Het jaar 2011?

DeletedUser

Guest
Hey allemaal,

Omdat het nieuwe jaar er weer bijna aankomt, dacht ik dat ik wel es een keer een leuk topic kon openen.
Ik heb hier drie vraagjes! Als jullie andere leuke vraagjes weten die hier wel bij passen, post ze ff dan zet ik ze erbij.

PHP:
[B]Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?[/B] 
[B]Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?[/B] 
[B]Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?[/B]
[B]Stumper van het jaar?[/B]
[B]Beste moment van het Jaar[/B]
[B]Forumposter van het Jaar?[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt? Ik zeg S.Inc, vanaf de start tot een bepaald moment hebben ze de wereld gedomineerd, vele oorlogen gevoerd, sterk aanwezig op het AF geweest, veel hooggerankte spelers gehad, de laatste maanden van 2011 waren ze langzaam van het toneel aan het verdwijnen, om vervolgens te fuseren met Plague, maar alsnog, het gaat om heel 2011 dus ik zeg S.Inc
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011? Ik zeg Cornelis Rex, dacht ook even aan Idunno, maar die is er nog niet zo heel lang bij, CR is er al enorm lang bij en is sterk aanwezig op het forum en doet het ingame ook erg goed.
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? Fusie tussen S.Inc en Plague, had die niet aan zien komen.
 

DeletedUser

Guest
Kan dit niet uitgebreider?

Wie kan originele categorieën bedenken? Heb nu even geen tijd :D;)
 

DeletedUser50691

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
S.inc voor mij precies wat Ash zegt & S.inc is zeer lange tijd de top stam van Wereld 21 geweest
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
13lad3r
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Fusie tussen Sweet & Crows
 

DeletedUser

Guest
Kan dit niet uitgebreider?

Wie kan originele categorieën bedenken? Heb nu even geen tijd :D;)

voornemens voor 2012 vind ik c00l!:cool:
nog meer spammen
nog meer berispingen-waarschuwingen-bans krijgen
en van Infinitum de wedde schap winnen dat hij me niet kan laten stoppen met spammen!
 

DeletedUser

Guest
Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leukste/meeste ontopic posts?
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

Als aanvulling? :)
 

DeletedUser

Guest
Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leukste/meest off topic posts?
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

Als aanvulling? :)

jij hater!:mad: je weet gewoon dat ik off topic zou winnen!:D
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
Na lang twijfelen tussen LawZzZ en Plague, gun ik het onze zuidelijke buren ;). Vele oorlogen aangegaan, en ze staan er nog steeds. Stam is degelijk tot heel actief en er zit een zeker continuïteit in schat ik. Dus dat beloofd. Ze hebben wel een heel comfortabel cluster. Dus als edelruimte iedereen tevreden stelt is het chill spelen voor velen ;)

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
Hier treed ik Yoeri bij: 13Lad3r. Als reporter heb ik een paar keer met ze gesproken en het zijn werkelijk toppers, heel gezellig en correct. Alle skills zijn ook aanwezig. Ze laten zich wel niet of amper zien op het AF. Een beetje propaganda kan ik wel waarderen maar hiervoor kan ik ook wel respect opbrengen. Bescheiden maar alvast dodelijk om tegen te liggen ingame ;)

Verder vind ik ook dat Feyerem, Cornelis Rex en Zoeperman in aanmerking komen voor deze prijs. Feyerem en Cornelis zijn net als 13Lad3r in aanvallend opzicht zeer sterk. Het soort spelers dat perfect op zijn eentje stammen als Pirate en Lemon kan afhouden. Zelfs zonder OS van Victus ;). Zeer intelligent spelinzicht hebben ze , en daarbij kunnen ze ook heel gezellig zijn als ze daar zin in hebben, ook kunnen ze wat van propaganda (als ze daar zin in hebben;) ).
Ik zei daarnet dat ik Plague de beste stam vond van 2011. Maar dat is allesbehalve een sinecure geweest. De man die dit het meest mogelijk maakte luistert naar de naam Jack (aka Wacko Jacko aka Zoepie aka Twiki). Hij bezit skills, maar om Plague recht te houden heb je wat meer dan ingame skills nodig :D. Maar ik moest iemand kiezen, en het werd uiteindelijk 13Lad3r.:)


Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Het Bondgenootschap tussen Pirate en Lemon
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
-Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

-Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?

Is dit niet een beetje het zelfde?:p
 

DeletedUser

Guest
Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leukste/meeste ontopic posts?
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

Als aanvulling? :)

Jup, mogen wel wat meer categorieën imo :D
 

DeletedUser

Guest
De man die dit het meest mogelijk maakte luistert naar de naam Jack (aka Wacko Jacko aka Zoepie aka Twiki).

Ik heb het gevoel dat jij zo een boos berichtje in je inbox hebt :D

-Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

-Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?

