Holmes Account

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20081

Guest
Beste medespelers van w15.

Misschien niet handig dit openbaar te plaatsen maar sinds een ruime week is er geen toegang meer tot het Holmes account.
Ik en een andere speler hadden dit account in beheer, maar de oorspronkelijke speler heeft het wachtwoord verandert.
Daarom doe ik hier een oproep om contact gegevens van de oorspronkelijke speler te krijgen.

Dus heb je een email adres van de oorspronkelijke holmes? stuur me dan alsjeblieft een bericht, anders komt en op w15 nog een grote bb vlek..
zou heel jammer zijn!

mvg
Mezitiguy
 

DeletedUser27722

Guest
10M is nu niet zo groot.. :p
Pro spelers in Babas stam zo blijkt. :rolleyes:
 

DeletedUser52335

Guest
jmmr dat er nog steeds zulke mensen zijn:( succes met je acc terug krijgen
 

DeletedUser20081

Guest
yeah ach en nu word ik al uitgescholden door "Dark Valentine Elf"(via pm) omdat ze bang zijn dat not misbruik van deze feiten gaat maken.
Ik hoop dat not eervol genoeg is om dat niet te gaan doen.
Hopelijk kunnen we de strijd met elkaar aangaan op de manier waarop het hoort.

heeft iemand contact gegevens van de oorspronkelijke holmes???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
yeah ach en nu word ik al uitgescholden door "Dark Valentine Elf"(via pm) omdat ze bang zijn dat not misbruik van deze feiten gaat maken.
Ik hoop dat not eervol genoeg is om dat niet te gaan doen.
Hopelijk kunnen we de strijd met elkaar aangaan op de manier waarop het hoort.

heeft iemand contact gegevens van de oorspronkelijke holmes???

Ach hij weet niet beter hoor :p. En als hij scheld, effe aangeven :D;
Gaat lekker in .tcf percies :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach filip weet niet beter hoor :p. En als hij scheld, effe aangeven :D;
Gaat lekker in .tcf percies :p.

wat dacht je nou?
het account is al tijdje onbemand omdat niemand de gegevens heeft :s

vandaar dat ik het dom/achterlijk (want dat is wat ik heb gezegd) vind om het hier op het AF te gooien...
denk niet dat jij het zou pikken moest een van je stamleden dit op het AF gaat zetten.

en als je dit al schelden noemt :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20081

Guest
gaat lekker,,
ff aan .tcf dit is de laatste mogelijkheid om dit account te redden en het boeit me niet dat ik dit via het af moet doen..
jullie zijn zoooo short minded blijkbaar,,
de spelers moeten maar eerbiedig genoeg zijn om hier geen misbruik van te maken.
Als er nog 1 van jullie zo'n grote bek opzet naar mij als wat nu weer is gebeurd kan het account me gestolen worden en wens in not veel plezier..

en dark valentine elf, dit is wel schelden:

Vandaag, 17:58 Naar boven
graag dat topic verwijderen,

ben je helemaal gek geworden?
straks weet gans w15 dat holmes onbespeelbaar is en wedde dat NOT! ervan gaat profiteren

Achterlijk ofzo? !!!
 

DeletedUser

Guest
Ach filip weet niet beter hoor :p. En als hij scheld, effe aangeven :D;
Gaat lekker in .tcf percies :p.

schelden? die gast is toch ook achterlijk? Ik vind dat geen schelden hoor. Meer gewoon je mening vertellen. En een mening kan kwetsend zijn.

De oorspronkelijke eigenaar heeft blijkbaar het WW veranderd en is daarna met de noordezon vertrokken. zoiets van, ik wil alles achter me laten. We hebben op elke manier geprobeerd het account terug te krijgen maar dit was tevergeefs.

Ik vind niet dat .TcF. hier ook maar iets meer van doen heeft eerlijk gezegd. Gewoon een wanhopige laatste actie om de gegevens te verkrijgen van iemand die misschien geeneens meer op zijn computer zit.

Het is zonde, maar er is jammer genoeg niks aan te doen. De speler heeft een keuze gemaakt om alles achter zich te laten, dit moeten wij dan maar accepteren.

Ik hoop dat dit nu gewoon gesloten kan worden en het klaar is hiermee, want ik vind het onnodig hier nog lang over door te praten aangezien er niks meer te zeggen is.

Mvg
BaBa
Leider .TcF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20081

Guest
iemand die mij het email adres kan geven ipv alleen maar kan lopen zeuren..
ik probeer tenminste nog iets om het account te redden, vanuit jullie komt ook geen enkel bericht van goh, dit hebben we gedaan of dit hebben we gedaan..
heb zelf gigantisch lange gesprekken met support gehad om het voor mekaar te krijgen.
jullie zullen het niet redden op w15 in elk geval..
 

DeletedUser

Guest
iemand die mij het email adres kan geven ipv alleen maar kan lopen zeuren..
ik probeer tenminste nog iets om het account te redden, vanuit jullie komt ook geen enkel bericht van goh, dit hebben we gedaan of dit hebben we gedaan..
heb zelf gigantisch lange gesprekken met support gehad om het voor mekaar te krijgen.
jullie zullen het niet redden op w15 in elk geval..

hahaha :p wat zeker is is dat jij het uberhaupt niet ver zal schoppen in TW.
De speler heeft een keuze gemaakt. Wij hebben meer dan genoeg gedaan voor het account maar de speler wil niet meer.
Dan wil de speler niet meer, we gaan hem niet dwingen zijn gegevens af te staan. Erg jammer voor zowel .TcF. als jou.
Maar we accepteren zijn besluit, misschien moet jij dat ook gewoon doen en niet zoveel gedoe maken hiervan. Je hebt nog 2 werelden toch?
 

