Het ''hoeveel-heb-je-gefarmd'' topic.

DeletedUser

Guest
*zwaait* Hoi, nieuweling hier :)
Nog niet zo heel lang bezig maar ik heb een overvloed aan gebrek aan kennis :rolleyes:
Iedere dag gaat het farmen beter en snap ik ook steeds beter dat ik een leeg dorp niet nogmaals moet aanvallen. Ik hoop hier nog lang te blijven. Nu 338k gefarmt, waarvan 45k vandaag. Lijkt niets, maar ik ben er blij mee

Oh en, gm, wat is dat?
 
Reactiescore
358
*zwaait* Hoi, nieuweling hier :)
Nog niet zo heel lang bezig maar ik heb een overvloed aan gebrek aan kennis :rolleyes:
Iedere dag gaat het farmen beter en snap ik ook steeds beter dat ik een leeg dorp niet nogmaals moet aanvallen. Ik hoop hier nog lang te blijven. Nu 338k gefarmt, waarvan 45k vandaag. Lijkt niets, maar ik ben er blij mee

Oh en, gm, wat is dat?

Welkom op ons nederig forumpje!
Als je een nieuweling bent, vind ik het al zeer mooi dat je farmt, en dan toch ook een zeer degelijk aantal, ga zo zeker door!

Gm kan gebruikt worden op verschillende manieren, maar in deze context werd er goudmunten mee bedoelt. Deze worden geslagen uit 28000 hout, 30000 leem en 25000 ijzer en kan je gebruiken om edelmannen mee op te leiden. Als je er wat meer over wil lezen, klik dan even hier.
 

DeletedUser60542

Guest
zo ik heb weer is gefarmt op w32:D

Huidige awards

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (20.509.963 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Ik zal niet in de weg gaan liggen, ik heb de dag afgesloten met 80.679 farm. Snel nog even mijn troepen ver weg sturen en dan onder de dekens.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
zo ik heb weer is gefarmt op w32:D

Huidige awards

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (20.509.963 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Wat een baas!
 

DeletedUser69669

Guest
hihi schijnbaar in me slaap begonnen met farmenxD terwijl me co weg is word je wakker heb je al 300K gefarmed waar je niks van weet en dat terwijl er bijna nooit wat te farmen bij mij is:eek:

uit de kast gekomen noob ;):p
 

DeletedUser52925

Guest
Onderwerp Award ontvangen: 2x Rover van de dag
Verzonden 13.07.13 00:00:32
2x Rover van de dag


op 12.07.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (27.657.080 grondstoffen)!

Je awards bekijken

Ziezo, ook maar eens gefarmed. ^^
 

DeletedUser

Guest
pfff die aantallen, wij zitten misschien atm (met inactiviteit dan) net tegen de 8m aan, als we hard farmen misschien net de 12m, maar 27m is wel een beetje abnormaal hoog :p
 

DeletedUser

Guest
als jij alleen maar farmt voor de rover kun je net zo goed niet farmen XD

zijn best wat GM's dus je hebt er weldegelijk iets aan:

...


Ik hoop toch wel dat je het voor hetgene wat hier boven staat doet :D :p

Helaas, SmokingWeedLikeItsOxygen wordt mogelijk bespeeld door de 2 meest luie mensen die tw heet gekend :p
We farmen dus letterlijk om 1x de rover te halen, om vervolgens niet meer te hoeven farmen.
Farmen is net als timen zo overrated (rock)

De reden dat we het na 2 pogingen (laatste keer was KotG die 100k uitliep tegen 24u, andere keer liepen we ook 50k achter ongeveer op rover dus echt zuur) het niet opgaven, is omdat er inderdaad zoveel voordelen zijn ivm goudmunten. Maar eens we de rover eenmaal hebben kan je ons onmogelijk overtuigen dat dat genoeg voordelen zijn tov de vermoeidheid :)

