Hoe zou het zijn met...

DeletedUser

Guest
Zou ik ook zeggen, moest ik gebanned worden ;) Maar ik vind het wel een knappe prestatie (eerlijk waar): zo lang je illegaal gedoe volhouden. Mooi gedaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Kennelijk is er nog steeds iemand gefrustreerd omdat hij verloren heeft...
 

DeletedUser

Guest
Geef je iemand dan eens een compliment, is het weer niet goed... Breek je iemand af, dan is het ook niet goed... Je moet wel weten wat je wilt he. Maar goed, ik snap je reactie. Ik zou nl. ook een beetje reddeloos zijn en in het wild om me heen schoppen moesten mijn clandestiene praktijken na zo'n lange tijd ontdekt worden.

Moraal van het verhaal: het recht zegeviert!
 

DeletedUser

Guest
Zou ik ook zeggen, moest ik gebanned worden ;) Maar ik vind het wel een knappe prestatie (eerlijk waar): zo lang je illegaal gedoe volhouden. Mooi gedaan.

Geef je iemand dan eens een compliment, is het weer niet goed... Breek je iemand af, dan is het ook niet goed... Je moet wel weten wat je wilt he. Maar goed, ik snap je reactie. Ik zou nl. ook een beetje reddeloos zijn en in het wild om me heen schoppen moesten mijn clandestiene praktijken na zo'n lange tijd ontdekt worden.

Moraal van het verhaal: het recht zegeviert!

Er is er hier maar 1 die illegale zaken uitgevoerd heeft en dat ben jijzelf Jan. Warre zijn tool waarmee wij met zijn allen op W21 gelanceerd hebben is hartstikke legaal en ook door de support meermaals gekeurd. Dus waarover jij nu precies zevert weet ik niet, maar doe het dan over jezelf en niet over een gerespecteerd scripter als Warre
 

DeletedUser55442

Guest
Totaal onbelangrijk of iets legaal of niet was. Het is wat dat betreft net als een snelheidsbekeuring.
Een snelheidsbekeuring is niet een kwestie van te hard rijden, maar te laat remmen ;)

Iedereen nog lekker aan het TW-en op andere werelden?

Ikzelf ben een nutteloos dorpje gestart op W39. Alleen om af en toe nog wat op TW te kunnen klikken.
Ondanks dat ik niet echt verder wil spelen met TW, blijft het toch lonken. Hoezo verslaving :p
Ik vind het vooralsnog prima zo.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen nog lekker aan het TW-en op andere werelden?

Nee, kan de verleiding goed weerstaan. Ik heb slechts even een dorpje aangemaakt in nieuwe wereld om premium punten over te dragen aan onze stamgenoten die nu verder spelen op w11 en w13. Dat dorpje heb ik gelijk weer op bb gezet.

Prima zo. Verder kijk ik zoals vandaag af en toe op het forum.
 

DeletedUser71860

Guest
Het gaat dus goed met je?

Mijn theorie is dat tw-spelers eigenlijk ongelukkige mensen zijn. 't Is puur escapisme. Niet per sé depressief ofzo. Maar hadden bepaald(e) aspect(en) van hun leven liever anders gezien. Dan heb ik het over 16-plussers. Die meer mogelijkheden hebben dan klikken met je muisknop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
217
Lol ik ben hartstikke gelukkig :D speel dit spel puur voor wat tijd opvulling en omdat rl vrienden het speelde die zijn inmiddels wel gestopt
 
Reactiescore
323
Het gaat dus goed met je?

Mijn theorie is dat tw-spelers eigenlijk ongelukkige mensen zijn. 't Is puur escapisme. Niet per sé depressief ofzo. Maar hadden bepaald(e) aspect(en) van hun leven liever anders gezien. Dan heb ik het over 16-plussers. Die meer mogelijkheden hebben dan klikken met je muisknop

Geld dat niet voor alle gamers dan? Behalve dan dat tw een stuk zinlozer en verslavender is dan de meeste 'normale' games. Want dan is 90% van de jongeren ontevreden over het leven, iedereen die ik ken gamet wel. Maar voor mij is het verschil tussen tw en 'echt' gamen dat ik voor mn ps3 bewust tijd vrijmaak en toen ik tw speelde zat ik elk moment dat ik maar kon te tw te spelen.
 

DeletedUser62578

Guest
Het gaat dus goed met je?

Mijn theorie is dat tw-spelers eigenlijk ongelukkige mensen zijn. 't Is puur escapisme. Niet per sé depressief ofzo. Maar hadden bepaald(e) aspect(en) van hun leven liever anders gezien. Dan heb ik het over 16-plussers. Die meer mogelijkheden hebben dan klikken met je muisknop

Je hebt gelijk, het ging zo goed met mijn leven.:confused:
Maar de laatste tijd gaat het zo slecht en het eerste waar ik aan dacht was TW :D
Phsy zei dat het goed voor me was, en wat denk je, ik voel me nog slechter ben zojuist een dorp verloren :(:eek::p:p
 
Reactiescore
323
Je hebt gelijk, het ging zo goed met mijn leven.:confused:
Maar de laatste tijd gaat het zo slecht en het eerste waar ik aan dacht was TW :D
Phsy zei dat het goed voor me was, en wat denk je, ik voel me nog slechter ben zojuist een dorp verloren :(:eek::p:p

Kan je beter GTA gaan spelen. Kan je je nog afreageren ook als een keer niets lukt. :p:D
 

Deleted User - 24028

Guest
Bij deze kunnen we officieel een punt zetten achter de ban discusie:

0f5d0874d3.png


Zoals hier te lezen valt verklaard Duckje dat het berust op een misverstand en dat ik legaal speel. Er was tussen ons (mij, Duckje en hardcode) enige vorm van miscommunicatie en dat is nu allemaal opgelost. Het is tevens ook zo dat de ban voornamelijk gegeven is voor het versturen van meer dan 5 ONDERSTEUNINGEN in 1 seconde.

...
 

DeletedUser71860

Guest
Die staat op Hold. Was mijn avondopleiding. Ik studeer dit jaar af met mijn 'echte' (dag)opleiding. Mijn stage gaat door in een ontwikkelingsland. Ik ga voor een aantal maanden een weeshuis runnen in Afrika :D. Ik kon mijn tweede jaar Journalistiek dus niet aanvatten door te veel afwezigheid.
 
Bovenaan