Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76275

Guest
Wat zou je dan een echte baas zijn hé!

Gaat het niet om wat ik dan wel of niet ben, het feit dat hier alles verdraait wordt terwijl de waarheid gewoon keihard vertelt is. Gertje is helemaal niet ingelicht over jullie aanval op Pathos of over de vv. Ten tijde dat ik gertje sprak was er enkel sprak van zijn kick uit Rush wat hij ging onderzoeken en had ik er nog helemaal geen weet van dat de vv bij Seau lag. Toevallig deed hij de check voor de kick uit Rush terwijl de aanval op pathos was gelanceerd. Is zeer zeker een geluk voor Vitae gezien Pathos op dat moment niet online was maar er was zeker geen sprake van opzettelijk vv jatte op dat moment. Toch zal ook niemand ontkennen dat het zeker goed uit kwam.

En wees niet bang, net zoals ik de vv van gertje niet gejat heb ga ik dat ook niet van de andere doen. En de mensen die mij kennen weten ook wel dat ik helemaal niet zo in elkaar steek.

Je zou beter Rise Against gewoon eens negeren en tegen de grote mensen praten.

Sorry? ik zie nergens een post van hem waar ik heb op gereageerd. Sowieso spreek ik hem vrijwel niet direct.

Ik heb trouwens geen bewijs gezien van chats?

Kijk maar eens goed in de betreffende posts. Er staan gyazo's van whatsapp bij.




Verder ga ik mij nu geheel distantiëren van dit topic want dit kinderachtige geneuzel lijd tot niets anders dan zinloze discussies waarvan de helft allang weerlegt is en waarvan de waarheid al keihard op tafel gegooid is. Succes er mee allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
Nee, nu sla je de plank weer volledig mis. |WAO| is de getroffen partij, waardoor hun de actie --> reactie techniek hebben toegepast. |WAO| werd gestabt door Kale Poes, vervolgens hebben hun een kata aanval opgezet. Wat is de rol van Vitae in deze stab en wat heeft Kale Poes Vitae aangedaan door een kata massa op hem te gooien? Heeft Vitae Kale Poes een kans tot uitleg gegeven heeft vitae Kale Poes de kans gegeven om zijn fouten te herstellen, net zoals ze Boris de kans gaven na de stab, nee. Dus ik heb het bij het juiste eind en Jannes heeft hier niks mee te maken.



Nee, er wordt niet van een mug een olifant gemaakt. Jullie vormen het beleid, actie --> reactie. Ik heb hier een prachtige post gevonden over jullie kata beleid, wat uitgebreid wordt toegelicht door Phenomal.

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?184003-Golden-Awards/page176

Ik citeer; "geen enkele speler had kata's, tot jullie gingen gooien." Jullie hadden dus niet eens kata's eigenlijk. Verder staat er meerdere malen het woordje beleid en dat Sven het actie --> Reactie principe met Vitae nastreeft. Wij zijn hier vanuit gegaan, maar blijkbaar streven jullie gaan actie --> Reactie principe na. Als jullie een kata oorlog willen, of ook AH's willen kata'en, moet je hier ook openbaar voor uit komen. Phenomal is zo schijnheilig geweest en heeft gezegd dan hun morele beleid alleen aan de actie --> reactie kata's doet, waardoor jullie nu niet het beleid nastreven. Het wanbeleid van Sven wordt wederom wel nagestreefd!

Ter alle duidelijkheid: ik had niets te maken met die stab. Was nadat ik stopte. Ben daarna nog 1x ingelogd om ww te veranderen en heb dat nieuwe ww toen doorgegeven aan Joren. Verder niet mee bemoeid.
 

DeletedUser62889

Guest
Leuke poppenkast weer Mike. Ben niet anders gewend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69813

Guest
ik hou me hier buiten... een spelletje starcraft trekt op dit moment meer mijn aandacht
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ja maar zelfs dan nog is biervertier erbij betrekken niet eens nodig aangezien er geen afspraken zijn. Ook al zou het niet in ons beleid staan.

