We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
had wel meer verwacht van da vinci
de rest zijn gewoon kutnoobs natuurlijk
Kevin is it you?Magma dood magma dood jalalalalaa
En ook Road Runner is bezig aan een erg sterke reeks tegenover het account Magmador! Zoals in mijn vorige post te lezen is het momenteel niet mogelijk om op Magmador iets te doen maar alsnog toch érg sterk van de voormalige MB (of zelfs DU???) van GWAMM om nu gewoon zelf keihard te edelen op de vijand! Iedereen vraagt zich uiteraard af waar dit gaat stoppen want die Road Runner laat nu wel heel sterke dingen zien, blijkbaar zijn de times niet eens zo slecht maar wie kan het zeggen want niemand kan ook maar iets doen of zien op Magmador uiteraard!
Bekijk bijlage 30930
Meep Meep
Kevin is it you?
Dit is wat ik eerder al in de tw disc zei gewoon weer een klassiek verhaaltje jullie doen iets (guided ban -> zoveel mogelijk edelen vanuit gwamm), Looney doet het terug (captain en xbraun) en nu is dit zogezegd een reactie op onze actie, zo kan je natuurlijk alles gaan goed lullen als een reactie terwijl de oorsprong heel duidelijk bij jullie ligt. Je zou zelfs kunnen stellen dat het nu 2-2 staat met bans dus we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen.Makkelijk zeggen achteraf, ik had ook wel meer
van guided en snow verwacht, dat ze wel wat eerder zouden stoppen met edelen en niet heel het account van Braun en captain bashen.. dan is het toch logisch dat wij het dubbel zo hard terug doen lmao.
Zouden mooi dom zijn om rustig af te wachten en niks te doen, we wisten in eerste instantie ook niet wat er aan de hand was, alleen dat er niet gedodged werd op onze scout wave en wat lc bashes op clears.
Toen zijn we op de dag van de looney massa all in gegaan met front clears en edels op de hoop dat Magma inactief/onbemand was, ofc dachten we wel aan een ban maar zolang Looney niks meldde vonden wij het prima om lekker door te knallen, geef ons eens ongelijk ?
Ik schaamde me voor de dubbelpost maar vond dat GWAMM zich harder mag schamen met zo'n gedrag dus het leek me wel oke :kekw:Dubbelpost!!!!
Maar nee, erg kut dat werelden zo beslist worden.
Tegenwoordig kun je al niet meer zonder gejank, stabs, bans een wereld legit winnen. Erg zonde![]()