Het woord van 2012!

DeletedUser13565

Guest
Blond bracht mij op het idee, een verkiezing voor het woord van 2012 te organiseren!

Twee jaar geleden was de onbetwiste winnaar Half-Brain met zijn scrable machine!!!!

Het woord van 2011 is zonder twijfel Anthraxxis met z0rian!

Maar wat wordt nu het woord van 2012?
Kom maar op met die nominaties mensen.


1.
Ik nomineer daar Marcoknight voor, met 'mochool'.
want: Alleen een genie als hij kan het zover schoppen dat hij met een simpele aanpassing aan een bestaand scheldwoord een ware hype op gang kan brengen. En eigenlijk heeft ons aller marco, met zijn lekkere zus, nog gelijk ook: als je het uitspreekt snapt iedereen wat je bedoelt.

2. Knoefkoe
Knoefkoe is natuurlijk afkomstig van niemand anders dan mijzelf en is een heerlijk excuus om je lekker af te zetten tegen die kkmods. Overigens gaan er ook wel wat credits naar de fantastische N4R3K achtige forumganger Knoefkoe zelf die de wolven met twee vingers in de neus uit het spel haalde altijd! Een waar genie.

3. NsmGGsonmj
Slaro is het geweten van dit forum. Zonder hem zou dit forum één zedeloos, waardenloos en normenloos forum zijn. Als het te ver gaat, komt Slaro met zijn respectpraatje! Niet schelden met God, God scheldt ook niet met jou! En je wil niet weten hoeveel effect dat elke keer sorteert!

4. Hommo
Homo klinkt zo smerig, heeft zo'n negatieve bijklank. Mensen die respect hebben voor flikkers, gebruiken het woord Hommo. Anthraxxis is zo iemand. Heil Anthraxxis.

5. Eigenaars-gebruikers
psvforlife zit ergens anders met zijn gedachten en komt met iets kansloos als dit op de proppen, maar goed ik moet hem er toch bij zetten.

6. Einzzzzz
Gediskwalificeerd want dat is te oud. Helaas Anthraxxis.

7. Goeden
Goeden werd geïntroduceerd door een goeden forumganger genaamd Koenfighter. Hij gebruikte het woord als een goeden satire op enkele dialectische uitspraken zoals "Goeden bal vriend". Alleen al dit feit wijst op een goeden gevoel voor humor.
Verder klinkt goeden ook gewoon erg lekker, het ligt goed in de mond. Enkele pluspunten kort opgesomd in dit goeden verhaal.

8. BERT
Bik en Rode Trap! Nu je het zo zegt, het hele jaar door is BERT wel de ontdekking van het jaar geweest, het meest gebruikte forumwoord dat je nergens buiten het forum zult horen zoals het hier bedoelt is z0r z0r!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik betwijfel of mochool nog wordt overtroffen.
Denk het eigenlijk niet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
knoefkoe is inderdaad een goedeN tegenstander
 

DeletedUser

Guest
mochool lijkt me mooi, al moeten we niet vergeten om heel 2012 in oogpunt te nemen en ons niet alleen te laten misleiden door het gevoel wat er over de laatste weken overheerst!
 

DeletedUser

Guest
Mochool is niets meer als een verbastering. Lijkt me niet een waardige nominatie.
 

DeletedUser

Guest
z0rian? Ik vind z0r meergebruikt zelfs atm nog!!

z0r z0r z0r

dus dat nomineer ik uiteraard.

Knoefkoe is ook een prima, alleen die is niet zo heel erg veel gebruikt maar zeker meer dan mochool dat is zoals senne zegt pas de laatste weken en we moeten alles terugbrengen tot de tijdsperiode van een jaar en dan is mochool zeker nieet toonaangevend geweest z0r!
 

DeletedUser

Guest
Hommo bestond denk ik al. Bestond einz al voor dit jaar? Dat vind ik ook wel een leuk woord einzzzz
 

DeletedUser13565

Guest
Neehoor volgens mij niet vanavond sluiten de nominaties overigens dus wees er snel bij!!!
 
Bovenaan