Het Jaar 2011

DeletedUser56594

Guest
Beste AF-gangers,

Ik zag dit topic ook op het forum van wereld 21 en ik vond dit ook wel een leuk idee om hier op W20 te gaan doen, ik heb er nog wat vragen bij gedaan. Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.



Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt?
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011?
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Faalhaas van het jaar?
Beste moment van het jaar?
Forumposter van het jaar?
Spammer van het jaar?
Aanvaller van het jaar?
Verdediger van het jaar?
Tacktiek van het jaar?
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012?

Als je nog extra punten hebt roep het, dan voeg ik die toe in de beginpost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt?: /Dome, zonder twijfel. Ik ben ervan overtuig dat dit de meest invloedrijke stam is geweest op deze wereld. Bezat een groot deel van de core, vocht met andere reus BWR en had (al dan niet positieve) betrekkingen met alle andere grote stammen.
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011?: Godly Underdogg. Bewees tegen BWR goed te kunnen spelen en er veel tijd in te kunnen steken. Deed dat ook tegen Empire, en gaat dat nu weer bewijzen tegen BWR.
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?: de vorming van -xXXx-. Ik dacht dat de stammen heel goed naast elkaar voort kunnen leven, en een fusie helemaal niet nodig zou zijn geweest.
Faalhaas van het jaar?: Reinoudt. Heeft teveel accounts in bezit gehad om die een paar dagen daarna weer te droppen en proberen te stoppen om nog serieus genomen te worden. Jammer, want hij doet zo zijn best. Nu hij vannacht ook nog aangaf Knopfler een kneus te vinden is zijn betrouwbaarheid helemaal weg.
Beste moment van het jaar?: The Fifth of November. Dat zo'n kleine en zelfs ondergewaardeerde stam zo'n klasse prestatie tegen de grootste stam van de wereld neer kon zetten, geweldige actie.
Forumposter van het jaar?: Glenn, niet alleen omdat hij het meeste posts heeft, Glenn is soms hard en direct in zijn bewoordingen, maar heeft vrijwel altijd een punt. Zegt niks wat hij niet kan onderbouwen, hem onder de tafel lullen valt niet mee.
Spammer van het jaar?: Glenn, hoef ik niet te motiveren.
Speler van het jaar?: Heb ik al gehad, staat er dubbel in.
Aanvaller van het jaar?: Zone X, met zo'n ODA kun je niet anders dan belachelijk veel aangevallen te hebben. Met daarnaast een ODA-geiler is dit zonder twijfel aanvaller van het jaar.
Verdediger van het jaar?: Handvat, niet zozeer omdat hij het heel goed deed, maar omdat hij het prijzenswaardig lang volhield. Eigenlijk was het account vanaf dag 1 al verloren en alles wat hij nog deed was dweilen met de kraan open. Dat verdient respect imo, de meesten waren er al lang uitgenaaid. Als je zo lang nog de moeite neemt om te deffen op een account waarvan je weet dat het over een maand weg is, verdien je ook het respect van je tegenstander.
Tacktiek van het jaar?: deff in stijl, deff met bijl.
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012? Niet gaan spelen, lekker alles zijn gang laten gaan.
 

DeletedUser56594

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt?
BWR en /Dome, BWR omdat iedereen deze stam eerst als een massa stam zag die niks zouden kunnen bereiken hebben ze knap het tegendeel bewezen dat ze erg sterk zijn als het gaat om stamsamenwerking. De kwaliteit van de spelers is nooit echt getest geweest dus daar kan ik niet over oordelen.

/Dome omdat deze stam van het begin van de wereld de wereld gedomineerd heeft, vooral in het begin van W20 was /Dome erg machtig. Jammer genoeg werd dit steeds minder, belangrijke spelers stopte en zo ging het steeds slechter en is /Dome uiteindelijk gefuseerd met trouwe BG Sick. en Para?
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011?
Zone X en Insane In The Membrane, Zone X is natuurlijk de nummer 1 en heeft hier dan ook erg hard voor geknokt (Zie Rover's, Aanvallers, Plunderaars van de dag.).

Insane In The Membrane omdat deze spelers al later zijn gestart en nog knap 2e staan, ik denk dat als ze gelijk waren gestart met Zone X dat ze dan mogelijk aan een zelfde aantal punten zaten. Al is het natuurlijk veel makkelijker in de RIM dan in de Core.
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Dat er zoveel goeie spelers op deze wereld snel zijn gestopt of BB gegaan en dat hierdoor het niveau van W20 erg verslechterd is.
Faalhaas van het jaar?
Dit is een hele moeilijke, ik kies uiteindelijk dan toch voor Reinoudt, niet omdat Reinoudt zo slecht is maar omdat hij altijd zichzelf zo goed vind en toch vaak nog teleursteld op de accounts waar hij speelt, Ik denk dat als hij gewoon niet direct 'top' wil spelen maar eerst een wat lager account gaat bespelen en daar rustig wat door speelt word het vanzelf een topspeler, de potentie en activiteit heeft die in ieder geval.
Beste moment van het jaar?
Mijn overstap van Oxxis naar Dr. Freud, ik heb heel veel plezier op dit account samen met mijn Co veel meer actie, het echte TW spelen is weer begonnen.
Forumposter van het jaar?
Rukurt, altijd goeie en correcte forumpost. Goed onderbouwd en zijn discussie's met vooral Glenn zijn altijd leuk om te lezen.
Spammer van het jaar?
Ik denk toch Glenn.
Aanvaller van het jaar?
Zone X, lijkt me duidelijk met zo'n ODA :eek:
Verdediger van het jaar?
Handvat, hij heeft erg lang doorgezet ook al was het een kansloze missie. Er was veel meer uit te halen als er beter gedefft was maar voor de inzet krijg je toch deze titel.
Tacktiek van het jaar?
Deffen met kata's zonder ridder item! :catapult::catapult:
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012?
Proberen nog wat te maken met -xXXx- al zal het moeilijk worden, voor de rest wil ik met Dr. Freud de top 5 in, dit is zeker haalbaar.
 

DeletedUser57892

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt?
Sick. | /Dome | BWR
De top 3 eigenlijk simpel zat, BWR d.m.v. oorlogstats tegen -xXXx-, ex /Dome oude core stam was vroeger zeer bepalend in elke slag, ex Sick. De monsterlijke stats tegen STNO!

Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011?
Dr. Freud en Zone x

Dr. Freud is goede speler, in team verband perfect, en heeft genoeg motivatie voor 2 ;0 Nooit gezeur, gewoon doen wat er gevraagd word.
Is actief en neemt veel vv's aan.


Zone x: De nieuwe nummer 1 in 2011 ergens in het loop van het jaar, een perfect groei.

Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?

De fusie met /Dome en Sick. al verbaase mij dat niet xd

Faalhaas van het jaar?

Ow in elke stam zit er wel een of 2 of meer :O ga geen namen noemen.Tja dat kan er maar 1 zijn: haha deze tekst is wit jammer.

Beste moment van het jaar?

Mijn actie tegen king ikzelf 1.1 mil aanvaller van de dag, kerk loos afgemaakt. Meer tactiek dan beuken.

Forumposter van het jaar?

Insane in the membrane :) Alleen maar van die droge posten altijd lachen.

Spammer van het jaar?

Ik denk dat ik dat ben :), niet op het AF maar gewoon ergens op een stam forum. Had een topic genaamd: Multi post :), ik heb 15 minuten lang achter elkaar lopen klikken op de muis, op verzend topic :). Toen mijn vinger het begaf, klikte ik op het stam icoontje, nou je moest iets van 2 minuten wachten tot die pagina geopend was xd.

Aanvaller van het jaar?
Over het algemeen Zone x en daarbij conductedhero en mensen die een aanvaller van de dag hebben boven de miljoen :)

Verdediger van het jaar?
Handvat, Exodine, Evi til en Bennymax, pure diehards.

Tacktiek van het jaar?
Bluffen en ownen :)

Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012?
Tja dat kan er maar 1 zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt? /Dome zonder twijfel. Had in elke oorlog wel wat te zeggen
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011? Exodine zonder twijfel <3 Heerlijke persoonlijkheden waren Niels en Jasper ook
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? De x aantal backstabbers op deze wereld
Faalhaas van het jaar? Goofy12. Vond zichzelf altijd zo geweldig. Heeft uiteindelijk op 3 accounts gespeeld in mijn omgeving en ik heb ze allemaal gesloopt :p
Beste moment van het jaar? Grote aanvalsplannen bedenken en uitwerken. Hou ik zo van :D
Forumposter van het jaar? Rukurt, altijd objectief :)
Spammer van het jaar? Glenn
Aanvaller van het jaar? Zone x, lijkt me redelijk duidelijk...
Verdediger van het jaar? Herinner me nog steeds Cools1 als een goede deffer
Tacktiek van het jaar? De infiltratie van Turgon in mijn cluster om daar edeldorpen te gaan stacken.
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012? In Januari met een propere start beginnen op deze wereld :)

Ook nog even speciaal de mensen bedanken die de laatste maanden vv voor mij hebben gedraaid en het beste van mijn account hebben proberen te maken <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt? /Dome
Was de vraag geweest wie de beste stam van 2011 was of wie zich het meest had bewezen was mijn antwoord BWR geweest. Maar de vraag is wie het meest zijn stempel op deze wereld drukte en voor mij kan dat dan als enige top core stam niet anders dan /Dome zijn. De enige stam in de core die nog fatsoenlijk meedraaide en dus in mijn ogen de stam die het meest zijn stempel drukte. Hun diplomatie, hun recruteringen, hun tactiek, ... Alles wat zij gedaan hebben zorgen ervoor dat er nu een stam als -xXXx- bestaat.
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011? Zone X
Als ik me niet vergis stond hij in het begin van dit jaar amper top 20. Hij groeide goed door en na een tijdje stond hij top 3. Ik persoonlijk dacht dat dit zijn plafond was. Zowel Jonnie en Godly farmden goed door en met ieder hun eigen tactiek bleven ze strijden voor de 2e plaats. Maar het lukte Zone X toch nog om hier boven te komen en momenteel op de 1e plaats te staan met 2 mio voorsprong. Chapeau!
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? Het vallen van .Time
Had een stuk meer van hun verwacht. Zag hun als de enigste stam die de 'grote 3' kon bedreigen en verwachtte dat ze het /Dome heel lastig gingen maken. Toen ze vielen was dit toch wel een beetje een verrassing voor mij.
Faalhaas van het jaar? Reinoudt
Geen twijfel mogelijk aan dit. Denkt dat hij een topspeler is, maar is het allesbehalve. Altijd die misplaatste arrogantie, bah. Jumpt van account tot account om daar dan opnieuw te falen en niets terecht te brengen. Heeft het lef om te zeggen dat zijn switch naar Handvat een succes van hem was terwijl hij toch voortdurend verloor en wat er dan wel goed ging was vooral L. Speler uit de duizend! Jammer genoeg in de negatieve zin.
Beste moment van het jaar? Mijn tijd op Fujimoto
Ik heb het enorm naar mijn zin gehad op dat account. 90% off en gaan met die banaan! Na een tijdje vergaat de fun daarvan wel als je geen tegenstand krijgt en daardoor ben ik ook gestopt. Had ik geweten dat enkele weken erna het account onder vuur ging komen te liggen was ik zeker gebleven. Jammer dat het account nu weg is.
Forumposter van het jaar? Rukurt
Al was dit een zeer moeilijke. Rukurt heeft een periode gehad en heeft nu nog van die momenten dat hij probeert te trollen. Bah, wat is dat maar fake zeg. Beetje nahoppen bij de rest gaat je niet echt af, Rukurt. De Rukurt die ik als forumposter dus nomineer is de 'serieuze' Rukurt. Degene die de discussie aangaat en die dan ook meestal juist zit. Die trollende mag voor mijn part in de vuilbak gesmeten worden.
Spammer van het jaar? Ragnarcar
Heb ik niet over moeten nadenken. Daar komt nu eens geen enkel zinnig woord uit.
Aanvaller van het jaar? Pally Mally
Hier heb ik voor Pally Mally gekozen, en niet voor Zone X zoals velen zullen doen. Imo is Zone X niet de aanvaller van het jaar, maar de ODA-geiler van het jaar. Ik denk dat Pally Mally veel bewuster met zijn clears omspringt dan Zone X en er zorgvuldig van gebruik maak. Bvb de aanvaller van de dag dat hij op handvat haalde een paar dagen geleden zonder te edelen. Compleet onnodig in mijn ogen.
Verdediger van het jaar? Exodine
Hier ga ik voor Exodine gaan. Ligt nu al zo'n 2 maanden, als het al niet meer is, onder vuur en is nog niet neer. Respect!
Tacktiek van het jaar? /
Iedereen heeft zijn eigen tactiek en iedereen zijn tactiek zal wel ergens voor goed zijn. Ik zou kunnen bvb Chicago zijn kazerne 20 tactiek daar zetten, maar ook daar zullen wel voordelen zijn, net zoals iedereen zijn tactiek voordelen en nadelen heeft.
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012? Top 20 halen
Voor het einde van de wereld moet Oxxis zowiezo terug top 20 gaan!
 

