DeletedUser
Guest
Ton je begint haast pro te worden
Ton je begint haast pro te worden![]()
niet teveel credits eh prince
hij krijgt clears
ikke nie
en die **** van TSB zetten alles bij mij vol![]()
niet teveel credits eh prince
hij krijgt clears
ikke nie
en die **** van TSB zetten alles bij mij vol![]()
bij mij staat het nu ook overal bomvol, nog knal ik hem weg aan alle kanten.
Ja, ruim 2000 aanvallen inderdaad zonder succes. Maar een aantal dagen daarna pakte tw33ty twee dorpen, midden in de nacht verstuurd. Dat blijft klote natuurlijk...TSB deed nu een wanhopige aanval op NEC-europa, met wat goedgecoordineerd ondersteunen en constant vv, is de teller voor TSB op 0 blijven staan, en dat na 2 k aanvallen...
Ja, ruim 2000 aanvallen inderdaad zonder succes. Maar een aantal dagen daarna pakte tw33ty twee dorpen, midden in de nacht verstuurd. Dat blijft klote natuurlijk...
Ach ja, de aanvalsdorpen zijn weer bijna klaar om TSB weer pijn te doen.![]()
Misschien wel 1900mja slimme 1800 fakes
Aantal aanvallen per speler vanaf 25-06-2009:
Tw33ty; 772
Napora; 392
Keano Henkjan; 262
Spunky2008; 225
Major John Sheppard; 160
-PIMP-; 150
Servilia; 103
Merlock; 42
Philadelphia; 33
Okiedokie; 30
Saturday; 11
Androos; 8
Tevens voor mij wat alle TSB spelers zelf zullen ondergaan.
Philadelphia op 03.08. om 15:47 uur
Wie dorpen wil in die buurt kan vanaf nu dorpen va hem edelen. Je moet ze zelf clearen en edelen. Als je dorpen claimt zet ze dan hier onder neer. Ik maak van alle geclaimde dorpen een lijst.
Succes!
|TSB| verdient wat mij betreft wel weer eens aandacht. Ze zijn echt in topvorm!
Bijvoorbeeld Servilia, wat een tegenstand! Echt... Om nachtmerries van te krijgen gewoon.
Maar dan heb je altijd nog Sgt.Cleaver. Deze sergeant draagt een helm in de vorm van een bolletje. De kleur rood is zijn favoriet! Rara, wat is er aan de hand?
(Eén van) de grootste vijand van de geweldige stam |TSB| is toch wel NEC-Europa. Deze speler zou de stam verraden hebben, maar daarover zijn de meningen sterk verdeeld. Om hem te straffen voor zijn vertrek naar 'de vijand', hadden ze wilde plannen met hem! Ze wilden hem liquideren! En dat kunnen ze geweldig bij |TSB|. Zo geweldig dat de liquidatie inmiddels is omgezet naar zelfmoord. ''|TSB| is losing a lot of villages, sir!'', roept Sgt.Cleaver verontrust. De sergeant heeft het nu niet meer in eigen hand. Generaal Philadelphia roept op om hem over te nemen! Interen! nu! Nee, zo ging het niet. Het ging om precies te zijn zo:
Side 1:
Tribes:
Players: NEC-Europa
Side 2:
Tribes: |TSB|
Players:
Timeframe: Laatste 3 maanden
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 69
Kant 2: 10
Verschil: 59
![]()