-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser61692

Guest
Dat is geen snipe :D

nee daar paste je zelfs met een tank nog tussen idd...


wat opzich vreemd is aangezien de eerdere aanvallen wel netjes in 200ms waren...

of was dat een Vv'tje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26046

Guest

Omdat in je rapportje staat:
'Schade door katapultbeschietingen: Hoofdgebouw is beschadigd van level 20 naar level 19'
En HGK nog het hardste aan het schreeuwen was tegen de 'kata noobs' van OTS?

Ben ik serieus de enige die uit morele bezwaren nog steeds zijn clears opbouwt zonder kata?
 

DeletedUser63286

Guest
Omdat in je rapportje staat:
'Schade door katapultbeschietingen: Hoofdgebouw is beschadigd van level 20 naar level 19'
En HGK nog het hardste aan het schreeuwen was tegen de 'kata noobs' van OTS?

Ben ik serieus de enige die uit morele bezwaren nog steeds zijn clears opbouwt zonder kata?

Uuh? nee...
 

DeletedUser35742

Guest
Omdat in je rapportje staat:
'Schade door katapultbeschietingen: Hoofdgebouw is beschadigd van level 20 naar level 19'
En HGK nog het hardste aan het schreeuwen was tegen de 'kata noobs' van OTS?

Ben ik serieus de enige die uit morele bezwaren nog steeds zijn clears opbouwt zonder kata?

Ik weet dat dat daar staat, dus waarom vraag je er nog naar?:eek: Kata's op HQ en Boerderij vind ik prima, op onnozele targets als GS, kazerne etc. zal ik ze nooit gooien.
 

DeletedUser61783

Guest
Ots is goed de leden aan het uitdunnen. lid 2 is er zo te zien ook vandoor.. nog 46 te gaan :D van de 48
 

DeletedUser26046

Guest
Ik weet dat dat daar staat, dus waarom vraag je er nog naar?:eek: Kata's op HQ en Boerderij vind ik prima, op onnozele targets als GS, kazerne etc. zal ik ze nooit gooien.

Het was een retorische vraag om aan te geven wat een zielige speler je eigenlijk bent dat dit soort zaken nog nodig zijn om te winnen door HGK. Op kwaliteit winnen lukt blijkbaar niet, dus maar de tegenstander demotieren door het spelplezier te bederven.

Wat is de volgende actie: alle bb dorpen edelen in het cluster van de tegenstander en dan elke nacht om 4 uur beginnen met edelen :eek:?
 

DeletedUser54745

Guest
ik bouw me clears ook zonder kata. Heb ik 8 clears wel wat kata's staan :). Je moet ze toch hebben een paar ^^
 
Bovenaan