DeletedUser
Guest
wow 64 milj al! , zou die vandaag over de 100 miljoen gaan?(als dat niet al eens gebeurd is)
Ik kwam eigenlijk verhaal halen, maar goed.. 'T zal wel zijn vanwege "tactische overwegingen", zitten er wel meer van in Amath. Maar goed, het maakt vrij weinig meer uit, op enkele accounts na is iedere goede speler weg.
Hij blokkeert niemand en was meer dan welkom.
En verhaal halen is onnodig? Gebeurd op elke wereld, speler blinkt uit boven de stam die hem niet bij kan houden dus zoekt die toch voor een betere stam omdat hij ontevreden is.
En wat dat recordje betreft : ik denk dat het vrij nutteloos is om 2 dagen niet te farmen en dan 1 dag alles leeg te roven.
Recordje was 74/77 denk ik, ben even niet op hoogte Maar ziet er naar uit dat die een mooie wordt
Dat hangt van het recordje af.
En wat de speler betreft, er moeten flink wat spelers zijn gestopt binnen sexy om hen uit te laten blinken, of hij heeft gewoon teveel dorpen van mij mee gesnoept.
ja hun record van 77mio is gisteren verbroken door pfm
op 22.08.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (78.098.552 grondstoffen)!
Deze award is verborgen
dus gaan ze er weer voor
Ik probeerde tenminste nog wat van jouw account te maken en dan doe je nu zo
Ik heb je lang van tevoren gezegd dat je de vv kon afgeven, maar nee, en ja hoor een tijdje daarna verlies je 7 dorpen op 1 dag.
Waarom opeens zo negatief? Ik had je anders ingeschat, is het echt enkel en alleen door de hekel die je voor Amath. koestert dat je je zo uitlaat over ons? Daarbij weet je totaal niet hoe het er in Sexy aan toe gaat.
En nee ik heb geen dorpen van jouw accie meegesnoept.
Wij hebben er zelf nog PA op gezet.
En nee geen overlopen helaas try again.
Als er geen activiteit is, die ik persoonlijk zelf nog geprobeert heb erin te brengen maar het gewoon een aflopende zaak is vind ik het geen overlopen.
ligt het aan mij of zijn die laatste 10 posts tussen TFA en casperges herhalingen van het feit dat het geen backstabben was?
Komt het op neer ja
Tfa heeft geen idee hoe het er aan toe gaat in Sexy, en daarom heeft hij dus niet het recht om ons backstabbers/overlopers te noemen