Nou dat is dus wel relevant. Immers heeft Vitae stellig verkondigd zich ongeacht afspraken te houden aan het actie-reactie principe. Hetgeen waar het hier allemaal om gaat. Het hebben van afspraken daarentegen is in deze discussie wel irrelevant. Immers ''hoopte vitae nog dat Seau zich ook aan haar principes zou houden zodat het geen katapult oorlog word'' :rolleyes:
--

Ik kan niet wachten tot de ellendig lange post van Sven komt waardoor het hele topic doodbloedt, omdat we alleen randzaken tot in detail krijgen uitgelegd en er nooit gezegd zal worden dat er wat foute uitspraken zijn gedaan. Zoals het noemen van een openstaande rekening, totaal verkeerde post, had nooit op het af moeten komen. Alsook de post waarin stond dat vitae al maanden hoopte dat er een gelegenheid zou komen om annabelle te rekruteren, en dat de stab van kale poes geweldig was voor Vitae. Immers gaf dat ze de gelegenheid om een account uit te schakelen en er één te rekruteren. Een meesterzet. Jammer genoeg zijn bekentenissen schaars en word erachter constant gedaan alsof het nooit gebeurd is, dit om de reputatie niet te schaden.

Ik propagandeer niet om Seau er hier beter uit te laten komen, ik hoop slechts op algemene realisatie over het feit dat Vitae haar principes/beleid geen haar beter zijn als dat van Seau. Ik heb het niet zo op Jannes, maar het huidige WAO heeft wel de neuzen dezelfde kant op staan wat betreft principes, iets waar zowel Seau als Vitae van kunnen leren. Seau is hier nuchter over, vitae wilt ongeacht de prijs haar reputatie / status behouden. Iets waar menig af'er al maanden doorheen prikt, ongeacht de hoeveelheid vertegenwoordigers.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Nou dat is dus wel relevant. Immers heeft Vitae stellig verkondigd zich ongeacht afspraken te houden aan het actie-reactie principe. Hetgeen waar het hier allemaal om gaat. Het hebben van afspraken daarentegen is in deze discussie wel irrelevant. Immers ''hoopte vitae nog dat Seau zich ook aan haar principes zou houden zodat het geen katapult oorlog word'' :rolleyes:

AH is gewoon volgens Vitae-beleid en daarmee is heel deze discussie al overbodig. Punt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Katapulteren is conform het Seau-beleid en daarmee is jouw tegenargument helemaal niets waard kijkende naar deze pm. Punt. Ergste is dat desbetreffende speler niet eens tot Seau behoort, alsook het slachtoffer niet tot vitae behoort. Maakt de zaak enkel ernstiger :eek:
 
Reactiescore
1.167
Katapulteren is conform het Seau-beleid en daarmee is jouw tegenargument helemaal niets waard kijkende naar deze pm. Punt. Ergste is dat desbetreffende speler niet eens tot Seau behoort, alsook het slachtoffer niet tot vitae behoort. Maakt de zaak enkel ernstiger :eek:

Desbetreffende PM gaat over de kazerne? Toch een ander gebouw dan wat Cona aanhaalt. Dat maakt jouw argument niks waar :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Desbetreffende PM gaat over de kazerne? Toch een ander gebouw dan wat Cona aanhaalt. Dat maakt jouw argument niks waar :p

Waar heeft Seau beweerd dat kazernes niet conform onze principes zijn? Precies, Seau heeft nooit stellig principes verkondigd, en loopt er ook niet te koop mee.

Bespaar me een skype logje van N. waarin hij ons voorstel aan vitae geeft. Een voorstel (wat moet leiden tot een overeenkomst) is iets anders dan een beleid of principe. :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Katapulteren is conform het Seau-beleid en daarmee is jouw tegenargument helemaal niets waard kijkende naar deze pm. Punt. Ergste is dat desbetreffende speler niet eens tot Seau behoort, alsook het slachtoffer niet tot vitae behoort. Maakt de zaak enkel ernstiger :eek:

Desbetreffende PM gaat over de kazerne? Toch een ander gebouw dan wat Cona aanhaalt. Dat maakt jouw argument niks waar :p

Wat Niels hierboven zegt. Je vergelijkt nu net appelen met peren. AH, VZ en Muur zijn toegestaan volgens onze stamnormen. Boerderij en al de rest is iets voor Seau. ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Wat Niels hierboven zegt. Je vergelijkt nu net appelen met peren. AH, VZ en Muur zijn toegestaan volgens onze stamnormen. Boerderij en al de rest is iets voor Seau. ;)
Oehhh zwaar onder de gordel, viel bijna van mijn stoel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan