Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wat vind jij ervan?

  • Slim

    Stemmen: 20 19,6%
  • Onsportief

    Stemmen: 58 56,9%
  • Raar dat hier een topic voor wordt gemaakt

    Stemmen: 24 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Reactiescore
742
Anton, voor jou dan speciaal omdat je het dan nog niet begrijpt..

IK STA NIET MET DE RUG TEGEN DE MUUR

ze hebben hooguit een balk achter me gelegd toen ik achteruitliep waardoor ik zou struikelen (das een mopje natuurlijk) is en blijft het AF XD
 

DeletedUser74418

Guest
Anton, voor jou dan speciaal omdat je het dan nog niet begrijpt..

IK STA NIET MET DE RUG TEGEN DE MUUR

ze hebben hooguit een balk achter me gelegd toen ik achteruitliep waardoor ik zou struikelen (das een mopje natuurlijk) is en blijft het AF XD

Leuke mop maar niet zo leuk als de mop Coruscant die jankt om een ban voor de concurrent omdat hij het in zn broek doet.
 
Reactiescore
1.365
Tja, vindt 350m gs ea ''ter compensatie'' wel aardig veel. Je kunt beter dan op del gaan en restarten, je behoudt dan toch de pakketten.. (en de bbs blijven de bbs) Vindt dat de regels wel wat directer naar mijn idee aangepast moeten worden, zodat je geen vage beredeneringen moet hebben wat exact wel en niet mag.. Want nu heb je het welles niettus spelletje tussen walk en de rest of het compensatie, of boosten is.. Het enige vage gedoe is dat de stam er ''te laat'' achter kwam dat er teveel bbs waren overgenomen. Dit was gewoon compleet dom/noob.
Genoeg gezegd voor vandaag :O.
 
Reactiescore
742
Tja, vindt 350m gs ea ''ter compensatie''

zelfs skype kan je al niet goed lezen maargoed... 350 mil EA klopt namelijk niet ziet maar weer wat er in One zit je ziet iets en boem op AF zonder is goed te kijken of na te lezen. Weet ik ook weer dat ik niet zomaar info moet gaan uitdelen, en wat voor iemand je bent
 
Reactiescore
1.365
zelfs skype kan je al niet goed lezen maargoed... 350 mil EA klopt namelijk niet ziet maar weer wat er in One zit je ziet iets en boem op AF zonder is goed te kijken of na te lezen.

Niet zo happen Jelle :O (zat te twijfelen of het ea of itt was tbh :p)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.414
oid? (of iets dergelijks)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dit fenomeen, dat je beschrijft... voor het eerst meegemaakt op W52.

Startte in een stam, bleken vriendjes van de twee van de grootste spelers, een TW account te hebben aangemaakt. Die zij (de twee grootste spelers) vervolgens in VV kregen.

Die VV's gaven ze daarna aan elkaar... en toen na 24 uur, konden ze de dorpjes op afgesproken tijden farmen...en de def die -buiten die uren- erin werd aangemaakt, stond in hun eerste dorpen (zodat ze full off konden spelen zonder risico).

Onnodig om te zeggen, dat ik ze eerst gezegd heb, dat ze ermee moesten kappen en toen ze aangaven, dat ze dit niet deden, ze direct heb aangegeven bij support.

En voordat iemand vragen stelt: Ja, dat kon support ook constateren en ja, ze zijn flink gestraft hiervoor. Het is ten strengste verboden en een global ban, kan hierdoor je straf zijn.
Lijkt mij dat die toen gebanned / gestraft zijn omwille van overtredingen met betrekking tot deze regel: "Spelers mogen maar één account hebben op elke spelwereld.". Die houd namelijk ook in dat je geen accounts verder mag zetten in vv zonder dat er nog een speler actief op speelt.

Met andere woorden is dit voorbeeld irrelevant voor de huidige discussie.

Het gaat dus juist daarom, speler in kwestie is geen MB of DU.
Dit blijf je maar constant aanhalen, maar heeft helemaal niemand gezegd. Misbruik heeft gewoon dorpen gecleard voor spelers van Walk en heeft dorpen van spelers aangevallen en geedelt. Dat is toch gewoon wat een MB doet....

