We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ja sorry Jopke, maar nu ga je wel over de streep als janknoob mien jongen, dus nu echt bakkesIk schaamde me voor de dubbelpost maar vond dat GWAMM zich harder mag schamen met zo'n gedrag dus het leek me wel oke :kekw:
Dit is wat ik eerder al in de tw disc zei gewoon weer een klassiek verhaaltje jullie doen iets (guided ban -> zoveel mogelijk edelen vanuit gwamm), Looney doet het terug (captain en xbraun) en nu is dit zogezegd een reactie op onze actie, zo kan je natuurlijk alles gaan goed lullen als een reactie terwijl de oorsprong heel duidelijk bij jullie ligt. Je zou zelfs kunnen stellen dat het nu 2-2 staat met bans dus we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen.
Uiteraard is het logisch dat je wat probeert op een acc wat inactief lijkt plots, al is het wel eerder triest dat jullie dan nadat het uitkomt beslissen om nog extra hard te gaan edelen en zeker als je hoort dat de ban is ingekort. Lijkt wel "oh nee we hebben minder tijd dus moeten sneller gaan edelen om zoveel mogelijk schade te kunnen toerichten" en dat is vanuit een objectief oogpunt toch wel gewoon wat sneu of vind je van niet?
Of is het de dreiging van Jens die daar nu speelt en jullie de pleuris in snippert waardoor je graag zo wat extra dorpen wil kunnen pakken op jullie nog steeds riante voorsprong? (17mil atm)
Mwa, ik moet hier wel zeggen dat ik het voor jullie allemaal wel kut vindt.Dit is wat ik eerder al in de tw disc zei gewoon weer een klassiek verhaaltje jullie doen iets (guided ban -> zoveel mogelijk edelen vanuit gwamm), Looney doet het terug (captain en xbraun) en nu is dit zogezegd een reactie op onze actie, zo kan je natuurlijk alles gaan goed lullen als een reactie terwijl de oorsprong heel duidelijk bij jullie ligt. Je zou zelfs kunnen stellen dat het nu 2-2 staat met bans dus we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen.
Uiteraard is het logisch dat je wat probeert op een acc wat inactief lijkt plots, al is het wel eerder triest dat jullie dan nadat het uitkomt beslissen om nog extra hard te gaan edelen en zeker als je hoort dat de ban is ingekort. Lijkt wel "oh nee we hebben minder tijd dus moeten sneller gaan edelen om zoveel mogelijk schade te kunnen toerichten" en dat is vanuit een objectief oogpunt toch wel gewoon wat sneu of vind je van niet?
Of is het de dreiging van Jens die daar nu speelt en jullie de pleuris in snippert waardoor je graag zo wat extra dorpen wil kunnen pakken op jullie nog steeds riante voorsprong? (17mil atm)
Wat verwacht je van ons? Dat we op een respectvolle manier hiermee om gaan? Dat we geen enkel dorp gaan pakken en zegge ho stop niet doen? Vind zelfs dat er nog maar erg traag geedelt worden door de mannen die je hierboven beschrijft.
Sorry ik zou wel niet meer zeggen dat ian je keihard in zou maken met jouw sportEn dan nog niet te beginnen over de persoonlijke bedreigingen die enkele van jullie spelers richting ons in de leidingschat en in privé gedaan hebben.
Je bedoelt dat heeft helemaal geen nut want lijkt me vrij niet-gerelateerd aan wat er nu gebeurd? Zoals jullie zelf graag actie-reactie zeggen is het toch duidelijk dat jullie doen iets bij guided (ACTIE) en wat later krijgen jullie het zelf op je eigen neus (REACTIE) en is het plots onacceptabel en blijkbaar in die mate dat jullie als collectief het nodig achten om de teller van magmador van 50 naar 300+ te gooien zodra je weet dat ze een ban hebben?Zo kan je over looney ook een hele lijst maken kyle maar daar heb ik allemaal geen zin in , als je het zo bekijkt hebben jullie 2 accies bashed tijdens een ban en wij nu 2.
En @.The Unwanted Men. ik ben er vrij zeker van dat Magmador ook geen dorpen heeft geëdeld bij jullie of captainen twijfel eerlijk gezegd of ze zelfs clears hebben gestuurd maar dat kan ik niet zeggen met zekerheid
miss niet relevant maar wie is er dan bang voor jens? tf?
Snap jij zelf hoe dom je klinkt eigenlijk hahaExact. Dat is ook respectvol net zoals ik dit toen bij guided gedaan heb. Als dan andere accounts zich hiervan niks aantrekken ga ik mij ook echt niet inhouden clowntjes.