Het stabberlijstje van W68

Reactiescore
747
Leuke toevoeging: Ajacied413.

Ik werkte als MB voor Grey en heb ook gendry geholpen met def. Krijg je opeens in de nacht een blitz van Ajacied? Dacht dat je elkaars MB niet zomaar aanvalt zonder pm? Tis niet dat ik inactief was.

DeletedUser80847

Guest
Dus de kern van je bericht is dat LSD binnenkort weer gewoon in Paint! komt?

Euhm, nee? Typisch Star. antwoord.

Mijn complimenten aan @Zuur ! Heeft het toch bijna een hele maand volgehouden! Alleen nu toch het moment gekomen dat een laatste poging tot relevant worden op deze wereld belangrijk is geworden dan normen en waarden. Iedereen afvallen die contact legt met LSD en zelf (volledig zoals verwacht van mr. Hypocriet) wél die samenwerken nieuw leven in blazen. Bij wie zit je nog meer te bedelen voor pacts? Wellicht kan Maai jullie carryen naar de eindwinst.

Reactiescore
831
ok :)

Zit geen inhoud in die comments die je citeert. Toen was het idd het geval dat LSD er niet bij ging komen. Nu zijn we idd een maand verder en hebben we hem weer een kans gegeven.

Verder Maai ons carryen? Helft van hun slaapt momenteel net zoals ik heb gemeld in de GA. Reageer je wel met iets relevants? Aan het manier van typen en discussies met snow lijkt het wel dat je gewoon reageert omdat je een soort verwijten hebt aan ons?

Laatst bewerkt:

DeletedUser80847

Guest
Misschien snap je nu wél waarom recent bepaalde mensen simpelweg niet met jou wilde samenwerken en je uit stammen geweerd wordt. Was voor deze actie al duidelijk dat je helemaal niet handelt vanuit normen en waarden zoals je graag doet voorkomen, maar puur vanuit eigenbelang.

Eerst een heel topic over een stab en ontkennen dat je met LSD samengaat. Nu laat je LSD gewoon weer joinen ondanks je ontkenning. En dan over een tijdje samen met z'n allen lekker Maai joinen als die een massa hebben kunnen uitvoeren op LSD z'n oude stam die nu onvoorbereid moet deffen(nee, jullie zijn niet onvoorspelbaar bezig).

Maar gefeliciteerd dat je bij de juiste mensen voldoende hebt geslijmt. Veel plezier in Maai binnenkort (ontken maar in eerste instantie, we weten beide dat de afspraak er is) en vooral veel plezier met de volgende impulsieve/emotionele uitbarsting van LSD. We weten beide dat die er gaat komen aangezien die op Wereld 68 gemiddeld 1,5x per maand zijn hele stam verraad.

Reactiescore
831
1) Letterlijk maar 1 stam dat me heeft geweigerd en dat zijn jullie. Omtrent mijn AF persona keuren en niet omtrent mijn ingame account en ervaring. Andere stammen komen wel naar me toe. Dus weet niet waar je het over hebt.

2) LSD maakte 1 fout maar ik spreek met de accounteigenaars en er zijn echt veel verbeteringen naar het account. Ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt. Verder ben je vast ook vergeten dat ook Star. destijds toch nog wou samenwerken?

3) Verder bedankt voor de felicitaties, ik ben ook tevreden met hoe diplomatisch ik het heb gespeeld :)

Reactiescore
63
Snap niet zo goed waarom er zo gepikeerd gereageerd wordt vanuit Snow, of is hun samenwerking met TiP nu niets meer waard? :rolleyes:

Het ziet er voor mij naar uit dat het meningsverschil tussen Paint en LSD is bijgelegd. Wat ik juist hypocriet vind is andere betichten van diplomatieke spelletjes, terwijl Snow met een vijandelijke stam fuseerd om daarna op een BG / NAP te gaan.

DeletedUser80918

Guest
Snap niet zo goed waarom er zo gepikeerd gereageerd wordt vanuit Snow, of is hun samenwerking met TiP nu niets meer waard? :rolleyes:

Het ziet er voor mij naar uit dat het meningsverschil tussen Paint en LSD is bijgelegd. Wat ik juist hypocriet vind is andere betichten van diplomatieke spelletjes, terwijl Snow met een vijandelijke stam fuseerd om daarna op een BG / NAP te gaan.

Als Snow-lid vraag ik mij af waar het gepikeerde vandaan komt (ik zie 0 berichten van Snow mensen vandaag?) en daarnaast vraag ik me af op welke BG je wijst aangezien je dan meer weet dan ik?

DeletedUser80918

Guest
Rakan heeft wel duidelijk banden met Snow.

Rakan had ooit banden met Star. en is door meerdere leden van Star. (o.a. mijzelf) aangesproken op de onzin die hij af en toe uitslaat. Staat volledig los van Snow en zijn mening komt zeker niet overeen met die van bijvoorbeeld mij persoonlijk.

Reactiescore
55

Bg met Tip? Oh leuk..
Op een goede samenwerking dan maar hè..

Bovenaan