het nieuwe niveau van |TSB|

DeletedUser

Guest
Wie noemde ooit |TSB| een top stam in de awards? :D

Ik denk dat ze het vrij slecht doen.

Tandorra is naar ViB gegaan en stensv is gestopt. Dit waren 2 grote verliezen voor |TSB|.

Alleen ben ik vandaag ten strijde getrokken tegen de speler okiedokie, Ik wou toch wel eens weten wat |TSB| nou eigenlijk kon.

Hier de verliezen van okiedokie die op het spelerakte al te zien zijn:

Okiedokie I003 (251|466) K42 10,019 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 13:09:28
care en ik tegen TSB! (251|468) K42 9,739 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 10:47:29
Okiedokie G091 (243|481) K42 9,763 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 10:11:18
care en ik tegen TSB! (253|489) K42 10,019 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 09:25:39
Try me TSB.. (253|468) K42 9,739 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 09:13:25
Try me TSB.. (250|466) K42 9,739 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 08:54:33
Try me TSB.. (245|483) K42 9,739 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 08:50:23
Try me TSB.. (252|492) K42 9,747 okiedokie [|TSB|] Stufdoos [ViB] 24th June 2009 - 08:49:10

hmm, 8 dorpjes is niet zo veel.. Maar hij dodged echt alles, ook de fakes. Zelfs mijn treintjes probeert die niet eens te stoppen. En dit moet nu het niveau zijn van tsb?

okiedokie vandaag om 13:35 uur
huh... ik geef al op!!! de dorpen staan al leeg, zoals je misschien ook al ziet.

maar jah, misschien kan je me kans geven op te overleven door middel van een deal te sluiten?

na ongeveer 8 dorpen verloren te hebben al stoppen? en dat voor een speler van 5m dat de top van TSB moet voorstellen?

Ik denk dat TSB erg diep gezonken is.. als ze dit al niet aan konden, Hij had vanochtend 400 incomings, is misschien opgelopen tot 600 maar meer niet.. dat kon die al niet aan..

DeletedUser

Guest
correctie tonxD
+ 300 van mij:D

Tevens staan bijlange niet al zen dorpen ledig.
hij concentreert zijn troepen nogal wat..:rolleyes:
Aanvaller: careless
Dorp: Final countdown... (284|498) C42

Aantal: 0 0 0 0 100 0 0 0 1 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0

Verdediger: okiedokie
Dorp: Okiedokie F033 (272|485) C42

Aantal: 41079 48065 6740 41337 5 3100 0 2294 101 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Aanvaller: careless
Dorp: Final countdown... (284|498) C42

Aantal: 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: okiedokie
Dorp: Okiedokie F028 (271|508) C52

Aantal: 0 0 6750 0 0 3100 0 0 301 0 0 0

zou toch leuk zijn als er op die laatste een cleartje komt:D
niet?

Maar natuurlijk is ons offensiefje nog maar begonnen.
kreeg al 10 dorpen toegestopt als ik stoppen zou:

careless vandaag om 11:40 uur
ik heb je gewaarschuwd....

Btw, ik zal ook gaan aanvallen, so prepare.

okiedokie vandaag om 12:31 uur
erg bedank, kan je wat duidelijk zeggen!!!

maar jah, ik ben blij dat ik jou vertrouw dan hem ;).

okiedokie vandaag om 12:33 uur

jij valt mij ook aan?:eek:

careless vandaag om 12:40 uur

denk je?

okiedokie vandaag om 12:41 uur

jaa!!!!!
heb al veel aanvallen van jou!!

okiedokie vandaag om 12:43 uur

Nja, wat wil je dat ik doe, wat zul je eraan doen:

okiedokie vandaag om 12:44 uur

Je krijgt 10 dorpen als je stopt.

careless vandaag om 12:45 uur

Hmm:D
aanlokkelijk, Not...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ehm, ja maar vanochtend sprong je nog niet bij, toen stond de teller al op 400 en begon die zich al zorgen te maken, wat de troepen betreft, aan jou kant staat het wel bom vol omdat voormalig fog hun vijand was, vib hadden ze niets mee dus van mij verwachte die de mass niet, maar goed, hij geeft het op, eens lekker stijgen.

