVENS? wat is dat voor logica? wat een enorme bullshit. Word zo moe van jou dat elke keer als ik terecht of ( in dit geval ) zwaar onterecht wordt beschuldigt van iets dat jij vooraan staat om het met degene die over mij praat eens te zijn. Zo ongelofelijk kinderachtig en laag bij de grond.

Dit is een .TcF. account en ik vind het ENORM jammer dit account te verliezen. Ik heb er VEEL TIJD in gestoken maar helaas, ik heb de gegevens niet kunnen verkrijgen. Dat dit mannetje dat er net anderhalve week zat nu zo moeilijk gaat doen en alles op het AF gaat posten vind ik dan weer enorm overdreven.

nogmaals voor de duidelijkheid in caps-lock zodat Axel alles mooi kan lezen:
IK HEB DE GEGEVENS NIET EN KAN DEZE NIET MEER VERKRIJGEN, OMDAT DE ORIGINELE EIGENAAR VAN HOLMES NIET REAGEERT OP AL ANDERHALVE WEEK GELEDEN VERZONDEN E-MAILS. IK HEB DUS GEEN GEGEVENS.

Ik hoop dat het nu eindelijk is tot je doordringt Axel en dat je niet weer alleen maar leest wat anderen over me zeggen en niet leest waar ik die dingen ontkracht.

Rage rage rage.. :D
Ben je het beu dat ik ook terecht je beschuldig? Haha.. ^^

Ah, hij wilde wellicht gewoon duidelijkheid wat hij van jou niet kreeg, dus is dit een logisch gevolg.
Ok dan, heb jij de gegevens niet, de manier waarop jij met dit ex-lid omging laat hoe dan ook de wensen over. ;)
En dan nog dat afdreigen via IGM om alles onder de grond te stoppen. :rolleyes: Om het lid dan toch uit TcF te verwijderen, dan maakt het toch allemaal niet uit dat er velen weet hebben van de inactiviteit?

waarom zouden wij NOT! dan wel zo enorm gaan vertrouwen? ik ben -EiT- niet vergeten hoor, jij denk ik ook niet en de NOT! leiding ook niet.

Waarom we het account in de stam houden is toch logisch? tot dit fiasco was er geen vuiltje aan de lucht. gezichtsverlies? Wat kan ons het schelen wat anderen over ons denken? Holmes is verloren gegaan om een beetje rare wijze. Keuze van de originele eigenaar en geaccepteerd door ons. Vervolgens komt het op het AF omdat iemand die er anderhalve week zat hopeloos is.

Als die persoon vervolgens eindelijk weg is kom jij nog even opdraven om alles wat hij heeft gezegd en wat al ontkracht is, nogmaals op te noemen zodat er nog een extra discussie ontstaat. Wat jij hier uit leert boeit ons ook helemaal geen snars. Ik vind het serieus enorm slap dat je nu ineens weer actief wordt omdat er weer drama is rond mij. Het lijkt wel of je het daar allemaal om doet.

EiT? Er is nooit iets gebeurd tussen NoT en EiT behalve wat loos gedreig. ;) Was ook nooit nodig, iedereen zag al lang het einde aankomen, zonder dat wij daar een deel vanuit moesten maken.

Geen vuiltje? Je had al 10 dagen niets van hun vernomen.. :rolleyes: Geaccepteerd? Dan kick je dat account toch uit je stam en behoud je het toch niet voor je belangrijke 'schone schijn'?
Ik ben altijd actief op dit forum, al sinds een maand, maar er is nu eenmaal weinig interessants om over te praten... tot nu. :D
Troost je, was dit over GDB of een andere stam, dan reageerde ik net zo hoor. Het is niet omdat het nu over TcF/jij gaat.

Ik vond sommige details hier gewoon opvallend, je wantrouwen tegenover sommige stammen en bekende doofpot/schone schijn en ik had nu eenmaal die kriebel om er wat over te zeggen. :)
En ja hoor, het kan je een hele hoop schelen wat mensen van zowel tcf als jou denken. Anders zou je niets in capslock/vet etc gaan reageren. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan