Het jaar 2011?

DeletedUser58227

Guest
Ik zal hier dan ook maar wat plaatsen.
smiley_beard.gif


Kan niet zeer goed oordelen, ivm ik nog niet zeer lang hier speel. Pas sinds Augustus/September.

Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
Hoe ik zo de stats bekijk. En wat ik in begin W21 zie (Toen ook even heb gespeeld) en de tijd dat ik hier opnieuw speelde: S.Inc

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
J. | Twiki. Gewoon omdat ik hem mag in Rl. :p Hij zeer zeker de skills beheerd. Zijn stammetje goed in bedwang houd. En hij ook wel wat laat zien ;)

Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Fusie Plague & S.Inc

Beste moment van het jaar?
Toen ik weer terug kwam op W21 :D:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
sowieso plague, jullie vergeten dat wij ook een paar stammen dit jaar uit de top 10 hebben geknald:

1. *S, stond eerst top 10, nu zijn ze niet veel meer waard.
2. DsD, dit wordt door iedereen over het hoofd gezien, maar die stonden eerst toch ook maar mooi nummer 1, plague heeft hun ook hard schade toegebracht.
3. Als laatste dan de oorlog met S.inc, waar plague aantoonde ook zeker niet voor S.inc onder te doen.

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
hmm, moeilijke vraag. Ik heb meerdere spelers zien groeien en meerdere spelers gezien die het heel goed gedaan hebben. Ik ga bij deze toch voor het team kelsky/Scarlini. Trokken de kar in de oorlog tegen S.inc en hebben IM waarschijnlijk slapeloze nachten bezorgd:p

Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?

Het feit dat plague na de zomer nog steeds overeind stond, god wat was het een teringzooi zeg..

Beste moment van het jaar?
De tijden in de S.inc oorlog, was heel veel actie toen in C74 en omstreken toen ik nog op willieboom speelde. Waren echt mooie tijden:)

Slechtse moment van het jaar?
Het moment dat er veel spelers uit plague gingen, plague heeft het toen op het nippertje overleefd:)



Heb er zelf nog maar 1tje bijgezet:p
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
Na lang twijfelen tussen LawZzZ en Plague, gun ik het onze zuidelijke buren ;). Vele oorlogen aangegaan, en ze staan er nog steeds. Stam is degelijk tot heel actief en er zit een zeker continuïteit in schat ik. Dus dat beloofd. Ze hebben wel een heel comfortabel cluster. Dus als edelruimte iedereen tevreden stelt is het chill spelen voor velen ;)

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
Hier treed ik Yoeri bij: 13Lad3r. Als reporter heb ik een paar keer met ze gesproken en het zijn werkelijk toppers, heel gezellig en correct. Alle skills zijn ook aanwezig. Ze laten zich wel niet of amper zien op het AF. Een beetje propaganda kan ik wel waarderen maar hiervoor kan ik ook wel respect opbrengen. Bescheiden maar alvast dodelijk om tegen te liggen ingame ;)

Verder vind ik ook dat Feyerem, Cornelis Rex en Zoeperman in aanmerking komen voor deze prijs. Feyerem en Cornelis zijn net als 13Lad3r in aanvallend opzicht zeer sterk. Het soort spelers dat perfect op zijn eentje stammen als Pirate en Lemon kan afhouden. Zelfs zonder OS van Victus ;). Zeer intelligent spelinzicht hebben ze , en daarbij kunnen ze ook heel gezellig zijn als ze daar zin in hebben, ook kunnen ze wat van propaganda (als ze daar zin in hebben;) ).
Ik zei daarnet dat ik Plague de beste stam vond van 2011. Maar dat is allesbehalve een sinecure geweest. De man die dit het meest mogelijk maakte luistert naar de naam Jack (aka Wacko Jacko aka Zoepie aka Twiki). Hij bezit skills, maar om Plague recht te houden heb je wat meer dan ingame skills nodig :D. Maar ik moest iemand kiezen, en het werd uiteindelijk 13Lad3r.:)


Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Het Bondgenootschap tussen Pirate en Lemon

Bedankt voor je complimenten. Echter wordt ik liever geen Wacko Jacko genoemd. Met een achterliggende histoire in mijn leven.

