Hoeveelheid spelers verminderd?

DeletedUser7072

Guest
Ik ben in de zomer weg hoor, dus als het dan begint dan ben ik er niet bij ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik ben bang dat goede ideeen tw niet meer gaan helpen. Uiteindelijk heeft de tand des tijds tribalwars gesloopt, de premium functies hebben het misschien geaccelereerd, maar tw was al langer aan het krimpen. Ik lees hier dat de werelden ergens rond W15 niet meer vol kwamen te zitten, ruim voor de extra premium functies werden ingevoerd.

Maargoed aan alles komt een eind, en eerlijk is eerlijk, tw heeft toch aardig lang bestaan en is lang een succesvol spel geweest. Maar dit kun je nooit eeuwig vol houden, en dat is niet de schuld van een specifiek persoon. Uiteindelijk is innogames een bedrijf dat winst wil maken, en als het aantal leden afneemt neemt ook het aantal premium leden af en om dan toch dezelfde omzet te halen moet je de opbrengst per speler omhoog brengen en daar komen die pp functies vandaan natuurlijk.

Bij elke MMORPG zie je dat als het spel in populariteit afneemt er ineens allemaal betaalfuncties en andere shortcuts bijkomen, daardoor neemt het nog verder in populariteit af en moet de opbrengst per speler opnieuw verhoogd worden, etc.



Eigenlijk zouden we voor de grap is een account moeten beginnen onder de naam 'big fish' of 'Big Bertha', daar zetten we de grootste starters pro's als bik en rode trap en enkele andere + nachters op, tienduizenden pp en no life farmen 24/7 terwijl de spelers alle tactische en technische skills tot in de puntjes beheersen. En dan is kijken hoe snel dat account gaat groeien, gewoon om een punt te bewijzen :D

Is al gedaan door Howlin, Aus enzo, stonden gelijk eerste, maar was wel op een limited haul..
 

DeletedUser7072

Guest
Dat maakt het enkel erger, anders kun je boosters nog enigzins compenseren door zelf meer te farmen.
 
Bovenaan