Hoeveelheid spelers verminderd?

DeletedUser

Guest
Ik weet niet ik vond deze vraag niet helemaal waardig voor het vragen forum maar.

Het verschil tussen de hoeveelheid dorpen in bijvoorbeeld wereld 12 en wereld 39 is zo absurd groot. Ik was in wereld 12 eigenlijk nog best een relatief nieuwe speler (mn 3de wereld ofzo) maar heb toch bijna 3miljoen punten weten te halen. Ik speel nu sinds een jaar weer tribalwars en ik zat eens te denken, jeetje hoe heb ik ooit 3miljoen kunnen halen de mensen die daar nu naar toe streven zijn echt ervaren en extreem actief. Toen ging ik eens kijken naar de kaarten van beide werelden en ik ontdekte dat die van wereld 12 meer dan 4x zo groot is..

Wereld 12 heeft welgeteld 342.817 dorpen terwijl wereld 39 er maar 77.740 heeft. Ik vind dit persoonlijk heel erg jammer omdat het eigenlijk wel leuker is om gewoon zo een enorme wereldkaart te hebben. De top spelers op wereld 12 eindigde met +/- 80miljoen punten en +/- 8000 dorpen.

Nu kan ik me niet meer herinneren hoe die wereld precies gegaan is, het was toch niet dat daar per speler 4 bbdorpen op de kaart kwamen toch? Betekend dat, dat daar gewoon nog zoveel meer mensen speelden die zich nu allemaal afgezet hebben van tribalwars? Zou wel erg jammer zijn. Zal onder andere ook wel komen omdat de verschillen tussen voor tribalwars betalen en niet voor tribalwars betalen een stuk minder groot waren, ik bedoel je kunt nu fucking grondstoffen kopen met p.p. xD, belachelijk.. maarja...
 
Reactiescore
463
Het zoveelste topic :p

Om het kort uit te leggen waarom er minder spelers zijn:

- TW is grafisch gezien niet meer aantrekkelijk voor 2014

- PP voor GS is voor vele oude spelers een "not-done" actie geweest van TW

- De Game-play van TW is al jaren hetzelfde. Als je eenmaal 100 dorpen hebt, dan zul je elke dag hetzelfde doen.

- TW 2 is uit, hoewel die in de community van TW 1 niet erg goed viel.
 

DeletedUser

Guest
Het zoveelste topic :p