Dit is niet alleen One, ik zie hier meerdere (top)stammen van w69 het ongenoegen uitten over de 'boost' praktijken van Walk. Dat zegt denk ik toch wel iets.
Zegt vooral dat ze spijt hebben dat ze niet zo snel als Walk door hadden dat het event zo lek was als een zeef :$

Klopt, ik had het algemeen moeten schrijven. Het is niet dat ik persé alleen walk hiermee wil benadelen, maar ik wil gewoon dat dit zeker voor de toekomst nooit meer voor kan komen! :)
Good luck, maar dat wil ik van veel dingen... kata's, stabs, spionage bv... Lijkt me echter niet dat daar ooit tegen opgetreden gaat worden ;)

Later deze avond gaat die open als ik tijd heb de inhoud wat algemener te maken ;)

Ik heb nu geen PC want zit op het terras
Dient zo een post ook niet te staan in een algemeen forum ? Heeft toch niks met W69 te maken...

Iets wat ik weinig terug zie komen, maar wat volgens mij ook wel van belang is is het feit dat het over eventbeloningen gaan. Spullen die uit een event verkregen zijn en niet van account verplaats kunnen worden. Elk account heeft de gelegenheid om het event te spelen en de aanpak hiervoor kan het account zelf kiezen. Ieder account voor zich dus zoals het volgens mij hoort.

Ik denk niet dat TW ernaartoe wilt dat meerdere accounts het event doen voor 1 account. Ik noem maar een voorbeeld een groep van 10 accounts die groeiende gewassen buffs verzamelen bij een event voor een bepaald account. Je pakt een dorp en zet de BUFF in en geeft het dorp weer af simpel. Toch zijn sommige events erop gemaakt dat elk account bijvoorbeeld 1 groeiende gewassen kan krijgen als afsluiting van het event, is het dan eerlijk dat 10 keer de eventeindbeloning indirect bij 1 account beland? Ik denk het eerlijk gezegd niet.

Buiten dit valt PP in event te stoppen en veel ook. Bij events wordt geen onderscheidt gemaakt tussen overdraagbare PP of niet-overdraagbare PP ... dit is dus uitstekend te gebruiken om de regel van niet-overdraagbare PP simpel te ontwijken en toch de niet-overdraagbare PP te investeren in een bepaald account. Ik denk niet dat dit de bedoeling is. Dat accounts 90% van d'r dorpen laten internen en hier massaal GS heen laten sturen door het 'boostacc' om daar de ,met niet-overdraagbare PP, verkregen inventarisspullen te verbrassen. Wederom iets wat je volgens mij niet op TW wilt.

Al met al eigelijk absurd dat hierover gepost moet worden en dat de grenzen van het boosten toch opgezocht moeten worden. Je zou toch zeggen dat je graag op eigen kracht je account de top 10 of misschien zelfs top 5 in wilt werken. In plaats van alleen maar denken hoe efficient mogelijk je de 1000%(?) pakketjes van je buurman kan gebruiken om alsnog op die positie te belanden. Zeker als je hier leest dat het zou komen , omdat een ACC teveel barbs geedeld zou hebben en hiervoor zou moeten compenseren in GS. Het is TW hé, barbs worden nu eenmaal geedeld en misbruik doet dit al vanaf het begin van de wereld. Om na 300k ineens te zeggen dat dit je groei teveel belemmert is natuurlijk wel een beetje komisch. Gaat misbruik de overige spelers die daar in de buurt liggen ook GS geven voor de gemiste farm of alleen de spelers die hij moet boosten hehe?

Ga er zo denk ook maar wat mededelingen uitsturen naar spelers die barbarendorpen edelen... schadevergoeding moet en zou ik krijgen.!
Je haalt veel zaken aan die idd mogelijk zijn om blokkades te omzeilen, dat het niet de bedoeling is dat dit mogelijk is zou goed kunnen. Maar dat maakt het niet illegaal om het te doen als het kan zolang je er geen andere regels mee overtreed.

