Het grote "wat ben ik toch goed" topic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
als hoofdspeler van da vinci sta ik VOLLEDIG achter deze post

merci jopke
 
Reactiescore
1.363
Ik schaamde me voor de dubbelpost maar vond dat GWAMM zich harder mag schamen met zo'n gedrag dus het leek me wel oke :kekw:
Ja sorry Jopke, maar nu ga je wel over de streep als janknoob mien jongen, dus nu echt bakkes
 
Reactiescore
157
Dit is wat ik eerder al in de tw disc zei gewoon weer een klassiek verhaaltje jullie doen iets (guided ban -> zoveel mogelijk edelen vanuit gwamm), Looney doet het terug (captain en xbraun) en nu is dit zogezegd een reactie op onze actie, zo kan je natuurlijk alles gaan goed lullen als een reactie terwijl de oorsprong heel duidelijk bij jullie ligt. Je zou zelfs kunnen stellen dat het nu 2-2 staat met bans dus we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen.

Uiteraard is het logisch dat je wat probeert op een acc wat inactief lijkt plots, al is het wel eerder triest dat jullie dan nadat het uitkomt beslissen om nog extra hard te gaan edelen en zeker als je hoort dat de ban is ingekort. Lijkt wel "oh nee we hebben minder tijd dus moeten sneller gaan edelen om zoveel mogelijk schade te kunnen toerichten" en dat is vanuit een objectief oogpunt toch wel gewoon wat sneu of vind je van niet?
Of is het de dreiging van Jens die daar nu speelt en jullie de pleuris in snippert waardoor je graag zo wat extra dorpen wil kunnen pakken op jullie nog steeds riante voorsprong? (17mil atm)

Wat verwacht je van ons? Dat we op een respectvolle manier hiermee om gaan? Dat we geen enkel dorp gaan pakken en zegge ho stop niet doen? Vind zelfs dat er nog maar erg traag geedelt worden door de mannen die je hierboven beschrijft.

Je kan hier nu vervolgens wel op reageren met een jank verhaaltje maar hoe hebben jullie gehandeld met de cap en xbraun ban? Xbraun heeft tijdens guided ban 0 maar dan ook 0 clears gestuurd. Xbraun krijgt een ban en het complete front word onderhanden genomen.

Dan vergeten jullie zeker ook hoe netjes eos dit heeft opgelost door zoals conform afspraken meteen de dorpen leeg te zetten? Oohja verrek die hadden bedacht lollig te doen en een gele bolletjes challenge te starten.

Actie reactie is het zeker die steeds erger en erger word maar kijk ook even in de spiegel voordat je hier gaat janken.
 
Reactiescore
1.363
Dit is wat ik eerder al in de tw disc zei gewoon weer een klassiek verhaaltje jullie doen iets (guided ban -> zoveel mogelijk edelen vanuit gwamm), Looney doet het terug (captain en xbraun) en nu is dit zogezegd een reactie op onze actie, zo kan je natuurlijk alles gaan goed lullen als een reactie terwijl de oorsprong heel duidelijk bij jullie ligt. Je zou zelfs kunnen stellen dat het nu 2-2 staat met bans dus we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen.

Uiteraard is het logisch dat je wat probeert op een acc wat inactief lijkt plots, al is het wel eerder triest dat jullie dan nadat het uitkomt beslissen om nog extra hard te gaan edelen en zeker als je hoort dat de ban is ingekort. Lijkt wel "oh nee we hebben minder tijd dus moeten sneller gaan edelen om zoveel mogelijk schade te kunnen toerichten" en dat is vanuit een objectief oogpunt toch wel gewoon wat sneu of vind je van niet?
Of is het de dreiging van Jens die daar nu speelt en jullie de pleuris in snippert waardoor je graag zo wat extra dorpen wil kunnen pakken op jullie nog steeds riante voorsprong? (17mil atm)
Mwa, ik moet hier wel zeggen dat ik het voor jullie allemaal wel kut vindt.
Maar dit is gewoon wel voor puur Warre die arie een dikke karma in zijn face met zijn manier van eisen sorry man.
Die gozer is sws de slechtste leiding/onderhandelaar ever. Logisch dat het account waar ie op speelt nu 3x van mij verloren heeft, gg.
 
Reactiescore
2.062
Rinus top
 
Reactiescore
2.444
Wat verwacht je van ons? Dat we op een respectvolle manier hiermee om gaan? Dat we geen enkel dorp gaan pakken en zegge ho stop niet doen? Vind zelfs dat er nog maar erg traag geedelt worden door de mannen die je hierboven beschrijft.

