het nieuwe niveau van |TSB|

DeletedUser

Guest
bij mij staat het nu ook overal bomvol, nog knal ik hem weg aan alle kanten.

DeletedUser

Guest
bij mij staat het nu ook overal bomvol, nog knal ik hem weg aan alle kanten.

nja, jij hebt maar 1 target:p
ik wil allen van TSB pakken, en @ jappe, ik lig tever om snel volgezet te worden, daardoor snipe ik vaker de treinen, wat sommigen dan weer anders beweren.
TSB deed nu een wanhopige aanval op NEC-europa, met wat goedgecoordineerd ondersteunen en constant vv, is de teller voor TSB op 0 blijven staan, en dat na 2 k aanvallen...

DeletedUser

Guest
TSB deed nu een wanhopige aanval op NEC-europa, met wat goedgecoordineerd ondersteunen en constant vv, is de teller voor TSB op 0 blijven staan, en dat na 2 k aanvallen...
Ja, ruim 2000 aanvallen inderdaad zonder succes. Maar een aantal dagen daarna pakte tw33ty twee dorpen, midden in de nacht verstuurd. Dat blijft klote natuurlijk...

Ach ja, de aanvalsdorpen zijn weer bijna klaar om TSB weer pijn te doen.:D

DeletedUser

Guest
Ja, ruim 2000 aanvallen inderdaad zonder succes. Maar een aantal dagen daarna pakte tw33ty twee dorpen, midden in de nacht verstuurd. Dat blijft klote natuurlijk...

Ach ja, de aanvalsdorpen zijn weer bijna klaar om TSB weer pijn te doen.:D

mja slimme 1800 fakes

DeletedUser

Guest
mja slimme 1800 fakes
Misschien wel 1900:D

Overigens wel opvallend;

Aantal aanvallen per speler vanaf 25-06-2009:

Tw33ty; 772
Napora; 392
Keano Henkjan; 262
Spunky2008; 225
Major John Sheppard; 160
-PIMP-; 150
Servilia; 103
Merlock; 42
Philadelphia; 33
Okiedokie; 30
Saturday; 11
Androos; 8

Als ik het goed begrepen heb, was het een stamactie. Toch wel teleurstellend dat dan slechts 12 van de 26 leden meedoen.
Ook opvallend is dat Servilia zelf (degene van wie ik 14 dorpen pakte) slechts 103 tegenaanvallen deed.
Je zou verwachten dat ze wraak wil en juist enorm veel aanvallen gaat sturen.
Alleen Tw33ty is nog gemotiveerd in |TSB|. Dat zegt genoeg over hun huidige niveau.

DeletedUser

Guest
spunky2008 gooide sinds kort de handdoek in de ring...
Acount Gewist.Naja mooie actie voor iemand die het spel niet goed meer aan kon ;).

Tevens voor mij wat alle TSB spelers zelf zullen ondergaan.

DeletedUser

Guest
spunky2008 gooide sinds kort de handdoek in de ring...
Acount Gewist.Naja mooie actie voor iemand die het spel niet goed meer aan kon ;).

Tevens voor mij wat alle TSB spelers zelf zullen ondergaan.

Hoorde dat jij de volgende was?!
Of je gooit in RL de handoek?

DeletedUser

Guest
naja weer een mooie koop gedaan...

Bel Vona en MGpower gerecruuteerd.
volgens mij bezig met hoe inactiever hoeveel te beter...

Vooral de laatste vind ik wel een extreem voorbeeld...
=>is gedaan met prutsen en pratsen zonder iets uit te vreten...

spelers liggen ook midden in het front... weer mooie stats voor TSB dan :p

DeletedUser

Guest
|TSB| verdient wat mij betreft wel weer eens aandacht. Ze zijn echt in topvorm!

Bijvoorbeeld Servilia, wat een tegenstand! Echt... Om nachtmerries van te krijgen gewoon.
Maar dan heb je altijd nog Sgt.Cleaver. Deze sergeant draagt een helm in de vorm van een bolletje. De kleur rood is zijn favoriet! Rara, wat is er aan de hand?

