Hoeveel heb je gefarmd?

Reactiescore
534
als je in de top 10 gaat kijken, zie je dat op een enkeling als vlemis na, iedereen veel geinternd heeft.
dat xilios erover begint is echter alleen maar ironisch, aangezien hij ook redelijk wat interns heeft.

Maar natuurlijk, er zijn verder geen argumenten te vinden om de nummer 1 af te kraken, dus ik snap jullie wel.
 

DeletedUser33379

Guest
Werd banner niet gepakt door hem doordat er iemand uit hippo besloot een intern te nemen ver van ijn deur??

2 dagen achter elkaar aanvaller van de dag gepakt. 300k en 350k. was bijna een intern ja.

ik heb enkel official duitser geinternt/was een fusie., en ja mss 1 of 2 dorpjes van me du. maar dat moet ik gaan zoeken.

als je in de top 10 gaat kijken, zie je dat op een enkeling als vlemis na, iedereen veel geinternd heeft.
dat xilios erover begint is echter alleen maar ironisch, aangezien hij ook redelijk wat interns heeft.

Maar natuurlijk, er zijn verder geen argumenten te vinden om de nummer 1 af te kraken, dus ik snap jullie wel.

nouja, je hebt eens een massa geprobeerd tussen het internen door op mkicken dacht ik?
kreeg daar iets van mee, en dat wilde niet echt lukken dus ging je direct maar weer verder met internen.
 
Reactiescore
534
nouja, je hebt eens een massa geprobeerd tussen het internen door op mkicken dacht ik?
kreeg daar iets van mee, en dat wilde niet echt lukken dus ging je direct maar weer verder met internen.

Nope, die heb je volledige verkeerd ingeschat, maar goed ik kan natuurlijk ook niet verwachten dat je mijn buurt kent.

Herinner je Jente nog uit Amen? Die lag een beetje vast, en had weer motivatie nodig.
Toen was er een idee bedacht, dat eternize en camaro, mckicken zouden clearen, zodat jente met zijn 120 edels, het acc helemaal kon op edelen.

Helaas was Jente gedurende de massa inactief, en moesten eternize en ik toch nog maar een beetje edelen.

Maar goed, als je op de kaart had gekeken toen, had je gezien dat ik zo'n 5 dorpjes front had met hem.
 

DeletedUser51839

Guest
Nee, Ik heb die Hippo opgeruimd. En dan ging Liquicity met alle dorpjes aan de haal :(
Maar was geen intern. Heeft alles gecleard, alleen die Banner deed geen moeite om te deffen.. beetje zwak maarja uiteindelijk leek het op internen idd., maar was het niet.

Groeten,
Jordy

Opruimen is een groot woord als er geen def stond en nodig geacht werd door die Hippo.
Puur omdat er een NAP kwam tussen die Hippo speler en Zero.
Alleen leafde je en nam je die dorpen zonder os over.
 

DeletedUser

Guest
2 dagen achter elkaar aanvaller van de dag gepakt. 300k en 350k. was bijna een intern ja.

ik heb enkel official duitser geinternt/was een fusie., en ja mss 1 of 2 dorpjes van me du. maar dat moet ik gaan zoeken.



nouja, je hebt eens een massa geprobeerd tussen het internen door op mkicken dacht ik?
kreeg daar iets van mee, en dat wilde niet echt lukken dus ging je direct maar weer verder met internen.

Jente zou die dorpen edelen maar helaas werd hij inactief en ligt mkicken daar nog.
Als we willen clearen we mkicken 3 keer per maand volledig wat ook die ene keer gebeurde.
 

DeletedUser10982

Guest
als je in de top 10 gaat kijken, zie je dat op een enkeling als vlemis na, iedereen veel geinternd heeft.
dat xilios erover begint is echter alleen maar ironisch, aangezien hij ook redelijk wat interns heeft.

Maar natuurlijk, er zijn verder geen argumenten te vinden om de nummer 1 af te kraken, dus ik snap jullie wel.

zoals? wij verwachten ook niet dat onze vriend/buurman plots stopt. wij zijn zeer bedroefd afscheid te moeten nemen van hem en nemen met veel emotionele moeite zijn dorpen over. het jammer om hem te zien vertrekken.
 

DeletedUser51839

Guest
zoals? wij verwachten ook niet dat onze vriend/buurman plots stopt. wij zijn zeer bedroefd afscheid te moeten nemen van hem en nemen met veel emotionele moeite zijn dorpen over. het jammer om hem te zien vertrekken.

