DeletedUser
Guest
Wat studeerde jij nu ook weer?
Ik ga naar Swaziland, een land met immens veel problemen. Zoals het grootst aantal aids-doden ter wereld en de armste regio inzake BBP/hoofd.
Alleja, toch een poging om mee te bouwen aan ontwikkelingsprojecten in een land dat 500 jaar achter staat vergeleken met ons, in de 5 maanden dat ik er al zeker zal zijn.
Weet niet hoe jij daarover denkt, maar ik vind het vrij ambitieus![]()
Ja, dat wel, maar op vlak van je studie bedoel ikAan elke richting zitten wel uitdagingen en ambitieuze projecten verbonden, maar dat betekent nog niet dat je op vlak van studie niet wat meer ambitie zou mogen hebben he
Maar ik ga niet echt over je oordelen, omdat ik je, nuja, helemaal niet ken.
Hoe ga je dat aanpakken? Lijkt me wel erg intressant om meer over te horen![]()
Hoi trouwens. Hoe zal het eigenlijk zijn met Jelle en Valere (oud hurei spelers)
Klinkt goedIk heb een gapyear serieus overwogen, maar ben toch maar met de uni begonnen in september. Als ik dan foto's zien van klasgenoten die nu in Australië of Azië zitten en ik achter mn studieboeken..
Maar ik vind de studie leuk, het studentenleventje bevalt me ook wel, ik maak af en toe een reisje, was vorig weekend in Münster en in Maart in Macedonië, Albanië en Kosova. Dit jaar toch wel mijn studiepunten halen zodat ik in aanmerking kom voor een halfjaar in het buiteland, buiten Europa. Ik werk nog een beetje erbij zodat ik op donderdagavond mijn biertjes kan betalen, dus gaat wel lekker![]()