Is dit niet een beetje het zelfde?:p

Ja ok, wel een klein beetje ja :p
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
Na lang twijfelen tussen LawZzZ en Plague, gun ik het onze zuidelijke buren ;). Vele oorlogen aangegaan, en ze staan er nog steeds. Stam is degelijk tot heel actief en er zit een zeker continuïteit in schat ik. Dus dat beloofd. Ze hebben wel een heel comfortabel cluster. Dus als edelruimte iedereen tevreden stelt is het chill spelen voor velen ;)

LaWzZz bestaat pas net, dus je kan er niet echt van zeggen dat ze hun stempel op 2011 gedrukt hebben, misschien 2012 wel, wie weet.
Plague is pas halverwege 2011 boven komen drijven en heeft pas sinds de oorlog met S.Inc een hoofdrol op het forum en ook ingame aangenomen, vind dat dus ook meer wat voor 2012. ;)
 

DeletedUser

Guest
LaWzZz bestaat pas net, dus je kan er niet echt van zeggen dat ze hun stempel op 2011 gedrukt hebben, misschien 2012 wel, wie weet.
Plague is pas halverwege 2011 boven komen drijven en heeft pas sinds de oorlog met S.Inc een hoofdrol op het forum en ook ingame aangenomen, vind dat dus ook meer wat voor 2012. ;)

Plague is er toch al een tijdje hoor. En Als ik lawzzz zeg bedoel ik ook Auch en NextL daarvoor.

Wat moet ik dan zeggen? Hercules, omdat zij er al het langst zijn van allemaal? ;)

Stammen als Chique waren zogezegd de echte top, maar echt lang heb ik er nu ook weer niet gezien ;)

Dan heb je naast Plague en hercules nog Crows of Sinc die 'oud' zijn. Voor Crows kies ik nu net niet :D.

S.Inc is een goede stam geweest, maar vind niet dat ze meer gepresteerd hebben dan Plague ;)
Oorlog tegen Ice gewonnen. Maar echt veel massale stamacties?
 

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt? Ik zeg S.Inc, vanaf de start tot een bepaald moment hebben ze de wereld gedomineerd, vele oorlogen gevoerd, sterk aanwezig op het AF geweest, veel hooggerankte spelers gehad, de laatste maanden van 2011 waren ze langzaam van het toneel aan het verdwijnen, om vervolgens te fuseren met Plague, maar alsnog, het gaat om heel 2011 dus ik zeg S.Inc
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011? Ik zeg Cornelis Rex, dacht ook even aan Idunno, maar die is er nog niet zo heel lang bij, CR is er al enorm lang bij en is sterk aanwezig op het forum en doet het ingame ook erg goed.
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? Fusie tussen S.Inc en Plague, had die niet aan zien komen.

Thx maar hoe kan je de fusie niet aan hebben zien komen als jij er aan de wieg van stond? :D
 

DeletedUser1527

Guest
alweer een onzinnig topic :(

het rijst de pan uit, men wil graag op het forum en bedenkt maar weer iets om op te vallen, ga zo door :p
 

DeletedUser

Guest
S.Inc is een goede stam geweest, maar vind niet dat ze meer gepresteerd hebben dan Plague ;)
Oorlog tegen Ice gewonnen. Maar echt veel massale stamacties?

Ik geloof dat we 3 nr 1 stammen van die positie hebben gegooid toen we nog in S.Inc zaten, dus dat vind ik wel redelijk 'iets gepresteerd hebben'. Al is de laatste oorlog een klein beetje een afgang geweest :D

Thx maar hoe kan je de fusie niet aan hebben zien komen als jij er aan de wieg van stond? :D

Stond ie niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Plague is er toch al een tijdje hoor. En Als ik lawzzz zeg bedoel ik ook Auch en NextL daarvoor.

Wat moet ik dan zeggen? Hercules, omdat zij er al het langst zijn van allemaal? ;)

Stammen als Chique waren zogezegd de echte top, maar echt lang heb ik er nu ook weer niet gezien ;)

Dan heb je naast Plague en hercules nog Crows of Sinc die 'oud' zijn. Voor Crows kies ik nu net niet :D.

S.Inc is een goede stam geweest, maar vind niet dat ze meer gepresteerd hebben dan Plague ;)
Oorlog tegen Ice gewonnen. Maar echt veel massale stamacties?

Auch! en NextL zijn ook rimstammen. :p
Hercules, S.Inc bestond heel 2011, op de laatste weekjes na, heeft heel wat oorlog gevoerd, sterk aanwezig geweest op het AF, tot een gegeven moment met ruime aantallen hoogste puntengemiddelde, tot op gegeven moment veel meer spelers dan de rest in de top 20 gehad etc.

Denk toch dat zij, misschien niet de beste stam van 2011, maar zeker wel het meest hun stempel erop gedurkt hebben, juist ook door die oorlog met Plague die niet zo goed ging. :p
 

DeletedUser

Guest
nieuwe oorlog aan het eind van 2011...
HEIDI vs Ranger » Statistieken tonen
Bondgenoot
HEIDI
Het Zieke Zuiden
No Way Back!


Vijand
Rangers
Trouble In Paradise

Begin van de oorlog
op 15.12. om 17:51:54 uur
Duur van de oorlog
2 dagen 18:53:19



dus doei doei ranger, we sluiten knallend 2011 af :p
 

DeletedUser

Guest
Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leukste/meeste ontopic posts?
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

Als aanvulling? :)

Stumper, dat is polleke ;)
 
Bovenaan