W70 mag je bv geen spelers farmen.
Laat paar van je Co's er beginnen op zelfde account en laat ze dan GS doorschuiven.
Moet je eens zien hoe je W70 eruit gaat Boosten
Ook dit is gewoon legaal, zie screen van Duckje in ander topic. Begin me stilaan af te vragen of jij de regels van de game die je speelt wel kent :$

-------------------------

Persoonlijk kan ik nog begrijpen dat jullie een probleem hebben met de speelwijze en dat jullie deze willen aanhalen in P&P en discussies, maar het wordt wel eens tijd dat jullie af stappen van dat het tegen de regels zou zijn. Denk dat er ondertussen al wel genoeg support van jullie beantwoord zullen zijn en er nog steeds geen ban is, dat ondertussen al wel genoeg mods (prive) gezegd hebben dat ze geen probleem zien en dat jullie argumenten hier constant vastlopen...

Toegegeven die regel is niet duidelijk omschreven, dat is ook de reden dat er hier nog een topic voor komt en dit allemaal nog besproken zal worden...

Time to move on!
 
Reactiescore
634
Ook dit is gewoon legaal, zie screen van Duckje in ander topic. Begin me stilaan af te vragen of jij de regels van de game die je speelt wel kent :$

Ga nu niet bijdehand doen.
Je had W54 ook grote mond en achteraf met je staart tussen je benen gevlucht.

Voorbeeld wat ik aankaart is, dat dit nu allemaal legaal gaat worden.
Boosten op geen enkele manier meer tegen gehouden gaat worden
 
Reactiescore
1.478
De stam bepaalt niet wat ik edel, hooguit de richting die ik opga. Het ligt er ook aan, wat de omstandigheden zijn... hoe of wat ik edel. Ingesloten zonder stam, door de vijand? Cluster gaat dicht. Aan het front? BB's gaan er tussenuit. In de eindfase ver van het front, cluster gaat dicht. Meer OS/aanval voor het front etc. Ik bepaal, en de omstandigheden dwingen al of niet af.

En Potje... Happyniss? W17? Herinner je, je deze nog? (24/7 Offline, later BUBBLEGUM.)

slywbvycm4ew.png
Heb enkel happyniss w65 gespeeld, sorry.
 

DeletedUser74418

Guest
Ga nu niet bijdehand doen.
Je had W54 ook grote mond en achteraf met je staart tussen je benen gevlucht.

Voorbeeld wat ik aankaart is, dat dit nu allemaal legaal gaat worden.
Boosten op geen enkele manier meer tegen gehouden gaat worden

Dramaqueen haha
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Leuke mop maar niet zo leuk als de mop Coruscant die jankt om een ban voor de concurrent omdat hij het in zn broek doet.

Lees de quote hieronder is.

Een Ban kan Walk sws niet krijgen,

Hij zegt toch letterlijk dat Walk geen ban hier voor kan krijgen dus waar jankt hij precies?

Hij kaart hier puur aan dat Walk gewoon niet eerlijk speelt doormiddel van boostaccounts te gebruiken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ga nu niet bijdehand doen.
Je had W54 ook grote mond en achteraf met je staart tussen je benen gevlucht.
Gevlucht ? Als dat is hoe jij het wilt noemen nadat je nieuwe stamgenoot (mijn ex stamgenoot) mij stabte... oke.
Wat een wereld haal je ook aan joh, dat is werkelijk de meest belachelijke wereld op TW met een gigantische R2W stam als winnaar.

Eigenlijk erg dat iemand die dat promote nu komt klagen over hoe een wereld naar de kloten gaat als je beetje PP abused en gs rondstuurt (rofl)

Voorbeeld wat ik aankaart is, dat dit nu allemaal legaal gaat worden.
Boosten op geen enkele manier meer tegen gehouden gaat worden
Het gaat niet legaal worden, het IS altijd legaal geweest. Enige verschil is dat mensen zoals jij het nu ook weten...
 
Reactiescore
634
Warre,

Vermeld even hoe Walk is ontstaan dan.
Zal ik anders de screens posten waar jullie van te voren duidelijk aangeven dat er met Boost accounts gestart zou worden ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Warre,

Vermeld even hoe Walk is ontstaan dan.
Zal ik anders de screens posten waar jullie van te voren duidelijk aangeven dat er met Boost accounts gestart zou worden ?
Tuurlijk, post maar raak! Maar geen idee wat je daarmee wilt bereiken hoor lol
 
Reactiescore
1.478
Het begrip boosten word in deze topics op teveel manieren gebruikt. Misschien moeten we daar iets aan veranderen.