Ik heb het gevoel dat jij zo een boos berichtje in je inbox hebt :D



Ja ok, wel een klein beetje ja :p

Nee valt mee. Ik weet niet of hij op de hoogte is

Auch! en NextL zijn ook rimstammen. :p
Hercules, S.Inc bestond heel 2011, op de laatste weekjes na, heeft heel wat oorlog gevoerd, sterk aanwezig geweest op het AF, tot een gegeven moment met ruime aantallen hoogste puntengemiddelde, tot op gegeven moment veel meer spelers dan de rest in de top 20 gehad etc.

Denk toch dat zij, misschien niet de beste stam van 2011, maar zeker wel het meest hun stempel erop gedurkt hebben, juist ook door die oorlog met Plague die niet zo goed ging. :p

Het is een meningskwestie. Jullie hebben in dit geval beiden gelijk. Verder bestaat Plague ook al vanaf Februari hoor;)
 

DeletedUser58227

Guest
Bedankt voor je bedankje J. :p
Maar waarom wordt ik niet speciaal benoemd :( :p
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
In mijn ogen is er eigenlijk maar een echte optie die samen de stempel gedrukt hebben. (uiteindelijk zijn deze stammen ook samen gegaan.) S.inc en Plague hebben in 2011 voornamelijk hun naam laten gelden door met name de slagen op elkaar. Maar ook daaromheen.

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
Ik wil Missdiny deze award geven. Buiten het feit dat ze zeer actief is zet ze zichzelf kosten wat het kost in voor de stam. niet alleen door middel van gezelligheid maar ook door het helpen clearen en deffen op andere accounts in de stam.
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Destijds de oorlog met S.inc. Had ik persoonlijk niet zien aankomen. (Speelde ook nog niet zo lang in Plague) de actie van Gerardos verbaasde me zelfs nog meer.
Stumper van het jaar?
Fire Berry, deze speler heeft me alom gezegd dat ik opnieuw zou gaan starten. Echter pakte ik 40 dorpjes van hem nadat hij er 5 van mij gepakt had.
Beste moment van het Jaar
Het beste moment voor mij was de zeer gelukte massa op S.inc. We hadden wat waar te maken en gelukkig hebben we dat ook gedaan:)
Forumposter van het Jaar?
Ik hou ervan om post van Idunno te lezen. Vaak wel serieus en goed onderbouwd. maar op zijn tijd ook goed sarcastisch
 
Reactiescore
326
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt? Plague. Staat al vrij lang stabiel top 3, wint haar oorlogen. Lawzzz bestaat nog te kort, de andere stammen vind ik er niet voor in aanmerking komen.
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011? Dit vind ik moeilijk.. ik kan zo 10 spelers opnoemen: Monsigneur vanwege het vele aanvallende werk. Jack voor het uit de shit halen van Plague, nadat ik die shit had gecreëerd :D, CR, massa tegen 2 top 10 stammen in je eentje deffen met minimaal verlies. En er zullen ongetwijfeld meer goede spelers zijn :)
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? Fusie Sweet & Crows zag ik aankomen. Fusie S.Inc & Plague zag ik al aankomen :D Dus er is nog niet zoveel spannends gebeurd :p
Stumper van het jaar? Polleke, fire berry, The Manipulator, altijd failen met zijn noobstam DsD
Beste moment van het Jaar Plague in haar hoogtijdagen (begin zomer '11)
Forumposter van het Jaar? Dat is uiteraard Idunno, meestal goed onderbouwde OT posts

Laat de bedankjes maar binnenkomen :p
 

DeletedUser60153

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?

Hier kan ik niet echt over oordelen, maar wat ik zo lees is bijna iedereen er over eens dat het S inc is (die niet meer bestaat :p Dus volgend jaar 100 % een andere haha)

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?

Simpel, CR.

Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?

Dat Par. nu nog steeds bestaat :) We hebben zware momenten meegemaakt, en eigenlijk was de verwachting van de buiten wereld dat de stam het allang had laten afweten tegen crows. Dit hebben we niet gedaan, en daar ben ik trots op! (En verbaasde me eigenlijk ook wel)

Stumper van het jaar?

Crows, fusie die verkeerd liep en zich toch laten afweten tegen een eigenlijk gewonnen oorlog.

Beste moment van het Jaar

Het moment dat we positieve stats tegenover Crows kregen. (En nog steeds hebben :D)

Forumposter van het Jaar?

