Het stabberlijstje van W68

Reactiescore
2.064
esfr zijn noobs...
helaas is de kracht van de grasmaaier te groot, ik ga op delete
 

DeletedUser81014

Guest
zever...

als je zo het forum moet opvullen, schrijf dan toch gewoon niets. Of praat onderling, als je even een momentje gek wil doen.
Niemand heeft iets aan dit gedoe!

Het zijn net zulke opmerkingen en posten, die ervoor zorgen dat het AF zo miniem geworden is.
Omdat iedereen het ziet als: 'deze speler heeft niets anders te doen, dus gaat hij maar zever in pakskes verkopen op het AF'
 

DeletedUser81014

Guest
Nopes :D
Maar zijn zulke zaken die een forum terug naar beneden halen. Niemand heeft zin in ouwegehoer op het forum, om de tijd die ze hebben vrij te maken.
Schrijf dan liever een mooi stukje tekst, mag van mij pagina's vol zijn, zolang er maar iets in wordt gezegd en een tekst die boeiend is.

Dit gedoe, dat is gewoon tijdsverdrijf, heeft niemand wat aan! Uitgezonderd dan degene die tijd teveel heeft en erop reageert en meedoet
 

DeletedUser77755

Guest
Denk dat hij dit topic liever vol ziet staan met echte stabs :eek:
Nou, ik heb liever wat zever hier dan het echte gedoe, want dat is niet fijn :p
 
Reactiescore
984
zever...

als je zo het forum moet opvullen, schrijf dan toch gewoon niets. Of praat onderling, als je even een momentje gek wil doen.
Niemand heeft iets aan dit gedoe!

Het zijn net zulke opmerkingen en posten, die ervoor zorgen dat het AF zo miniem geworden is.
Omdat iedereen het ziet als: 'deze speler heeft niets anders te doen, dus gaat hij maar zever in pakskes verkopen op het AF'

Neem een Snicker, je bent jezelf niet als je trek hebt.
 

DeletedUser78315

Guest
Zal je is moeten proberen een snickers.
Je bent jezelf niet wanneer je trek hebt ;)
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
767
Dan moet je die maai machine ver sturen ik w8 op je :O
 
Reactiescore
2.064

Jeroen ommaaien blijft leuk.
 
Bovenaan