Het woord van 2012!

DeletedUser

Guest
Nu je het zo zegt, het hele jaar door is BERT wel de ontdekking van het jaar geweest, het meest gebruikte forumwoord dat je nergens buiten het forum zult horen zoals het hier bedoelt is z0r z0r!!!

Goeie nominatie Jobeh!
 

DeletedUser24056

Guest
Amy is een vreemd personage. Ik dacht tot op heden eigenlijk ook dat ze bijnamen als emo niet goedkeurde, maar kennelijk doet ze dat wel.
 

DeletedUser

Guest
Verklaar je nader!:confused:

Nou
Amy is een emo. Daar is ze kennelijk trots op.

Ik zou daar eerlijk gezegd niet trots op zijn. Maar wie ben ik om iemand zijn trots af te keuren?:eek:

Inderdaad @ het tweede gedeelte van de derde post, maar, natuurlijk ben ik geen emo! Niet mijn ding.

Amy is een vreemd personage. Ik dacht tot op heden eigenlijk ook dat ze bijnamen als emo niet goedkeurde, maar kennelijk doet ze dat wel.

Wie weet komen we er later op de dag nog achter.

*grinnik*

Ik keur die bijnamen ook niet goed maar het woord van 2012 moet natuurlijk over mij gaan en deze woorden komen daar momenteel het meeste voor in aanmerking!
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad @ het tweede gedeelte van de derde post, maar, natuurlijk ben ik geen emo! Niet mijn ding.





*grinnik*

Ik keur die bijnamen ook niet goed maar het woord van 2012 moet natuurlijk over mij gaan en deze woorden komen daar momenteel het meeste voor in aanmerking!

Iemand met zo'n overvloed aan zekerheid moet daar toch geen lijn in trekken?
 
Bovenaan