Het jaar 2011?

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt? Plague. Staat al vrij lang stabiel top 3, wint haar oorlogen. Lawzzz bestaat nog te kort, de andere stammen vind ik er niet voor in aanmerking komen.
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011? Dit vind ik moeilijk.. ik kan zo 10 spelers opnoemen: Monsigneur vanwege het vele aanvallende werk. Jack voor het uit de shit halen van Plague, nadat ik die shit had gecreëerd :D, CR, massa tegen 2 top 10 stammen in je eentje deffen met minimaal verlies. En er zullen ongetwijfeld meer goede spelers zijn :)
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? Fusie Sweet & Crows zag ik aankomen. Fusie S.Inc & Plague zag ik al aankomen :D Dus er is nog niet zoveel spannends gebeurd :p
Stumper van het jaar? Polleke, fire berry, The Manipulator, altijd failen met zijn noobstam DsD
Beste moment van het Jaar Plague in haar hoogtijdagen (begin zomer '11)
Forumposter van het Jaar? Dat is uiteraard Idunno, meestal goed onderbouwde OT posts

Laat de bedankjes maar binnenkomen :p

Met minimaal bedoel je dus 0? :D

Thx trouwens allen!
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet ik nog eens op z'n account inloggen en wat nieuw behangpapier plakken...hopelijk speel ik geen dorpje kwijt ondertussen...:D:D:D

Stel je voor he!!!! XD

Was helemaal vergeten dat het jouw schuld was :(
 

DeletedUser61889

Guest
Jep.
emoticon-00123-party.gif

Ja is wel beir :p
 
Bovenaan