We staan niet voor niets zo laag op de ranking :p we hebben nog amper gefarmt en nog niets geïnternd, alles zelf clearen ftw
 

DeletedUser66217

Guest
Helaas, SmokingWeedLikeItsOxygen wordt mogelijk bespeeld door de 2 meest luie mensen die tw heet gekend :p
We farmen dus letterlijk om 1x de rover te halen, om vervolgens niet meer te hoeven farmen.
Farmen is net als timen zo overrated (rock)

De reden dat we het na 2 pogingen (laatste keer was KotG die 100k uitliep tegen 24u, andere keer liepen we ook 50k achter ongeveer op rover dus echt zuur) het niet opgaven, is omdat er inderdaad zoveel voordelen zijn ivm goudmunten. Maar eens we de rover eenmaal hebben kan je ons onmogelijk overtuigen dat dat genoeg voordelen zijn tov de vermoeidheid :)

We staan niet voor niets zo laag op de ranking :p we hebben nog amper gefarmt en nog niets geïnternd, alles zelf clearen ftw

sssst K :p we waren een persoonlijk gesprek ah houden (a)

Buiten je luie speelstijl.. Ben je ook nog is lui met typen, kan geen gesprekken met jou voeren zonder onnodige afkortingen. :D
 

DeletedUser

Guest
Helaas, SmokingWeedLikeItsOxygen wordt mogelijk bespeeld door de 2 meest luie mensen die tw heet gekend :p
We farmen dus letterlijk om 1x de rover te halen, om vervolgens niet meer te hoeven farmen.
Farmen is net als timen zo overrated (rock)

De reden dat we het na 2 pogingen (laatste keer was KotG die 100k uitliep tegen 24u, andere keer liepen we ook 50k achter ongeveer op rover dus echt zuur) het niet opgaven, is omdat er inderdaad zoveel voordelen zijn ivm goudmunten. Maar eens we de rover eenmaal hebben kan je ons onmogelijk overtuigen dat dat genoeg voordelen zijn tov de vermoeidheid :)

We staan niet voor niets zo laag op de ranking :p we hebben nog amper gefarmt en nog niets geïnternd, alles zelf clearen ftw

top 10 is ook met farmen redelijk hoor :p
 

DeletedUser

Guest
we farmen amper op 3dagen na waar we voor de rover gingen xD in ik sta ook rustig id top10 ;) dus mits farmen zou je echt wel hoger moeten staan
 

DeletedUser

Guest
1x Rover van de dag
op 16.07.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (30.706.081 grondstoffen)!

voila, genoeg gefarmt voor deze wereld xD enkel vvdd en plunderaar nog, en we hebben alle dagawards 1x :D
en grootmacht + avvd komen swso nog wel meer (a)
 

DeletedUser52174

Guest
1x Rover van de dag
op 16.07.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (30.706.081 grondstoffen)!

voila, genoeg gefarmt voor deze wereld xD enkel vvdd en plunderaar nog, en we hebben alle dagawards 1x :D
en grootmacht + avvd komen swso nog wel meer (a)

Netjes gedaan hoor! Rvvd is de meest geile awards die je kunt winnen. Daarom zullen ons binnenkort ook in de strijd gooien:p Heb ik al eerder gezegd, maar helaas zijn we wat vertraging opgelopen:(
 

DeletedUser

Guest
Netjes gedaan hoor! Rvvd is de meest geile awards die je kunt winnen. Daarom zullen ons binnenkort ook in de strijd gooien:p Heb ik al eerder gezegd, maar helaas zijn we wat vertraging opgelopen:(

tenzij mijn co zich hier verder id strijd gooit heb je bna geen last meer voor de rover van ons.
En helaas zei mijn co exact hetzelfde over ons :p

Rover is een te vermoeiende award, wij geilen vooral op avvd en grootmacht ;) we clearen liever dan dat we farmen :p
 
Bovenaan