Het Jaar 2011

Reactiescore
57
als iedereen hier zn (natte) dromen zou posten, zou het een gezellige boel worden

Almost Famous heeft zich verwijderd van je vriendenlijst. Je kan niet langer de online-status van Almost Famous zien en ook kan Almost Famous jou online-status niet meer zien.

*Dramatich*

Waarom ?
Waaaaroooom ?
 

DeletedUser52174

Guest
Almost Famous heeft zich verwijderd van je vriendenlijst. Je kan niet langer de online-status van Almost Famous zien en ook kan Almost Famous jou online-status niet meer zien.

*Dramatich*

Waarom ?
Waaaaroooom ?


Dramatisch..
Wil je erover praten?

Ik hoop niet dat er mijn leven ook zulke tragische dingen gaan gebeuren..
 

DeletedUser

Guest
Almost Famous heeft zich verwijderd van je vriendenlijst. Je kan niet langer de online-status van Almost Famous zien en ook kan Almost Famous jou online-status niet meer zien.

*Dramatich*

Waarom ?
Waaaaroooom ?

je zit in een andere stam, kwam ik niet achter:eek:
 

DeletedUser36252

Guest
Die heeft het minstens zo´n 5 maand volgehouden om alleen maar te deffen...

dat is zekers waar
zoals ik al een paar keer verteld hebt dat was 1 van de eerlijkste sympatieke gasten
en hij kon het spel ook nog goed ook heel goed zelf ( alleen jammer dat hij zo def ingesteld was :zwaard: )

heeft die gast een beetje rugsteuning van uit de stam dan was hij bijna onklopbaar
en hadden we een zware strijd met hem :)
maarja zoals altijd geweten was die top stam alleen maar voor ego's die niet voor elkaar gingen strijden



veel bla bla bla bla bla en bla ;) en weining boem ja 4 dagen aan een stuk fake aanvallen sturen naar mij :eek: kleine 1500 stond er iedere keer op mij teller maar allemaal fake natuurlijk
 

DeletedUser

Guest
dat is zekers waar
zoals ik al een paar keer verteld hebt dat was 1 van de eerlijkste sympatieke gasten
en hij kon het spel ook nog goed ook heel goed zelf ( alleen jammer dat hij zo def ingesteld was :zwaard: )

heeft die gast een beetje rugsteuning van uit de stam dan was hij bijna onklopbaar
en hadden we een zware strijd met hem :)
maarja zoals altijd geweten was die top stam alleen maar voor ego's die niet voor elkaar gingen strijden



veel bla bla bla bla bla en bla ;) en weining boem ja 4 dagen aan een stuk fake aanvallen sturen naar mij :eek: kleine 1500 stond er iedere keer op mij teller maar allemaal fake natuurlijk

1 van hen zit nu bij jullie, let maar op :p
 

DeletedUser

Guest
Yep, hij heeft t respect gekregen van de BWR groep, en hij is nu als co op een bwr acc. gekomen. Zoals nog een paar ex /dome ex xxx spelers, die hier bekend zijn op AF.
Een stel andere vonden we niet in onze groep passen en die zijn geweigerd.

cluc
 

DeletedUser50540

Guest
Yep, hij heeft t respect gekregen van de BWR groep, en hij is nu als co op een bwr acc. gekomen. Zoals nog een paar ex /dome ex xxx spelers, die hier bekend zijn op AF.
Een stel andere vonden we niet in onze groep passen en die zijn geweigerd.

cluc

Wie heeft "respect" gekregen ?
 

DeletedUser

Guest
Yep, hij heeft t respect gekregen van de BWR groep, en hij is nu als co op een bwr acc. gekomen. Zoals nog een paar ex /dome ex xxx spelers, die hier bekend zijn op AF.
Een stel andere vonden we niet in onze groep passen en die zijn geweigerd.

cluc

zijn er zoveel naar bwr gelopen?
wat een pummels, jullie kopen de tegenstand uit
AWOE :p
 
Bovenaan