Het ''hoeveel-heb-je-gefarmd'' topic.

DeletedUser

Guest
wow 64 milj al! :eek:, zou die vandaag over de 100 miljoen gaan?(als dat niet al eens gebeurd is:eek:)
 

DeletedUser70670

Guest
Recordje was 74/77 denk ik, ben even niet op hoogte :) Maar ziet er naar uit dat die een mooie wordt :)
 

DeletedUser

Guest
Ik kwam eigenlijk verhaal halen, maar goed.. 'T zal wel zijn vanwege "tactische overwegingen", zitten er wel meer van in Amath. ;) Maar goed, het maakt vrij weinig meer uit, op enkele accounts na is iedere goede speler weg.

Hij blokkeert niemand en was meer dan welkom.
En verhaal halen is onnodig? Gebeurd op elke wereld, speler blinkt uit boven de stam die hem niet bij kan houden dus zoekt die toch voor een betere stam omdat hij ontevreden is.

En wat dat recordje betreft : ik denk dat het vrij nutteloos is om 2 dagen niet te farmen en dan 1 dag alles leeg te roven. :p
 

DeletedUser66217

Guest
Hij blokkeert niemand en was meer dan welkom.
En verhaal halen is onnodig? Gebeurd op elke wereld, speler blinkt uit boven de stam die hem niet bij kan houden dus zoekt die toch voor een betere stam omdat hij ontevreden is.

En wat dat recordje betreft : ik denk dat het vrij nutteloos is om 2 dagen niet te farmen en dan 1 dag alles leeg te roven. :p

Dat hangt van het recordje af.

En wat de speler betreft, er moeten flink wat spelers zijn gestopt binnen sexy om hen uit te laten blinken, of hij heeft gewoon teveel dorpen van mij mee gesnoept. ;)
 

DeletedUser

Guest
De dewitjes hebben het voordeel dat ze mijn complete cluster mogen legen wanneer ik een offensief start. :D
 

DeletedUser68239

Guest
Dat hangt van het recordje af.

En wat de speler betreft, er moeten flink wat spelers zijn gestopt binnen sexy om hen uit te laten blinken, of hij heeft gewoon teveel dorpen van mij mee gesnoept. ;)

Ik probeerde tenminste nog wat van jouw account te maken en dan doe je nu zo :eek:

Ik heb je lang van tevoren gezegd dat je de vv kon afgeven, maar nee, en ja hoor een tijdje daarna verlies je 7 dorpen op 1 dag.

Waarom opeens zo negatief? Ik had je anders ingeschat, is het echt enkel en alleen door de haat die je voor Amath. koestert dat je je zo uitlaat over ons? Daarbij weet je totaal niet hoe het er in Sexy aan toe gaat.

En nee ik heb geen dorpen van jouw accie meegesnoept.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja hun record van 77mio is gisteren verbroken door pfm

op 22.08.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (78.098.552 grondstoffen)!
Deze award is verborgen

dus gaan ze er weer voor

ze zitten er vandaag al overheen.
 

DeletedUser69307

Guest
Zou ik nu echt de 100 mil net niet gaan halen :(..

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (98.949.564 grondstoffen)!
 

DeletedUser66217

Guest
Ik probeerde tenminste nog wat van jouw account te maken en dan doe je nu zo :eek:

Ik heb je lang van tevoren gezegd dat je de vv kon afgeven, maar nee, en ja hoor een tijdje daarna verlies je 7 dorpen op 1 dag.

Waarom opeens zo negatief? Ik had je anders ingeschat, is het echt enkel en alleen door de hekel die je voor Amath. koestert dat je je zo uitlaat over ons? Daarbij weet je totaal niet hoe het er in Sexy aan toe gaat.

En nee ik heb geen dorpen van jouw accie meegesnoept.

Stond geen PA meer op, anders had smoke het voor ons beheerd.. Maar dat ging dus niet door.

En nee hoor, ik heb geen hekel aan Amath. enkel voor spelers die overlopen en overmacht blijven voeden met overmacht, omdat ze bang zijn weg gespeeld te worden. Nee, ik weet niet hoe het daar aan toe gaat, maar zoals ik al zei, er moeten daar wel wat toppertjes gestopt zijn wil het niks meer zijn.. Of er moet echt iets misgegaan zijn, maar puntje bij paaltje ben je wel overgelopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij hebben er zelf nog PA op gezet.
En nee geen overlopen helaas try again.
Als er geen activiteit is, die ik persoonlijk zelf nog geprobeert heb erin te brengen maar het gewoon een aflopende zaak is vind ik het geen overlopen.
 

DeletedUser66217

Guest
Wij hebben er zelf nog PA op gezet.
En nee geen overlopen helaas try again.
Als er geen activiteit is, die ik persoonlijk zelf nog geprobeert heb erin te brengen maar het gewoon een aflopende zaak is vind ik het geen overlopen.

Ja, zoals ik zei.. Er moet écht iets misgegaan zijn wil het geen sprake zijn van backstabben. Als dat daadwerkelijk zo is houd het op een gegeven moment op inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
ligt het aan mij of zijn die laatste 10 posts tussen TFA en casperges herhalingen van het feit dat het geen backstabben was? :D
 

DeletedUser68239

Guest
ligt het aan mij of zijn die laatste 10 posts tussen TFA en casperges herhalingen van het feit dat het geen backstabben was? :D

Komt het op neer ja :p

Tfa heeft geen idee hoe het er aan toe gaat in Sexy, en daarom heeft hij dus niet het recht om ons backstabbers/overlopers te noemen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komt het op neer ja :p

Tfa heeft geen idee hoe het er aan toe gaat in Sexy, en daarom heeft hij dus niet het recht om ons backstabbers/overlopers te noemen ;)

ik weet het wel :D inactief, bna iedereen zin om te spelen verloren, ... Jouw leave was de doodsteek daar :s
 

DeletedUser

Guest
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (9.410.129 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


Nieuwe dag
 
Bovenaan