Ik denk dat niemand dat hier had verwacht na hoe deze wereld verlopen is. Een terugblik uit het repertoire van streken die GWAMM/Chaos heeft uitgehaald laat meer illegale cf's zien dan op een hand te tellen zijn, het kata-en van dorpen die afgestaan moesten worden, NAP's die zo vaak gebroken zijn dat het niet meer op twee handen te tellen is, een account geheel leeg-gebashed tijdens een ban (net als wij later) en hier vervolgens (net als EOS later) ontiegelijk moeilijk doen over het teruggeven van de dorpen ondanks de duidelijke afspraken erover. De talloze keren waarop de grijze gebieden omtrent afspraken opgezocht werden, het blitzen van mb's gedurende NAP's is hier een voorbeeld van. En dan nog niet te beginnen over de persoonlijke bedreigingen die enkele van jullie spelers richting ons in de leidingschat en in privé gedaan hebben.

Dus nee wij hadden absoluut niet verwacht van jullie dat jullie er met een respectvolle manier mee om zouden gaan. Maar je zou toch enigszins verwachten, nadat we net beide twee gelijkwaardige massa's gegooid hebben met gelijkwaardige resultaten. Dat jullie iets meer vertrouwen in jullie eigen kunnen gekregen zouden hebben en deze wereld eerlijk en op jullie eigen kunnen zouden willen winnen.
 
Reactiescore
451
Zo kan je over looney ook een hele lijst maken kyle maar daar heb ik allemaal geen zin in , als je het zo bekijkt hebben jullie 2 accies bashed tijdens een ban en wij nu 2.
 
Reactiescore
1.363
En dan nog niet te beginnen over de persoonlijke bedreigingen die enkele van jullie spelers richting ons in de leidingschat en in privé gedaan hebben.
Sorry ik zou wel niet meer zeggen dat ian je keihard in zou maken met jouw sport :(
 
Reactiescore
1.752
Zo kan je over looney ook een hele lijst maken kyle maar daar heb ik allemaal geen zin in , als je het zo bekijkt hebben jullie 2 accies bashed tijdens een ban en wij nu 2.
Je bedoelt dat heeft helemaal geen nut want lijkt me vrij niet-gerelateerd aan wat er nu gebeurd? Zoals jullie zelf graag actie-reactie zeggen is het toch duidelijk dat jullie doen iets bij guided (ACTIE) en wat later krijgen jullie het zelf op je eigen neus (REACTIE) en is het plots onacceptabel en blijkbaar in die mate dat jullie als collectief het nodig achten om de teller van magmador van 50 naar 300+ te gooien zodra je weet dat ze een ban hebben? :p

En @.The Unwanted Men. ik ben er vrij zeker van dat Magmador ook geen dorpen heeft geëdeld bij jullie of captain :redface: en twijfel eerlijk gezegd of ze zelfs clears hebben gestuurd maar dat kan ik niet zeggen met zekerheid. Daarnaast zoals @Absurd. aangaf hierboven zijn er vanuit GWAMM verschillende stunts uitgehaald dus het heeft geen zin dat ik die nog eens ga noemen lijkt me, maar dan salty zijn op ons terwijl het zelf gewoon gebeurd gaat niemand wat vooruit helpen
 
Reactiescore
5.595
Interessant topic, maar het leukste was Inge
 
Reactiescore
1.363
Ingy moet eens spaghetti met vissticks eten, dan is ze nog meer awesome
 
Reactiescore
157
En @.The Unwanted Men. ik ben er vrij zeker van dat Magmador ook geen dorpen heeft geëdeld bij jullie of captain :redface: en twijfel eerlijk gezegd of ze zelfs clears hebben gestuurd maar dat kan ik niet zeggen met zekerheid

Exact. Dat is ook respectvol net zoals ik dit toen bij guided gedaan heb. Als dan andere accounts zich hiervan niks aantrekken ga ik mij ook echt niet inhouden clowntjes.
 
Reactiescore
742
Of is het de dreiging van Jens die daar nu speelt en jullie de pleuris in snippert waardoor je graag zo wat extra dorpen wil kunnen pakken op jullie nog steeds riante voorsprong? (17mil atm)

miss niet relevant maar wie is er dan bang voor jens? tf?
 
Reactiescore
1.367
miss niet relevant maar wie is er dan bang voor jens? tf?

Waarom moet je bang zijn? Gewoon de hardloopschoenen klaar hebben staan is goed genoeg
 
Reactiescore
1.752
Exact. Dat is ook respectvol net zoals ik dit toen bij guided gedaan heb. Als dan andere accounts zich hiervan niks aantrekken ga ik mij ook echt niet inhouden clowntjes.
Snap jij zelf hoe dom je klinkt eigenlijk haha
"Wij hebben tijdens de ban geen clears gestuurd" --> jullie hebben geen respect blabla
"Magmador heeft niks naar jullie gestuurd" --> trek ik me niks van aan jullie zijn allemaal clowntjes

OK
 
Reactiescore
2.062
Bovenaan