Idunno ( al moet hij wel zijn krantjes gaan schrijven ;))

Voorspellingen:

Speler waar we veel van gaan kunnen verwachten:

Haha uhm... Zou ik zo snel niet weten.

Stam waar we veel van gaan kunnen verwachten:

Hap!
 
Reactiescore
326
Hap! vind ik persoonlijk te klein om 'dé' stam te worden. Ookal zijn ze zo goed, ja dat is serieus, maar ze zullen het niet gaan maken tegen een grote overmacht. Op Yoeri na dan, maar hij heeft gewoon geen leven :p
 

DeletedUser

Guest
Hap! vind ik persoonlijk te klein om 'dé' stam te worden. Ookal zijn ze zo goed, ja dat is serieus, maar ze zullen het niet gaan maken tegen een grote overmacht. Op Yoeri na dan, maar hij heeft gewoon geen leven :p

Ook Yoeri kan je hebben, geen enkel probleem.
 

DeletedUser

Guest
Hap! vind ik persoonlijk te klein om 'dé' stam te worden. Ookal zijn ze zo goed, ja dat is serieus, maar ze zullen het niet gaan maken tegen een grote overmacht. Op Yoeri na dan, maar hij heeft gewoon geen leven :p
I agree, als doet Team Blader het zoals verwacht erg goed.

Ook Yoeri kan je hebben, geen enkel probleem.
Jij vast wel. ;)
Kom eens een keer met argumenten ipv dit losse zand...


Ik weet wel wat trucjes waar je Yoeri dorpjes afhandig meemaakt, gewoon even het support-knopje aanklikken. :p
 

DeletedUser

Guest
Yoeri heb al eens naast me gelegen in zijn begin tijd, he Yoeri :D:D
Maar om ff serieus antwoord te geven, Yoeri is een top speler, heeft veel tijd en is zowel aanvallend als verdedigend top. Maar elke topspeler kan je op een manier verslaan, balletje kan 2 kanten op rollen.

Wanneer Yoeri naast mij zou liggen zouden we niet elkaars vijand zijn maar zouden we samen een stam hebben, puur en alleen omdat wij elkaar al jaren zeer goed kennen. Mijn bovenstaande post was meer om Yoeri uit zijn tentje te lokken.

Ik weet wel wat trucjes waar je Yoeri dorpjes afhandig meemaakt, gewoon even het support-knopje aanklikken.

Deze is wel goed hoor..
 

DeletedUser

Guest
Yoeri heb al eens naast me gelegen in zijn begin tijd, he Yoeri :D:D
Maar om ff serieus antwoord te geven, Yoeri is een top speler, heeft veel tijd en is zowel aanvallend als verdedigend top. Maar elke topspeler kan je op een manier verslaan, balletje kan 2 kanten op rollen.

Wanneer Yoeri naast mij zou liggen zouden we niet elkaars vijand zijn maar zouden we samen een stam hebben, puur en alleen omdat wij elkaar al jaren zeer goed kennen. Mijn bovenstaande post was meer om Yoeri uit zijn tentje te lokken.



Deze is wel goed hoor..

Ken Yoeri goed, laatste was een grapje richting Yoeri toe. ^^
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
Plague, al een lange tijd stabiel in de top-3, wint zijn oorlogen.
Ook heeft Paranoia mij ten zeerste verbaasd, dat zijn nogsteeds overeind staan, prachtig.

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
Ja, deze is moelijk. Ik vind kelsky-scarlini een geweldig koppel, maar ik denk dat ik toch voor de echte DORUS ga.

Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Fussie Plague - S.inc, had net mooie plannen gemaakt xD


Stumper van het jaar?
Tjsa, Imm Dude of Fire Berry.

Beste moment van het Jaar
Oorlog Plague - S.inc

Forumposter van het Jaar?
Idunno, altijd leuk om te lezen.
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt? S.inc, geen ene stam beter!!!
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011? CR
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? dat S.inc viel
Stumper van het jaar? iedereen die Zeurt: "ik weet het beter van s.inc bla bla bla" je moest erbij zijn!
Beste moment van het Jaar S.inc master actief, of de fusie plague s.inc, gaat wel de boeken in
Forumposter van het Jaar? IDUNNO!!! alleen als die zijn verhala over s.inc afmaakt :mad:
 
Bovenaan