Het moderne boosten. Slim of onsportief?

Wat vind jij ervan?

  • Slim

    Stemmen: 20 19,6%
  • Onsportief

    Stemmen: 58 56,9%
  • Raar dat hier een topic voor wordt gemaakt

    Stemmen: 24 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Reactiescore
634
Waar vind ik die quote terug ?

Zodra de andere Topic weer ge-opend wordt zal ik het daar vermelden.
Het is in ieder geval vanuit de Mod Team.

Hetgeen waar Duckje op doelt is dus 2e gedeelte.
Game Mod kan afwijken van de spel regelen, zodra het een fusie of MB/DU betreft
 

Deleted User - 24028

Guest
Zodra de andere Topic weer ge-opend wordt zal ik het daar vermelden.
Het is in ieder geval vanuit de Mod Team.

Hetgeen waar Duckje op doelt is dus 2e gedeelte.
Game Mod kan afwijken van de spel regelen, zodra het een fusie of MB/DU betreft
Nee Duckje doelt wel degelijk op het eerste, maar heb het ondertussen ook nog aan een andere mod gevraagd en die zegt letterlijk dat starten met meedere accies en daarna fuseren niet onder boosten valt. Zo lang er op elk accie wel een speler speelt, dus niet via vv of via VPN oid beheren.
 
Reactiescore
2.506
Ik ga nu aan het werk met dat andere topic. Als jullie willen dat ik wat (objectieve!) posten verplaats daarna toe moeten jullie bij even berichten. Ik zal hier vanavond of morgenochtend dan tijd in steken.
 
Reactiescore
634
Juist dat dus.
Van ene Mod mag het en andere weer niet.

Als je terug leest, pagina 4 volgens mij, dan kan je terug lezen dat mijn vraag puur gaat om opheldering van de spel regelen.
En niet als doel om Walk een Ban aan te smeren
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Stel je eens voor. In ruil voor weekje Nap, dat je iemand mag farmen :)

Mijn vraag is dan, wat gaat volgende stap zijn. In ruil voor Nap iemand farmen ?

Wat gaat volgende stap zijn. In ruil voor Nap iemand farmen ?

Wat gaat volgende stap zijn. In ruil voor Nap iemand farmen ?

Anders gaat het farmen van een speler in ruil voor een NAP ook legaal zijn.

Mocht dit allemaal toegestaan zijn, dan zou in ruil voor Nap een account farmen ook legaal moeten zijn.

Nogmaals, als compensatie legaal wordt, dan mag je in ruil voor Nap ook spelers farmen.

Ik kan nu ook Typen, speler X bood mij GS aan in ruil voor Nap.

Wilt iemand een Nap, dan kan je een deal sluiten dat je hem mag farmen in ruil voor Nap, je zegt dan gewoon dat account in ruil voor Nap GS heeft aangeboden.

Geobsedeerd met dit idee? Vroeg me al af hoe dit topic zo snel aan 10 pagina's kwam! Eindeloos gezever over hetzelfde Mark. Dit kenmerkt jouw P&P level ook, je ramt constant dezelfde dingen erdoorheen en de tegenargumenten gaan je ene oor in en het andere oor uit.

Als Misbruik2punt0 jullie zo dwars zat, dan had Walk hem maar niet zo groot moeten laten worden,
En nu niet gaan Boosten met dorpen die hogere groeven hebben dan een gemiddelde BB.

*
Iemand IG afpersen staat sws BAN op, dus beter opletten met wat je verder gaat typen op AF

Beter geef je IG aan je stamgenoten aan, dat ze vanaf nu beter gaan opletten wat ze verder gaan typen in dit topic.
Nog even en het gaat Afpersen van een speler zijn. Dan gaan jullie sws een Ban tegemoet.

Pas vandaag lees ik trouwens iets over een Fusie, terwijl de helft nog steeds aan het typen is dat het een compensatie is van verloren GS.
In ieder geval is het dus ook geen Fusie

Zelfs een andere geeft aan dat er in compensatie van iets gefarmt wordt.
Dit kan dan weer gezien worden als afpersing.

Waarom val je Misbruik niet aan om je farm inkomsten terug te krijgen.
Walk is in dat gebied sterk genoeg.
Of hebben jullie Misbruik bang gemaakt/ een hele andere deal gesloten wat jullie op Af niet durven te melden ?
Wellicht zitten te afpersen ?

Zie ik bv ook weer 5x een post met zo goed als dezelfde context. Afpersen, niet durven wegspelen.. my ass. Misbruik is een onderdeel van onze premade en wordt daarom niet weggespeeld of afgeperst ;)


Punt hier is niet dat er een MB wordt ge-interd of een fusie gaande is
Walk leden geven openlijk toe dat ze een account aan het farmen zijn, dus hun eigen accounts aan het boosten zijn.
Dit is dus hele verschil.

