Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser51839

Guest
mijn opmerking was sarcastisch, i am psycho farmt wel aardig.
echter gaf ik zomaar 3 redenen waarop je mij er niet op af kon kraken, nadat xilios een reactie gaf.

kortom heeft het niks met snerend zijn te maken.

Wil niet snerend zijn maar met dubbel aantal punten mocht die rover wel beetje veel hoger zijn ;o
Ons beste is 80 mil, de jouwe slechts 118 mil
38 mil verschil voor meer dan helft meer dorpen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
535
Wil niet snerend zijn maar met dubbel aantal punten mocht die rover wel beetje veel hoger zijn ;o
Ons beste is 80 mil, de jouwe slechts 118 mil
38 mil verschil voor meer dan helft meer dorpen ...

Mijn hoogste rover is 118 miljoen, als je goed nadenkt, hoeft dat niet mijn hoogste farmbuit op een dag te zijn :)

neem bijvoorbeeld de rover van fringster van 200mio, ik zat daar met 37 miljoen onder.

Maar goed, dit is niet de eerste keer dat je onzin post.
 

DeletedUser10982

Guest
mijn opmerking was sarcastisch, i am psycho farmt wel aardig.
echter gaf ik zomaar 3 redenen waarop je mij er niet op af kon kraken, nadat xilios een reactie gaf.

kortom heeft het niks met snerend zijn te maken.

haha, 3 redenen. 'ik had eer-eergister rover', 'ik had eergister rover' en 'ik had gister rover'.
 

DeletedUser51839

Guest
alleen word je bijna ingehaald door iemand zonder interns aiaiai

Niet overdrijven maatje ;)
Hebben nu interns genoeg op dat vervelend lijstje, word tijd om dat lijstje korter te maken ;A

Mijn hoogste rover is 118 miljoen, als je goed nadenkt, hoeft dat niet mijn hoogste farmbuit op een dag te zijn :)

neem bijvoorbeeld de rover van fringster van 200mio, ik zat daar met 37 miljoen onder.

Maar goed, dit is niet de eerste keer dat je onzin post.

Dan nog blijf ik erbij dat je best wat meer mag farmen :rolleyes:
 

DeletedUser62454

Guest
Niet overdrijven maatje ;)
Hebben nu interns genoeg op dat vervelend lijstje, word tijd om dat lijstje korter te maken ;A



Dan nog blijf ik erbij dat je best wat meer mag farmen :rolleyes:
Van mij mag jij ook nog wat meer farmen hihi
 

DeletedUser65460

Guest
Rover van de dag
Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.
0 / 45.509.880

So close :eek:.
 

DeletedUser59368

Guest
Werd banner niet gepakt door hem doordat er iemand uit hippo besloot een intern te nemen ver van ijn deur??

Nee, Ik heb die Hippo opgeruimd. En dan ging Liquicity met alle dorpjes aan de haal :(
Maar was geen intern. Heeft alles gecleard, alleen die Banner deed geen moeite om te deffen.. beetje zwak maarja uiteindelijk leek het op internen idd., maar was het niet.

Groeten,
Jordy
 

DeletedUser

Guest
Nee, Ik heb die Hippo opgeruimd. En dan ging Liquicity met alle dorpjes aan de haal :(
Maar was geen intern. Heeft alles gecleard, alleen die Banner deed geen moeite om te deffen.. beetje zwak maarja uiteindelijk leek het op internen idd., maar was het niet.

Groeten,
Jordy

Sluit ik mij bij aan.
 
Bovenaan