DeletedUser

Guest
natuurlijk een prachtige zinconstructie, hij spreekt vloeiend nederlands...:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Ehm, ja maar vanochtend sprong je nog niet bij, toen stond de teller al op 400 en begon die zich al zorgen te maken, wat de troepen betreft, aan jou kant staat het wel bom vol omdat voormalig fog hun vijand was, vib hadden ze niets mee dus van mij verwachte die de mass niet, maar goed, hij geeft het op, eens lekker stijgen.

zou ie werkelijk zo noob zijn en geheel opgeven?:eek:

DeletedUser

Guest
ik kan gewoon met me treintjes door lopen.. hoef er zelfs niet clears voor te spannen :S maar goed, wel een huile balkje heb ik gemerkt.

DeletedUser

Guest
ik kan gewoon met me treintjes door lopen.. hoef er zelfs niet clears voor te spannen :S maar goed, wel een huile balkje heb ik gemerkt.

ie vraagt def aan mij, zou ik ondersteunen?:D
heb nu overal 1 speer naar toegestuurd.
krijg ik meteen scoutberichten van lege dorpen vlak naast me:cool:
OMFG
das gewoon te grappog voor woordenxD

DeletedUser

Guest
lol, op zijn forum sloebert die ook voor os haha :p maar hij krijgt het niet :D pech, 1 a 2 weken en c42 is weer in mijn handen :)

DeletedUser34382

Guest
|TSB| heeft inderdaad grote verliezen geleden,:D
Grote fout is dat |TSB| C41 en C42 is ingetrokken:cool:,
ze hadden C51 en C52 volledig inmoeten nemen, maarja, ze staan nogsteeds niet als de zwakste..

DeletedUser

Guest
ik deel je mening hierin tonetje al ben ik toch je vriendje niet...

TSB had al vele problematische dingen gedaan. (recruuteren van de slecht aanvallende spelers peacecraft ,bel vona ,MJS,spunky)
Verder zijn ze altijd al een stam geweest van mindere waarden die liever uit eigenbelang elkaar internen dan eens lekker gaan aan te vallen op actieve vijanden en ze dwingen te stoppen.

Over de lijn van heel TW hebben ze nog niks echt gepresteerd.
Geen enkele topspeler platkrijgen zonder recruuts.Ook op vlak van diplomatie zijn ze niet erg goed.(TSB ondersteunt MJS stam terwijl ze van TAoW weten dat er een BG-schap is tussen TAoW en TSB)
Het enige waar ze goed zijn in geweest is mensen recruuteren ,internen en mensen backstabben.

DeletedUser15937

Guest

TSB had al vele problematische dingen gedaan. (recruuteren van de slecht aanvallende spelers peacecraft ,bel vona ,MJS,spunky)
Verder zijn ze altijd al een stam geweest van mindere waarden die liever uit eigenbelang elkaar internen dan eens lekker gaan aan te vallen op actieve vijanden en ze dwingen te stoppen.

Geen enkele topspeler platkrijgen zonder recruuts.Ook op vlak van diplomatie zijn ze niet erg goed.(TSB ondersteunt MJS stam terwijl ze van TAoW weten dat er een BG-schap is tussen TAoW en TSB)
Het enige waar ze goed zijn in geweest is mensen recruuteren ,internen en mensen backstabben.

Tja ik heb in bovenstaande tekst zwart gemaakt, wat me erg deed denken aan FOG.

Onderstaande uitspraak van een wijs filosoof doet me dan ook erg aan jouw persoon denken....Natuurlijk zit er een kern van waarheid in de woorden van Tonnetje maar ik vind het gewoon raar dat je maanden in een stam hebt gezeten die bijna perfect voldoet aan je bovenstaande analyse...

Vaak kiest men voor de aanval en maakt men vijanden, om te verbergen dat je zelf zwak staat.

(Nietzsche)

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat |TSB| niet heel lang in de top-10 stammen ranglijst zal staan.
Dit is pas het begin.:rolleyes:

DeletedUser

Guest

we hoeven ook geen vrienden te zijn om elkaar gelijk te geven, TSB had wel erg sterke leden die erg aanvallen gericht zijn, alleen het verlies van stensv en tandorra is een groot verlies. Tandorra hield vooral alles bij elkaar krijg ik het stille vermoeden. Vraag me af hoe lang ze het nog vol houden..

DeletedUser

Guest
wereld8.png

nja, trekt op niets meer...
na niet opnemen van vv kan het ook moeilijk anders ...-.-

eerste is scout, daarna clears, en laatste 4 edel.

DeletedUser

Guest
mss had je moeten wachten tot je het dorp had, al kijkt hij op AF weet hij dus wat er komt:p

DeletedUser

Guest
wat een noob.. pff.. krijg zelfs incomings, maar veel damage doen ze niet :p

Bovenaan