Het Jaar 2011

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
.

Ik zou sick boven dome willen stellen, maar verder vind ik het een heel mooi lijstje.:D

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Tim zag de bloedvaten in zijn oog. onvergetelijk huilen-van-trots-momentje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt?
/Dome in den beginne, al leek het soms wel op meer ego's en los zand dan echt een stam. Qua stats /Dome, qua team BWR
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011?
Zone X, kan je niet om heen. GVR en Insane, beide laat gestart en staan heel hoog nu. Godly, maar op te veel fronten actief, beter keuzes gemaakt.
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Overstap van Zone X en de vorming van -xXXXx-
Faalhaas van het jaar?
-xXXXx- werd mee gelachen binnen BWR vanaf het begin, was moeilijk serieus te nemen, zeker na de kritiek op BWR dat het een massastam was, deden zij er nog bijna 20 leden bovenop, moraalbrekers niet bijgenomen.
Beste moment van het jaar?
Een heel jaar BWR
Forumposter van het jaar?
Van mijn bescheiden bezoekjes zo nu en dan op het forum blijft rukurt me het meeste bij. Neutraal, mooi geformuleerd en steeds onderbouwd. Gegronde kritiek op iedereen. Een soort scheidsrechter als het ware.
Spammer van het jaar?
Ragnarcar in BWR, komt altijd wat uit, maakt het lastig het funforum te volgen :cool:
Aanvaller van het jaar?
Zone X, gewoon knallen. BWR, alles in een team.
Verdediger van het jaar?
Geen enkel idee
Tacktiek van het jaar?
Kiezen voor de beste groep, niet voor de groep van de besten.
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012?
Aan het front gaan clusteren en met BWR wereld 20 winnend afsluiten.
 

DeletedUser57892

Guest
Wat ik graag had willen zien is ex sick vs BWR Volgens mij zou dat een beest van een oorlog zijn geweest, met natuurlijk ieder 50 % 50 front.

Ieder geval BWR voordat we de wereld gaan winnen met punten, gaan we natuurlijk toch wel een leuk klapper doen van een oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Was leuk geweest, en wellicht komt t er nog van. Maar BWR is wel dominant op dit moment, maar weet je nog dat /Dome & sick als bg's naast elkaar speelde, los van de oorlog die wij hadden met /Dome was de ged8te van 90% van het af ook dat die de wereld zouden gaan winnen, in welke vorm dan ook. Nu bekleden wij die positie, maar zoals t verleden heeft uitgewezen, bied dat geen enkele zekerheid.

We hebben 160+ punten en maar 40 milj voorsprong voor nr2 ons punten gemiddelde is 3 of 4 van deze wereld. We zijn net over de helft. we hebben als je ff doorrekend nog bijna een jaar te gaan op deze wereld..... Zeker omdat BWR de Wereld niet wil winnen door recruting!!!! Dat zou een faal actie zijn. Los daarvan speel ik net als veel andere BWR spelers enkel hier, en vindt ik het hier veel te gezellig om te proberen er hier te snel een einde aan te breien.. ( maar dat is persoonlijk )

Alles is mogelijk in wereld 20... Er is door niemand nog niets gewonnen.

Cluc

Ps. Hoewel wij t natuurlijk zeker gaan proberen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Kleine edit aan mijn lijstje:
De leiding van The V. verdient ook een plek in mijn leiding top 3.;)
 

DeletedUser26667

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Godly
2-Zone X
3-Schele Henkie omdat hij van een verneukt rang+100 account een top 20 account gemaakt heeft. Gewoon een baas dus.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Sick
2-BWR
3-/Dome
4-Maori, ondanks alle kritiek gisteren 1 jaar geworden en terug in de top 3 gekomen

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Handvat, word toch veel genoemd en heeft een hoge ODD. Heb zelf nooit wat kunnen zien, maarja die hoge ODD moet toch ergens van komen
2-Chuugi
3-Cools1

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Zone X
2-Big Boma1
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Clucluc
2-Plaagbeest
3-Kingdingeling

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts? -> Wat een kut vraag. Ontopic, hier zijn er geen 3 die 5 posts achter elkaar ontopic blijven.
1-Rukurt
2-Glenn
3-Schele Henkie

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Gitarist, goede speler, maar 2 maanden zonder internet gezeten en daarna gestopt door de opgelopen achterstand
2-Hansi12
3-Harry Janssen-> Groot gebrek aan skils en was onbegrijpbaar in de communicatie

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-Zone X
2-Kleinestorm
3-Plaagbeest

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-BWR
2-The V.
3-Para.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Age of Empires spelers van het jaar:

1. Lowner (gelijk aan de nummer 2 maar staat 1e omdat hij het spel nog moest leren)
2. Kingjelle
3. Roman-Empire en Insane Jeroen
4. Rukurt
5. -
6. -
...
...
17. Reinoudt.
 

DeletedUser

Guest
reinoudt heeft eht wel hoog geschopt!

btw 1v1 won ik van Lowner + ik won van kingjelle & lowner in FFA :cool:
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Godly
2-Zone X
3-

Mag ik op dat andere lege plekje?:D ik heb van een verneukt 100+ranking account, een top20 account gemaakt. :cool:


En bedankt voor de andere vermelding
 

DeletedUser

Guest
Niet nieuwsgierig waarom?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik bedankte je, toch?

Nou goed, maak me gek met je verklaring. Ik ben barstensbenieuwd naar je beweegredenen om dat daar te plaatsen.

Ik had iets goed te maken nadat ik je aanzag voor het nerdje van de klas. nee grapje.


Iedereen zet je wel als beste forumposter blabla, maar ik denk dat je meer verdient; jij lijkt me iemand die heel veel rekening houdt met je stamgenoten. Iemand die het geheel boven zichzelf stelt (bwr style). Ik denk dat jij heel weinig tot niks serieus 'zomaar' doet, maar altijd goed beredeneert en openstaat voor kritiek/commentaar. Ik verwacht niet dat jij een dictator zal zijn, maar iemand met veel openheid voor zijn leden in de stamzaken.
 

DeletedUser24056

Guest
Nouja.. Ik probeer die leidinggevende wel altijd te zijn :p
Zo, dat is wel echt een prachtig compliment hoor! Er lopen overigens wat mensen op deze wereld rond die nog onder mijn leidinggeven hebben geleefd!
 
Bovenaan