DeletedUser

Guest
iemand die mij het email adres kan geven ipv alleen maar kan lopen zeuren..
ik probeer tenminste nog iets om het account te redden, vanuit jullie komt ook geen enkel bericht van goh, dit hebben we gedaan of dit hebben we gedaan..
heb zelf gigantisch lange gesprekken met support gehad om het voor mekaar te krijgen.
jullie zullen het niet redden op w15 in elk geval..

dat zal de toekomst uitwijzen :eek:
 

DeletedUser20081

Guest
hahaha :p wat zeker is is dat jij het uberhaupt niet ver zal schoppen in TW.
De speler heeft een keuze gemaakt. Wij hebben meer dan genoeg gedaan voor het account maar de speler wil niet meer.
Dan wil de speler niet meer, we gaan hem niet dwingen zijn gegevens af te staan. Erg jammer voor zowel .TcF. als jou.
Maar we accepteren zijn besluit, misschien moet jij dat ook gewoon doen en niet zoveel gedoe maken hiervan. Je hebt nog 2 werelden toch?

pff het gaat niet om wat zijn keuze is of wat dan ook..
het gaat erom dat ik om contact gegevens vraag en jullie alleen maar moeilijk doen en nog steeds geen contact gegevens aan mij doorgeven..
ipv dat je de contact gegevens geeft en dan zegt van goh wil je het topic ff weghalen maken jullie een probleem..

ik kan not! nog wel enkele zaken vertellen over jullie als stam,, en nog enkele andere stammen,, zoals die bg van jullie.........
dus doe niet moeilijk en paas me die gegevens,, laat mij het zelf proberen,, laat mij proberen die persoon op te zoeken..
 
Reactiescore
323
yeah ach en nu word ik al uitgescholden door "Dark Valentine Elf"(via pm) omdat ze bang zijn dat not misbruik van deze feiten gaat maken.
Ik hoop dat not eervol genoeg is om dat niet te gaan doen.
Hopelijk kunnen we de strijd met elkaar aangaan op de manier waarop het hoort.

heeft iemand contact gegevens van de oorspronkelijke holmes???

Nou hoe je nu overkomt begrijp ik heel goed waarom de originele Holmes jou gekicked heeft :rolleyes:
 

DeletedUser20081

Guest
lol en jij weet niet waar je het over hebt,,,
de originele speler was allang gestopt en ik zat daar met 1 andere..
wij kunnen er alle 2 niet op.. we zijn gewoon "genaaid" door de oorspronkelijke speler..
en het heeft me nogal wat pp gekost..
 

DeletedUser

Guest
pff het gaat niet om wat zijn keuze is of wat dan ook..
het gaat erom dat ik om contact gegevens vraag en jullie alleen maar moeilijk doen en nog steeds geen contact gegevens aan mij doorgeven..
ipv dat je de contact gegevens geeft en dan zegt van goh wil je het topic ff weghalen maken jullie een probleem..

ik kan not! nog wel enkele zaken vertellen over jullie als stam,, en nog enkele andere stammen,, zoals die bg van jullie.........
dus doe niet moeilijk en paas me die gegevens,, laat mij het zelf proberen,, laat mij proberen die persoon op te zoeken..

en hoe zouden wij die gegevens moeten geven als we die niet hebben? :rolleyes:
en als je plannen wilt gaan blootleggen over onze stam dan doe je dat maar, bewijs je meteen wat voor een speler je bent en dan denk ik niet dat je op één van die andere werelden nog veel plezier gaat hebben :eek:
 

DeletedUser20081

Guest
nou je grote vriend en ooh zo grote leider baba zei mij net in een pm dat HIJ de gegevens heeft.. maar deze stuurt hij me constant niet..
 

DeletedUser

Guest
lol en jij weet niet waar je het over hebt,,,
de originele speler was allang gestopt en ik zat daar met 1 andere..
wij kunnen er alle 2 niet op.. we zijn gewoon "genaaid" door de oorspronkelijke speler..
en het heeft me nogal wat pp gekost..

nee ... hij heeft een keuze gemaakt ...
wat begrijp je niet aan originele speler? ZIJN ACCOUNT.

en 300 pp? komop zeg ... dat is niet heel veel waard hoor.

WAT? nu word ik boos ... je moet ook nog even gaan liegen om je hachje te redden.
Flikker dan gewoon meteen op hier want daar kan ik heel slecht tegen. Moet ik hier ff ons gesprekje in pm laten zien? Daar zie je duidelijk dat ik aangeef Holmes zijn e-mail adres te hebben.
Ik en andere .TcF. leden hebben tevergeefs e-mails gestuurd naar Holmes. Geen reactie en dus hebben we geaccepteerd dat hij zijn beslissing heeft gemaakt en deze niet gaat wijzigen.

Je moet niet gaan liegen om je eigen hachje te redden, je zat net een week op dat account dus maak je geen ilussies dat je al heel ver was met het account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan