Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser59368

Guest
Opruimen is een groot woord als er geen def stond en nodig geacht werd door die Hippo.
Puur omdat er een NAP kwam tussen die Hippo speler en Zero.
Alleen leafde je en nam je die dorpen zonder os over.

Begin jij maar eens met "dodelijke jelle" op te ruimen..
Kan me niet schelen.. Welke d*mme aap stackt zijn dorpen niet op 80u afstand :p Dat was gewoon gedoemt om te mislukken + hij had genoeg troepen om te snipen/cancelsnipe. Maar deed niks, dikke pech dorpjes weg. :D

Jordy
 

DeletedUser51839

Guest
Begin jij maar eens met "dodelijke jelle" op te ruimen..
Kan me niet schelen.. Welke d*mme aap stackt zijn dorpen niet op 80u afstand :p Dat was gewoon gedoemt om te mislukken + hij had genoeg troepen om te snipen/cancelsnipe. Maar deed niks, dikke pech dorpjes weg. :D

Jordy

Zoals ik al zei, enige dorpen die ik nog mag edelen zijn de gestackte. En BOB en zijn gang maken er goed gebruik van (y). Mss nog effe afwachten tot hij volledig onder vuur ligt. Who knows waar de bijl eigenlijk werkelijk valt?
 

DeletedUser62454

Guest
Zoals ik al zei, enige dorpen die ik nog mag edelen zijn de gestackte. En BOB en zijn gang maken er goed gebruik van (y). Mss nog effe afwachten tot hij volledig onder vuur ligt. Who knows waar de bijl eigenlijk werkelijk valt?

Ik had liever een compliment van iemand anders maar door al die vegen die ik de afgelopen dagen op het AF heb gekregen vind ik het wel lief :D
 

DeletedUser51839

Guest
En deze is een nieuw recordje en ik daag heel w38 uit hem te breken!

rover.jpg

 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Accounts als Aapsel/asikdatesdee kunnen dat record heel gemakkelijk breken, zeker nu ze 200-300 10.000 punt barbaren bij hun clusters hebben :p
 

DeletedUser51839

Guest
Accounts als Aapsel/asikdatesdee kunnen dat record heel gemakkelijk breken, zeker nu ze 200-300 10.000 punt barbaren bij hun clusters hebben :p

Ik daag gans w38 uit om het te breken. Vraag niet wie het zou kunnen breken, ze moeten het doen.
 
Bovenaan