DeletedUser26667

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt? /Dome, heel knap hoe ze daar toch maar stan hielden
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011? Ik heb er hier 2
1- Zone X: Enorme voorsprong in punten en ODA steekt er gewoon bovenuit.
2- Grote Vreemde Reus: Staat 5de en is veel later gestart dan alle andere top 10 spelers
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
We gaan lekker origineel doen:cool: De fusie Para? Sick. /Dome
Faalhaas van het jaar? Harry Janssen, nog nooit zo'n slechte en vervelende speler tegengekomen
Beste moment van het jaar? Ik vond de tijd in B.F.T. wel leuk, baal er nog altijd avn dat die stam weg is de meeste spelers daarvan gestopt zijn
Forumposter van het jaar? Rukurt
Spammer van het jaar? Glenn
Aanvaller van het jaar? Zone X lijkt geen maat op te staan
Tacktiek van het jaar? /
Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012? Met Maori. opnieuw tonen wat we waard zijn
 

DeletedUser40402

Guest
Word weinig genoemd :(
dat prikt mij ego een beetje :p

Moet je maar niet zo inactief zijn.
11.gif
 

DeletedUser

Guest

Aanvaller van het jaar? Pally Mally
Hier heb ik voor Pally Mally gekozen, en niet voor Zone X zoals velen zullen doen. Imo is Zone X niet de aanvaller van het jaar, maar de ODA-geiler van het jaar. Ik denk dat Pally Mally veel bewuster met zijn clears omspringt dan Zone X en er zorgvuldig van gebruik maak. Bvb de aanvaller van de dag dat hij op handvat haalde een paar dagen geleden zonder te edelen. Compleet onnodig in mijn ogen.


Wat cleartjes om een stamgenoot te helpen, moet kunnen dacht ik zo. Staat zo lelijk als er zoveel in huis staan, liever aan de wandel dan maar. Nu ook weer zinloos clears smijten @benny, volgens mij hebben we 15x zoveel clears gestuurd als de bedoeling was?:$

Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt?
/Dome. Niet om dat wat het nu is, maar om wat het is geweest. Alle toppers bijeen, zeker aan het begin, toch zonde dat het zo af is gelopen.

Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011?
Goldy. Toppertje, jammer dat je te veel hooi op je vork neemt en dus niet goed meer uit de verf komt. Beperk het tot 2 werelden en maak het voor jezelf is wat leuker joh, want je bent toch wel 1 van de beste spelers hier op deze wereld.

Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Het falen van -xXXx-. Had toch wel verwacht dat dit wat zou worden, maar het is duidelijk dat het niet goed doordacht is. (voor nu althans)

Faalhaas van het jaar?
Reinoudt. Ik denk dat je wel een stuk of 6x bent gequit en vervolgens weer bent gestart, man, jij kan echt beter stoppen.

Beste moment van het jaar?
Overstappen naar Zone X. Zat er voor mij al maanden aan te komen, maar was toch een leuk moment de overstap werkelijk te maken :)

Forumposter van het jaar?
Rukurt. Altijd serieus, onderbouwt je post zodat niemand er ook maar iets aan onderuit kan halen, je verbaast me telkens weer, zeker gezien je leeftijd.

Spammer van het jaar?
-

Aanvaller van het jaar?
Pally mally. Goeie manier van aanvallen, zuinig met zijn cleartjes, weet ze goed te besteden. Blij met zo'n buurtje :)

Verdediger van het jaar?
Niet gezien, elke speler die degelijk werd aangevallen is voor zover ik weet gequit.

Tacktiek van het jaar?
Massa=kassa. Lekker met de hele stam aanvallen, zeer effectief blijkt maar weer

Wat zijn je voornemens/doelen voor 2012?
Lekker door boemen, hopen op een echte tegenstander <3.


En voor iedereen; Alvast prettige kerstdagen en een goede jaarwisseling :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 20 gedrukt? /Dome, heel knap hoe ze daar toch maar stan hielden
Welke speler is de Speler van Wereld 20 in het jaar 2011? Ik heb er hier 2
1- Zone X: Enorme voorsprong in punten en ODA steekt er gewoon bovenuit.
2- Grote Vreemde Reus: Staat 5de en is veel later gestart dan alle andere top 10 spelers

1 Dag later dan mij, maar goed ^^
 
Bovenaan