Nu had hem wel al eens gespaard dus ben blij dat hij aan ons denkt ^^
 
Reactiescore
534
zoals? wij verwachten ook niet dat onze vriend/buurman plots stopt. wij zijn zeer bedroefd afscheid te moeten nemen van hem en nemen met veel emotionele moeite zijn dorpen over. het jammer om hem te zien vertrekken.

en wat verandert dat aan het internen?
jij internt, ik intern, bijna iedereen internt.

maar bij mij valt het meer op ;)

maar goed, geen enkele publiciteit is slechte publiciteit zeggen ze toch :) ?

dus bedankt :)
 

DeletedUser10982

Guest
en wat verandert dat aan het internen?
jij internt, ik intern, bijna iedereen internt.

maar bij mij valt het meer op ;)

maar goed, geen enkele publiciteit is slechte publiciteit zeggen ze toch :) ?

dus bedankt :)

vooralsnog ben jij schuldig aan meer internen.
 
Reactiescore
534
vooralsnog ben jij schuldig aan meer internen.

Ik ben dan ook een stuk groter dan jij he ;)

maar eens kijken naar jouw interns:

Acc met 4 pros: 29
jumper2000: nu al 25, worden er meer zo te zien. Hij krijgt er geen odd bij.
dan nog iets van 5 van moartn

kortom, wie ben jij om die uitspraak te doen :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51839

Guest
en wat verandert dat aan het internen?
jij internt, ik intern, bijna iedereen internt.

maar bij mij valt het meer op ;)

maar goed, geen enkele publiciteit is slechte publiciteit zeggen ze toch :) ?

dus bedankt :)

Das wel waar eigenlijk :D

Ik ben dan ook een stuk groter dan jij he ;)

maar eens kijken naar jouw interns:

Acc met 4 pros: 29
jumper2000: nu al 25, worden er meer zo te zien. Hij krijgt er geen odd bij.
dan nog iets van 5 van moartn

kortom, wie ben jij om die uitspraak te doen :p

Hij is mijn co, en heeft toestemming dit te zeggen.
Acc met 4 pros was fusie (hij was die speler).
Jumper stopt en hij was mijn mb nadat ik hem spaarde.
Ben nog zo vriendelijk mijn intern te delen met neit faith leden ;o
Moartn 5 stuks en als ik wil allemaal. Moartn is gewoon de 3de I am psycho, MB,DU,VV'er, alles wat hij doet is voor ons.
 

DeletedUser73977

Guest
Das wel waar eigenlijk :D



Hij is mijn co, en heeft toestemming dit te zeggen.
Acc met 4 pros was fusie (hij was die speler).
Jumper stopt en hij was mijn mb nadat ik hem spaarde.
Ben nog zo vriendelijk mijn intern te delen met neit faith leden ;o
Moartn 5 stuks en als ik wil allemaal. Moartn is gewoon de 3de I am psycho, MB,DU,VV'er, alles wat hij doet is voor ons.

Fusie is ook intern
 
Reactiescore
534
Das wel waar eigenlijk :D



Hij is mijn co, en heeft toestemming dit te zeggen.
Acc met 4 pros was fusie (hij was die speler).
Jumper stopt en hij was mijn mb nadat ik hem spaarde.
Ben nog zo vriendelijk mijn intern te delen met neit faith leden ;o
Moartn 5 stuks en als ik wil allemaal. Moartn is gewoon de 3de I am psycho, MB,DU,VV'er, alles wat hij doet is voor ons.

dat hij toestemming heeft om het te zeggen snap k ja, maar zo bedoel ik het niet.
Jullie zijn zelf net zulke interners als ik. Gek dat hij dat dan zegt :p

Moartn kunnen we dus binnenkort als gehele intern verwachten ":p
 

DeletedUser51839

Guest
dat hij toestemming heeft om het te zeggen snap k ja, maar zo bedoel ik het niet.
Jullie zijn zelf net zulke interners als ik. Gek dat hij dat dan zegt :p

Moartn kunnen we dus binnenkort als gehele intern verwachten ":p

Zijn enige interns -> Fusiepartner en mb die stopt
5 dorpen van mb noem ik niet echt noemenswaardig zelfs.
 
Reactiescore
534
mijn interns zijn ook voornamelijk van mb´s :p
en dan een fusie.

Heb je door dat de reacties van kant psycho dan verder nergens op slaan?
 
Bovenaan