-HGK- vs OTS & ATS

Reactiescore
510
Succes aan beide kanten!
Hopelijk wint HGK deze oorlog nog.
 

DeletedUser63688

Guest
en uiteraard succes tanken;) als deze oorlog wat moet gaan worden zal er wat meer front moeten komen tussen ots en hgk;) wie ligt er daarvoor als enige nog tussenin?
 

DeletedUser65178

Guest
Veel succes allen:) Toch zonde om te zien dat er nog steeds mensen zijn die altijd een sterkt (te sterk) voorgevoel hebben.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent er zo zeker van dat HGK dit gaat winnen?

Jij bent stamleider van de mb-stam van OTS. Jouw mening telt niet mee met die van de grote jongens.
En btw OTS/ATS met 84 leden tegen de 19 leden van HGK :eek:
 

DeletedUser

Guest
En jij bent 1 van die grote jongens zeker... :confused:
Oh wacht jij bestaat niet meer op W24 :rolleyes:
 

DeletedUser26046

Guest
Jij bent stamleider van de mb-stam van OTS. Jouw mening telt niet mee met die van de grote jongens.
En btw OTS/ATS met 84 leden tegen de 19 leden van HGK :eek:

Leuk dat jij jezelf tav hem als een grote jongen ziet :eek:.
 

DeletedUser61241

Guest
Correctie: Wat Julia allemaal heeft gepost als reactie op de oorlogsverklaring van OTS tegen Swarm.. Dat zag er niet zo netjes uit.. Dit wel :p

Ook mooi geïntroduceerd. Petje af speedie :D

Dat de beste mogen winnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat je in een oorlogsverklaring alles objectief moet bekijken. Dat is de taak van diegene die het topic opricht. Eens opgericht kom je maar met de propaganda. Een oorlogsverklaring is nl geen mening :)
 

DeletedUser

Guest
En jij bent 1 van die grote jongens zeker... :confused:
Oh wacht jij bestaat niet meer op W24 :rolleyes:
Haha, acc bestaat nog hoor;)

Leuk dat jij jezelf tav hem als een grote jongen ziet :eek:.
Dat weet ik wel zeker ja:p Maar helaas ben jij dan weer groter dan ik:(
Ik vind dat je in een oorlogsverklaring alles objectief moet bekijken. Dat is de taak van diegene die het topic opricht. Eens opgericht kom je maar met de propaganda. Een oorlogsverklaring is nl geen mening :)

Maar daarna kan je alles op smaak brengen met wat zout en peper:)
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk, de finale!
OTS heeft zijn pionnen (STX) van kleur voorzien zodat de wereld nu goed weet aan wiens kan ze werkelijk staan en wie ze dienen.
OTS erft de oorlog tussen -HGK- en STX en uiteraard zaten ze daar al op te wachten, of ze hebben liggen slapen.
 

DeletedUser61783

Guest
whaha nice..

check dit :p


First leave OTS -> duanzor

let the war begin, and have some fun :D
 
Bovenaan