DeletedUser
Guest
Zou ik ook zeggen, moest ik gebanned worden
Maar ik vind het wel een knappe prestatie (eerlijk waar): zo lang je illegaal gedoe volhouden. Mooi gedaan.
Zou ik ook zeggen, moest ik gebanned wordenMaar ik vind het wel een knappe prestatie (eerlijk waar): zo lang je illegaal gedoe volhouden. Mooi gedaan.
Geef je iemand dan eens een compliment, is het weer niet goed... Breek je iemand af, dan is het ook niet goed... Je moet wel weten wat je wilt he. Maar goed, ik snap je reactie. Ik zou nl. ook een beetje reddeloos zijn en in het wild om me heen schoppen moesten mijn clandestiene praktijken na zo'n lange tijd ontdekt worden.
Moraal van het verhaal: het recht zegeviert!
Iedereen nog lekker aan het TW-en op andere werelden?
Idd. Was jij ongelukkig, Steven?
Voor een stuk. Maar met al de mensen die ik ken zou ik niet willen wisselen van leven. Heb nogal hoge standaarden.![]()
Het gaat dus goed met je?
Mijn theorie is dat tw-spelers eigenlijk ongelukkige mensen zijn. 't Is puur escapisme. Niet per sé depressief ofzo. Maar hadden bepaald(e) aspect(en) van hun leven liever anders gezien. Dan heb ik het over 16-plussers. Die meer mogelijkheden hebben dan klikken met je muisknop
Het gaat dus goed met je?
Mijn theorie is dat tw-spelers eigenlijk ongelukkige mensen zijn. 't Is puur escapisme. Niet per sé depressief ofzo. Maar hadden bepaald(e) aspect(en) van hun leven liever anders gezien. Dan heb ik het over 16-plussers. Die meer mogelijkheden hebben dan klikken met je muisknop
Je hebt gelijk, het ging zo goed met mijn leven.
Maar de laatste tijd gaat het zo slecht en het eerste waar ik aan dacht was TW
Phsy zei dat het goed voor me was, en wat denk je, ik voel me nog slechter ben zojuist een dorp verloren![]()
Bij deze kunnen we officieel een punt zetten achter de ban discusie:
![]()
Zoals hier te lezen valt verklaard Duckje dat het berust op een misverstand en dat ik legaal speel. Er was tussen ons (mij, Duckje en hardcode) enige vorm van miscommunicatie en dat is nu allemaal opgelost. Het is tevens ook zo dat de ban voornamelijk gegeven is voor het versturen van meer dan 5 ONDERSTEUNINGEN in 1 seconde.