Het gaat dus juist daarom, speler in kwestie is geen MB of DU.
Ook wordt er via de AF posten (die je terug kan zoeken/lezen) nergens vermeld dat account ermee is gestopt.

Wordt nadrukkelijk aangegeven dat ze account Misbruik2punt0 aan het farmen zijn, ter compensatie

Denk dat mijn vraag omtrent de regel duidelijk is.
Boosten is Boosten.
Als ter compensatie van iets een speler gefarmt mag worden, dat valt dit in mijn inziens onder Boosten.

Dus..............
Hierbij geef jij aan dat er compensatie is in ruil voor iets.
Wie zegt dat jij uit die BB's zoveel GS zou kunnen farmen, met lagere groeven dan ze nu zijn ?
En waarom zou een speler moeten Compenseren, het is toch mede de schuld van Walk dat Misbruik2punt0 zo groot is kunnen worden.

Jullie geven het openlijk toe dat Misbruik2punt0 door jullie gefarmt wordt in ruil voor een zogenaamde Compensatie.
Voortaan beter opletten voordat je iets op AF post en ermee gaat opscheppen

Jij wilt appels met peren vergelijken.
Kwestie Misbruik2punt0 wordt farm Boost toegegeven.

Is zeker geen Fusie, dit laat de Af berichten duidelijk zien.
Nu iets proberen te verdraaien heeft dus geen nut, beter kunnen jullie de berichten verwijderen waarin duidelijk wordt aangegeven dat Misbruik2punt0 voor Boost wordt gebruikt.

Is Boost !
Want wie ben jij om compensatie af te dwingen ?

Misbruik2punt0 is geen MB of DU, dit laten jullie eigen AF berichten duidelijk zien.
Dat jullie nu uit angst iets proberen te verdraaien, gaat die eerdere berichten niet veranderen.

Pas vandaag lees ik trouwens iets over een Fusie, terwijl de helft nog steeds aan het typen is dat het een compensatie is van verloren GS.
In ieder geval is het dus ook geen Fusie

Kijk, wordt duidelijk en open erkent dat het een Boost is :)

Dit terwijl Misbruik geen MB/Du of een fusie ter sprake is
Zelfs een andere geeft aan dat er in compensatie van iets gefarmt wordt.

MB's en DU's zijn Push waar iedereen gebruik van mag maken :)
Hetgeen wat nu gebeurd staat daar dus los van.

Noob, dan Boost je toch opzetten van geen MB/DU of Fusie partner.
Hoe je het nu nog gaat wenden of keren.

Boost - Boost - Boost.

Zal ik anders de screens posten waar jullie van te voren duidelijk aangeven dat er met Boost accounts gestart zou worden ?

Game Mod kan afwijken van de spel regelen, zodra het een fusie of MB/DU betreft

Heb hier ook nog een hele reeks posts neergezet die op hetzelfde neerkomen. Jouw conclusie in het kort is: Er wordt gefarmd voor compensatie en dus geen MB/DU. Dit is zoals Warre al eerder tegen je zei gewoon veel te kort door de bocht.

En de vierde serie posts met dezelfde context betrof dat je je hele tijd afvroeg of dit volgens de spelregels mag of niet. Dit antwoord bereik je niet met 200 posts in dit topic spammen, maar door dit stukje van Warre te lezen:

SPELREGELS
De spelregels met betrekking tot "pushen" (zoals hier aangehaald) zijn zeer vaag, als je die namelijk letterlijk neemt zou al het volgende per direct ook illegaal zijn: MB's, fuseren, internen, gs versturen, clearen voor een ander account (aka stammassas) en nog vele andere dingen!

Voor zo ver ik weet gaat deze regel dan ook over het starten van accounts puur voor het "pushen" waar verder niks mee gedaan wordt. Maw 1 dorpje starten en dat laten farmen of op BB laten gaan om extra farms te maken of vanuit dat dorp constant gs versturen naar een account. Dit zijn accounts die niks doen buiten het pushen van een ander account, ze hebben geen ODA, nemen geen andere spelers over, nemen vaak zelfs geen andere dorpen. Dit gaat allemaal niet op voor een account dat zich naar rang 1 werkte en gewoon spelers aan valt en edelt...

Maar iedereen die denkt dat er regels overtreden worden is vrij om support in te sturen natuurlijk, al denk ik dat dat al lang gebeurd is :D

Duidelijk verder?