1. Boosten kan het pushen van een account betekenen door willens en wetens met meerdere accounts te beginnen om 1 hoofdaccount groot te maken.

2. Boosten kan betekenen dat je door veelvoudig pp-gebruik je account veel groter krijgt dan dat het zonder pp-gebruik was geweest.

3. Farmboosten betekend dat bepaalde accounts afgesproken hoeveelheden grondstoffen van andere spelers plunderen om zelf gemakkelijk te groeien.
 

DeletedUser74418

Guest
Lees de quote hieronder is.



Hij zegt toch letterlijk dat Walk geen ban hier voor kan krijgen dus waar jankt hij precies?

Hij kaart hier puur aan dat Walk gewoon niet eerlijk speelt doormiddel van boostaccounts te gebruiken.

was maar een mopje
 
Reactiescore
634
Het is niet toegelaten dat andere accounts aangemaakt worden als intentie om 1 account verder mee te boosten. Ongeacht het een ander IP adres is.

Op deze spel regel hebben dus meerdere accounts in andere werelden een Ban gekregen.
Nu deze regel door sommige Game Mods letterlijk worden genomen en dus een Ban volgt.
En sommige Game Mods hier verder na kijken (MB/Fusie) gaan is, afzien van een Ban.

Is de spel regel onduidelijk en wordt door Mods niet allemaal op zelfde manier toegepast
 

Deleted User - 24028

Guest
Op deze spel regel hebben dus meerdere accounts in andere werelden een Ban gekregen.
Nu deze regel door sommige Game Mods letterlijk worden genomen en dus een Ban volgt.
En sommige Game Mods hierna verder kijken (MB/Fusie) gaan is.

Is de spel regel onduidelijk.

Waar vind ik die quote terug ?

In de post hier onder zie je iemand het letterlijk vragen aan Duckje en zegt Duckje zelf dat het niet tegen de regels is

https://forum.tribalwars.nl/index.p...ikt-van-walk-misbruik2-0.203227/#post-6340132

Weet niet wat je nog meer wilt hoor :x
 
Reactiescore
2.444
Het gaat niet legaal worden, het IS altijd legaal geweest. Enige verschil is dat mensen zoals jij het nu ook weten...

Dat is dus het puntje wat voor verwarring zorgt. De regel is zo geschreven dat het illegaal zou moeten zijn, dit is het ook op andere servers maar de interpretatie van de regel is hier op de Nederlandse server anders (overigens werd boosten/pushen vroeger nog daadwerkelijk aangepakt, dus die interpretatie van de regel is ook hier anders geweest). Wat op zich prima is, als een community andere behoeftes heeft dan dient hierna geluisterd te worden. Maar over de interpretatie van de regel heerst toch duidelijk verwarring, het herschrijven van de regel of het toevoegen van verduidelijkingen en/of voorwaarden zou in mijn ogen al veel gezeik oplossen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat is dus het puntje wat voor verwarring zorgt. De regel is zo geschreven dat het illegaal zou moeten zijn, dit is het ook op andere servers maar de interpretatie van de regel is hier op de Nederlandse server anders (overigens werd boosten/pushen vroeger nog daadwerkelijk aangepakt, dus die interpretatie van de regel is ook hier anders geweest). Wat op zich prima is, als een community andere behoeftes heeft dan dient hierna geluisterd te worden. Maar over de interpretatie van de regel heerst toch duidelijk verwarring, het herschrijven van de regel of het toevoegen van verduidelijkingen en/of voorwaarden zou in mijn ogen al veel gezeik oplossen.
Voor zo ver ik weet is de regel veranderd nu tegenover vroeger maar hanteren de mods intern nog de oude regels. Vroeger was het beter omschreven wat er mocht en wat er niet mocht, ze hebben daar dan 1 standaard regel van gemaakt en die is idd onduidelijk.
 
Bovenaan