-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser

Guest
Wat is het toch heerlijk om terug te komen van vakantie en dan erachter te komen dat het AF idd nog steeds is voor azijnpissers die lopen te zeiken over wat internen is en dat -HGK_ bestaat uit allemaal interners. Vooral leuk om te lezen dat er spelers zijn die alles blijkbaar internen vinden:confused:.

Het is fijn om weer terug te zijn, ik ga nog maar eens wat barbs internen of externen;).
Alles wat -HGK- pakt aan dorpen is voor intern gebruik, dus alles is internen :D
 

Deleted User - 44652

Guest
Duckje moet zijn Mods eens beter uitzoeken.
Het niveau van jullie wordt met het jaar dramatischer.. Eerst Die timothy de noobar.
Op w22 sla je ook niet echt een goed figuur bij mij.

Loopt Topic starters af te blaffen als een random kid.
Terwijl je als Tw mod een voorbeelds functie hebt;)

Jij vind dat ik daar geen goed figuur sla, en zoals eerder gezegd: Ik moet enkel neutraal zijn op werelden waar ik mod, ik speel daar, dus ik mag daar gerust zeggen dat ik iemand noob vind. Hier mag ik dat niet, en dat maakt 't wat lastig omdat Mlicka & Cruiseman ook op w22 spelen :p.

Maargoed, (note aan mezelf) weer ontopic!
 

DeletedUser61692

Guest
Jij vind dat ik daar geen goed figuur sla, en zoals eerder gezegd: Ik moet enkel neutraal zijn op werelden waar ik mod, ik speel daar, dus ik mag daar gerust zeggen dat ik iemand noob vind. Hier mag ik dat niet, en dat maakt 't wat lastig omdat Mlicka & Cruiseman ook op w22 spelen :p.

Maargoed, (note aan mezelf) weer ontopic!

daar moet ik hedzer toch een punt geven,

ook al ben je daar speler, als TW team-lid heb je een voorbeeld functie, ook als je speelt..

zo kan een politicus op vakantie ook niet de gek uit gaan hangen en verwachten dat het zijn status in de politiek niet beïnvloed...
 

Deleted User - 44652

Guest
Zullen we wel even teruggaan naar het topic?

Even voor de duidelijkheid, ik sta open voor discussie, maar --> PM, dan hoef ik hier niet mezelf straks te berispen omdat ik offtopic ga ;)
 

DeletedUser63286

Guest
Ots heeft deze weer lekker 10mio odd erbij. Zullen ze al os problemen hebben?
 

DeletedUser65242

Guest
Is hier nog niks van te merken dat ze daar problemen mee hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Aangezien de oorlog nu al een week bezig is voel ik mij genoodzaakt een update te doen.

-HGK- profiteert duidelijk nog van de "bliksemoffensieven". Maar blijft dat zo. Wanneer kunnen we de eerste massa van OTS verwachten. En omgekeerd misschien ook, wanneer gaat -HGK- er eens wat extra kracht achter zetten.


Hier zie je de stats van afgelopen week:
Zijde 1:
Stammen: -HGK-
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 178
Kant 2: 363
Verschil: 185

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 5
Verschil: 12

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,531,728
Kant 2: 2,543,930
Verschil: 1,012,202

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 159,912
Kant 2: 9,556
Verschil: 150,356

chart


Om een klein beetje een inzicht te krijgen waar de overnames waren zullen jullie het moeten doen met volgende eenvoudige kaart. Ik zal proberen om wat beters in elkaar te krijgen gaanderweg.

Overnames -HGK- en OTS
25s1lrr.png


De overnames van -HGK-'s kant zijn van Complexity (16 gewonnen) en BSRK (5 gewonnen, 5 verloren). Aangezien deze stats niet lijken overeen te komen met de 17-5 moeten we duidelijk kijken naar de tijd van overname. Het verschil zit hem in het feit dat er de 16e (dag waarop ik de oorlog verklaard heb) 's nachts al aanvallen waren en dat deze sowieso ook in de stats staan als ik het op een week zet ^^

Complexity VS davinsky the great
http://nl.twstats.com/nl24/index.ph...1&min=&max=&timerange=2012/09/16+-+2012/09/23

BSRK VS davinsky the great
http://nl.twstats.com/nl24/index.ph...1&min=&max=&timerange=2012/09/16+-+2012/09/23

Goeie buur VS BSRK
http://nl.twstats.com/nl24/index.ph...1&min=&max=&timerange=2012/09/16+-+2012/09/23
Let wel even op hier, het zijn vrij kleine dorpen die Goeie buur afpakt.

Om af te ronden hebben we nog een PM wisseling.
fynch19 22.09.12 19:13
jij faalt wel hard tegen BSRK en Complexity of hoe heb ik het?

Mvg,

Guus

davinsky the great 22.09.12 21:55
mhua, die dorpen hebben daar toch geen nut;)

Kan beter slim dan en efficient ipv dom en verspillend spelen:)

Mvg,

Sander || [player]Davinsky the great[/player]

fynch19 22.09.12 21:59
was toch best mooi cluster maarja. Tegen die grootmacht van bsrk kan je ook niet op.

davinsky the great 22.09.12 21:59
mhua... valt nog mee:)

Ben wel beter gewend van andere spelers, op andere werelden uiteraard, dis een prut wereldje verder';)

Mvg,

Sander || [player]Davinsky the great[/player]

fynch19 22.09.12 22:23
mwa je kan het gewoon niet aan....

fynch19 23.09.12 14:29
..

Deze mededelingen werden door fynch19 doorgestuurd.

Hij heeft het over efficiënt in plaats van dom en verspillend spelen. Echter denk ik niet dat complexity zijn ODA van nergens haalt:
ODA stijging -HGK-


De ODD stijging van davinsky the great is ook niet weinig:
ODD stijging OTS

Toch zijn er zulke berichtjes:
http://nl24.tribalwars.nl/public_report/ac3b0876e790a744f1283d7bb7892a5a
http://nl24.tribalwars.nl/public_report/538edcac5d516fad73f6b63372bd33e3


Hopelijk vonden jullie het leuk en tot volgende week! Succes nog aan de strijdende partijen ^^
 

DeletedUser61692

Guest
ziet er weer netjes uit die update :p

we zullen zien hoe de "Clash of the Titans" verder gaat :p

(waardeloze film trouwens XD)
 

DeletedUser35742

Guest
De 5 overnames van OTS op HGK zijn bij elkaar nog geen 10k punten trouwens:eek:
 

DeletedUser

Guest
vind ik ook nu is het mss 10k binnen een 2 tal weken is het 50k ....
 

DeletedUser63286

Guest
Ownee daar gaan mn ''interns'' door iemand die op zondag rond 6uur opstaat :eek:
 

DeletedUser

Guest
:eek:. Dus nu weet ik waneer ik dorpen van je kan pakken :D zondag om 06:00
 

DeletedUser62448

Guest
BSRK staat zondags om 5 uur al voor de kerkdienst te wachten:p
 
Bovenaan