Even in het algemeen: een discussie is tof. Maar niet als er telkens herhaald wordt en er getracht wordt om lijnen te trekken in de regel die "pushen" verbiedt. Hoe je die lijn dan ook trekt, er zullen altijd weer vergelijkbare situaties optreden waar verschil in straf zal zitten. Stuur gewoon een support als je het er niet mee eens bent !
 
Reactiescore
634
Duidelijk verder?

We kunnen helemaal opnieuw beginnen wat totaal geen nut zal hebben.

Het is niet toegelaten dat andere accounts aangemaakt worden als intentie om 1 account verder mee te boosten. Ongeacht het een ander IP adres is.

Dit valt onder Boosten en ene Mod zou nu wel een Ban gegeven hebben en andere wellicht niet.

En Jah, er is door Walk op grote schaal geboost geworden.
Is dit legale Boost of niet.

Dan moet de spel regel maar duidelijker beschreven worden en niet per mod anders toegepast worden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De regel die jij citeert is ook nooit overschreden. Dus dat zit wel goed
 
Reactiescore
634
De regel die jij citeert is ook nooit overschreden. Dus dat zit wel goed

Een DU zou die regel sws overschreden.

Maar goed, Duckje moet maar duidelijk zijn.
En niet via prive ene kwestie wel goed keuren en andere kwestie niet.
Zelfde voor de Game Mods die ene keer wel Ban geven ervoor en andere keer niet
 
Reactiescore
967
Ik wil graag even een speciaal bedankje geven aan de forummod die heeft besloten alle posts betreffende dit onderwerp te verplaatsen naar dit topic. Nu kan ik al die azijnzeik-posts lekker ontwijken door dit topic te negeren.
 
Reactiescore
766
Ik wil graag even een speciaal bedankje geven aan de forummod die heeft besloten alle posts betreffende dit onderwerp te verplaatsen naar dit topic. Nu kan ik al die azijnzeik-posts lekker ontwijken door dit topic te negeren.
Om er vervolgens in te reageren met een zeikpost:confused:
 
Reactiescore
2.064
Ik wil graag even een speciaal bedankje geven aan de forummod die heeft besloten alle posts betreffende dit onderwerp te verplaatsen naar dit topic. Nu kan ik al die azijnzeik-posts lekker ontwijken door dit topic te negeren.

Heb je meer tijd om te boosten zeker:light::boer:
 

DeletedUser75839

Guest
Krijg ik gewoon een PM op W69 om deze rommel te gaan lezen.

Ach ja, hebben we wat te doen, uit mijn oogpunt zie ik in beide stammen noobs. Niet in de laatste plaats Schedel en The American Sniper.
Dus ik ga maar voor een solo wereld winst denk ik.
 

DeletedUser74418

Guest
Krijg ik gewoon een PM op W69 om deze rommel te gaan lezen.

Ach ja, hebben we wat te doen, uit mijn oogpunt zie ik in beide stammen noobs. Niet in de laatste plaats Schedel en The American Sniper.
Dus ik ga maar voor een solo wereld winst denk ik.

Waar speel jij?
 

DeletedUser81343

Guest
PP boosters, DU's, Co's alles waar maar over geklaagd wordt nu.
Is er al jaren, ik ben er zelf op tegen.
Tribal Wars was veel beter af jaren geleden zonder de PP beurs en of de 10 verschillende personen op 1 account.
Maar dit is er dus al jaren dus waarom nu klagen over deze feiten?
 

DeletedUser81343

Guest
Ga dan Grepolis spelen, daar mag je maar 1 speler per account hebben, misschien iets voor jou dan!

Ik zeg dus dat het beter af is dan genoemde feit.
Grepolis is niks anders dan Tribal Wars als je het speelt. Geld pompen en pompen om te blijven leven, events goud pompen omdat je anders net niks haalt.

Dus voor je met azijn begint te gooien, wat nergens voor nodig is. ga zelf grepolis spelen :p
 
Reactiescore
983
Ik zeg dus dat het beter af is dan genoemde feit.
Grepolis is niks anders dan Tribal Wars als je het speelt. Geld pompen en pompen om te blijven leven, events goud pompen omdat je anders net niks haalt.

Dus voor je met azijn begint te gooien, wat nergens voor nodig is. ga zelf grepolis spelen :p

De reden dat ik reageer is omdat je je reactie afsluit met "dit is er al jaren dus waarom nu klagen over deze feiten?".
Snap je de ironie een beetje? Je zegt waarom er over klagen terwijl jij het letterlijk doet.

Btw been there done that ;) heb ook jarenlang Grepolis gespeeld. Ik kan je zeggen dat grepolis nog wel véél stukken erger met goud wordt gegooid omdat spelers het feit dat ze alleen op accounts spelen moeten goedmaken.
 
Bovenaan