het nieuwe niveau van |TSB|

DeletedUser

Guest
lol care, er waren 2 personen uit vib die alleen fakes stuurde, voor de rest geen help he;) en waarom edel ik nu hun nog steeds, terwijl ze weten dat ik hun als target heb? je kan veel lullen kerel, maar ga mij niet vertellen hoe de vork in de steel zit.

neen?^^
think again^^
 

DeletedUser32842

Guest
UkkieU2

Waar haalt |TSB| toch deze fantastische actieve spelers vandaan, en ook nog in hun stam toelaten?

Petje af.
 

DeletedUser

Guest

waarom haal je lastig erbij, als haantje dit zegt:confused:

ik snap hier je punt niet echt ze chipsz0r
mss ben je toch werkelijk die nul in je naam waard, want deze reactie slaat echt op nx, je reageert zelfst niet eens op die nieuwe recruit, je hebt wss de stats niet bekeken.


Nja, ik vind dit topic ook overbodig, we gaan erdoor als een heet mes door boter...
 

DeletedUser

Guest
wat een kunst care.. TSB edelen.. ondanks die deff.. ze doen niet eens een mass op je, en als ze dat doen (gebeurt heel af en toe) is die slecht getimed enz.. dus ik vind het echt geen kunst wat jullie met TSB uithalen. Tab vanuit noord en taow vanuit zuid.. Leiding is er ook nauwelijks meer, na tandorra en stensv hun vertrek werd de stam dood..
 

DeletedUser

Guest
wat een kunst care.. TSB edelen.. ondanks die deff.. ze doen niet eens een mass op je, en als ze dat doen (gebeurt heel af en toe) is die slecht getimed enz.. dus ik vind het echt geen kunst wat jullie met TSB uithalen. Tab vanuit noord en taow vanuit zuid.. Leiding is er ook nauwelijks meer, na tandorra en stensv hun vertrek werd de stam dood..

careless zei in zijn vorige post toch ook niet dat hij het knap van zichzelf vond?
 

DeletedUser

Guest
wat een kunst care.. TSB edelen.. ondanks die deff.. ze doen niet eens een mass op je, en als ze dat doen (gebeurt heel af en toe) is die slecht getimed enz.. dus ik vind het echt geen kunst wat jullie met TSB uithalen. Tab vanuit noord en taow vanuit zuid.. Leiding is er ook nauwelijks meer, na tandorra en stensv hun vertrek werd de stam dood..

tonetje;-)
leer aub eerst lezen voor je weer kritiek uitoefent:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
veel verbeteren ze er niet op met het nieuwe bewind.

Side 1:
Tribes:
Players: careless

Side 2:
Tribes: |TSB|
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 52
Kant 2: 1
Verschil: 51

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 499,996
Kant 2: 9,351
Verschil: 490,645

image.php


-->

Side 1:
Tribes:
Players: careless

Side 2:
Tribes: |TSB|
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 0
Verschil: 41

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 392,982
Kant 2: 0
Verschil: 392,982

image.php
 

DeletedUser

Guest
zeg ik niet....

Ipv op ton af te geven.

Side 1:
Tribes:
Players: Stufdoos

Side 2:
Tribes: |TSB|
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 250
Kant 2: 2,680
Verschil: 2,430

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 165
Kant 2: 3
Verschil: 162

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,436,531
Kant 2: 20,699,233
Verschil: 18,262,702

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,607,802
Kant 2: 29,234
Verschil: 1,578,568
 

DeletedUser25273

Guest
De balans is al ruim in mijn voordeel inmiddels, maar nog geen ViB naast me. :p

Proficiat en geniet ervan. Helaas zijn er veel edels nodig om bij je te komen en liggen er nog een paar andere spelers in de weg, maar we zijn onderweg. :) Geen dorpjes in mijn cluster meer ondersteunen trouwens, dan moet ik weer zoveel afslachten.:p:p
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, ik geniet met volle teugen.

Ik zal je niet meer ondersteunen inderdaad, jammer dat er nog zo weinig OS stond toen jij dat dorp ging aanvallen. Mijn tien dorpen kwamen te laat.
 

DeletedUser25273

Guest
Bedankt, ik geniet met volle teugen.

Ik zal je niet meer ondersteunen inderdaad, jammer dat er nog zo weinig OS stond toen jij dat dorp ging aanvallen. Mijn tien dorpen kwamen te laat.

Tja, dat hadden jullie in kunnen calculeren, ik ben niet echt de meest passieve speler van W8 denk ik.
 
Bovenaan