(Eén van) de grootste vijand van de geweldige stam |TSB| is toch wel NEC-Europa. Deze speler zou de stam verraden hebben, maar daarover zijn de meningen sterk verdeeld. Om hem te straffen voor zijn vertrek naar 'de vijand', hadden ze wilde plannen met hem! Ze wilden hem liquideren! En dat kunnen ze geweldig bij |TSB|. Zo geweldig dat de liquidatie inmiddels is omgezet naar zelfmoord. ''|TSB| is losing a lot of villages, sir!'', roept Sgt.Cleaver verontrust. De sergeant heeft het nu niet meer in eigen hand. Generaal Philadelphia roept op om hem over te nemen! Interen! nu! Nee, zo ging het niet. Het ging om precies te zijn zo:

Philadelphia op 03.08. om 15:47 uur
Wie dorpen wil in die buurt kan vanaf nu dorpen va hem edelen. Je moet ze zelf clearen en edelen. Als je dorpen claimt zet ze dan hier onder neer. Ik maak van alle geclaimde dorpen een lijst.

Succes!

Side 1:
Tribes:
Players: NEC-Europa

Side 2:
Tribes: |TSB|
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69
Kant 2: 10
Verschil: 59

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 634,706
Kant 2: 96,119
Verschil: 538,587

image.php

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30190

Guest
|TSB| verdient wat mij betreft wel weer eens aandacht. Ze zijn echt in topvorm!

Bijvoorbeeld Servilia, wat een tegenstand! Echt... Om nachtmerries van te krijgen gewoon.
Maar dan heb je altijd nog Sgt.Cleaver. Deze sergeant draagt een helm in de vorm van een bolletje. De kleur rood is zijn favoriet! Rara, wat is er aan de hand?

(Eén van) de grootste vijand van de geweldige stam |TSB| is toch wel NEC-Europa. Deze speler zou de stam verraden hebben, maar daarover zijn de meningen sterk verdeeld. Om hem te straffen voor zijn vertrek naar 'de vijand', hadden ze wilde plannen met hem! Ze wilden hem liquideren! En dat kunnen ze geweldig bij |TSB|. Zo geweldig dat de liquidatie inmiddels is omgezet naar zelfmoord. ''|TSB| is losing a lot of villages, sir!'', roept Sgt.Cleaver verontrust. De sergeant heeft het nu niet meer in eigen hand. Generaal Philadelphia roept op om hem over te nemen! Interen! nu! Nee, zo ging het niet. Het ging om precies te zijn zo:

Side 1:
Tribes:
Players: NEC-Europa

Side 2:
Tribes: |TSB|
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 69
Kant 2: 10
Verschil: 59

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 634,706
Kant 2: 96,119
Verschil: 538,587

image.php

Is dit topic om TSB in de picture te brengen of jezelf op te hemelen? Sinds de overstap in maart ben je pas 1 milj gegroeid of je hier nou zo trots op moet zijn.....

DeletedUser

Guest
Ik zie toch echt veel vaker TSB staan dan mijn eigen naam. Het gaat natuurlijk om TSB in dit topic.

Zoals je zelf al zegt, ben ik niet veel gegroeid. Toen was TSB nog wat actiever dan nu. Nu kan ik tenminste een keer profiteren en hoef ik geen dorpen van 80.000 + defense te clearen om een dorpje van TSB over te nemen.

Kan ook de statistiek van TAoW tegen TSB er neer zetten, dat is nog leuker zag ik zojuist. En het mooie is, het zal alleen maar leuker worden.

DeletedUser

Guest
tanny, je was me voor, ik wou die reactie al plaatsen. Nec-europa, hoe jij je verhaal brengt lijkt het net of je wilt zeggen: kijk hoe goed ik ben, ik veradem me kameraden, en nu zijn ze nog slechter als mij.

Bovenaan