Het grote "wat ben ik toch goed" topic

Reactiescore
1.752
Het leek me fijn om enkele spelers die duidelijk erg goed bezig zijn even in het zonnetje te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.752
Het account .Da Vinci heeft de voorbije dagen al vele dorpen kunnen wegkapen van het kansloze Magmador. Wat zou daar toch aan de hand zijn want een kleine week terug werd daar nog alles gesnipperd op 3ms! Sommigen geloven in een theorie van timebots maar anderen weten dat de speler die hier heeft gedeft gewoon bijzonder goed is en ALLES kan snipen. Helaas is het account momenteel geband en komen de overnames (toevallig of niet) overeen met de start van een ban :eek2:
(omdat bans niet besproken mogen worden openbaar, ga ik hier ook niet op uitweiden maar het ging alleszins niet over een timebot dat kan en mag ik wel zeggen lijkt me)

1636539811829.png
1636539835777.png

UPDATE
Tijdens het typen van dit korte verslag, heeft het sterke .Da Vinki gewoon NOG een dorp weten binnen te halen!!! Heel sterke prestatie dit!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.752
En ook Road Runner is bezig aan een erg sterke reeks tegenover het account Magmador! Zoals in mijn vorige post te lezen is het momenteel niet mogelijk om op Magmador iets te doen maar alsnog toch érg sterk van de voormalige MB (of zelfs DU???) van GWAMM om nu gewoon zelf keihard te edelen op de vijand! Iedereen vraagt zich uiteraard af waar dit gaat stoppen want die Road Runner laat nu wel heel sterke dingen zien, blijkbaar zijn de times niet eens zo slecht maar wie kan het zeggen want niemand kan ook maar iets doen of zien op Magmador uiteraard!

1636539907806.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.752
Het account Davroar laat zich zien als een echte stamspeler binnen GWAMM, zo helpt het account steevast door def te deponeren aan de anderen en is het ook altijd erg actief op aanvallend vlak om zo de stam te ondersteunen. Gebaseerd op de ligging van het account waren ze ook dit keer weer erg snel van de partij om hun stam te helpen met Magmador kapot te spelen. Wat een top account om erbij te hebben!

1636539970694.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.752
1636543056612.png
 
Reactiescore
1.752
En ook Road Runner zet zijn sterke reeks gewoon verder!

1636543826511.png
 
Reactiescore
1.918
had wel meer verwacht van da vinci

de rest zijn gewoon kutnoobs natuurlijk
 
Reactiescore
1.363
Dubbelpost!!!!
Maar nee, erg kut dat werelden zo beslist worden.
Tegenwoordig kun je al niet meer zonder gejank, stabs, bans een wereld legit winnen. Erg zonde :(
 
Reactiescore
490
is dit ook niet door het o zo sterke looney uitgevoerd toen captain een ban had?
 
Reactiescore
1.542
Ja tijden de massa dat alles gesniped werd deden we niet echt ons best, nu zijn we er 1 keer goed voor gaan zitten, met resultaat!

Echt super trots op ons team

Gegroet
 
Reactiescore
2.062
Waar is mijn naam
 
Reactiescore
1.542
had wel meer verwacht van da vinci

de rest zijn gewoon kutnoobs natuurlijk

Makkelijk zeggen achteraf, ik had ook wel meer
van guided en snow verwacht, dat ze wel wat eerder zouden stoppen met edelen en niet heel het account van Braun en captain bashen.. dan is het toch logisch dat wij het dubbel zo hard terug doen lmao.

Zouden mooi dom zijn om rustig af te wachten en niks te doen, we wisten in eerste instantie ook niet wat er aan de hand was, alleen dat er niet gedodged werd op onze scout wave en wat lc bashes op clears.

Toen zijn we op de dag van de looney massa all in gegaan met front clears en edels op de hoop dat Magma inactief/onbemand was, ofc dachten we wel aan een ban maar zolang Looney niks meldde vonden wij het prima om lekker door te knallen, geef ons eens ongelijk ?
 
Reactiescore
134
En ook Road Runner is bezig aan een erg sterke reeks tegenover het account Magmador! Zoals in mijn vorige post te lezen is het momenteel niet mogelijk om op Magmador iets te doen maar alsnog toch érg sterk van de voormalige MB (of zelfs DU???) van GWAMM om nu gewoon zelf keihard te edelen op de vijand! Iedereen vraagt zich uiteraard af waar dit gaat stoppen want die Road Runner laat nu wel heel sterke dingen zien, blijkbaar zijn de times niet eens zo slecht maar wie kan het zeggen want niemand kan ook maar iets doen of zien op Magmador uiteraard!

Bekijk bijlage 30930

Meep Meep
 
Reactiescore
1.752
Makkelijk zeggen achteraf, ik had ook wel meer
van guided en snow verwacht, dat ze wel wat eerder zouden stoppen met edelen en niet heel het account van Braun en captain bashen.. dan is het toch logisch dat wij het dubbel zo hard terug doen lmao.

Zouden mooi dom zijn om rustig af te wachten en niks te doen, we wisten in eerste instantie ook niet wat er aan de hand was, alleen dat er niet gedodged werd op onze scout wave en wat lc bashes op clears.

Toen zijn we op de dag van de looney massa all in gegaan met front clears en edels op de hoop dat Magma inactief/onbemand was, ofc dachten we wel aan een ban maar zolang Looney niks meldde vonden wij het prima om lekker door te knallen, geef ons eens ongelijk ?
Dit is wat ik eerder al in de tw disc zei gewoon weer een klassiek verhaaltje jullie doen iets (guided ban -> zoveel mogelijk edelen vanuit gwamm), Looney doet het terug (captain en xbraun) en nu is dit zogezegd een reactie op onze actie, zo kan je natuurlijk alles gaan goed lullen als een reactie terwijl de oorsprong heel duidelijk bij jullie ligt. Je zou zelfs kunnen stellen dat het nu 2-2 staat met bans dus we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen.

Uiteraard is het logisch dat je wat probeert op een acc wat inactief lijkt plots, al is het wel eerder triest dat jullie dan nadat het uitkomt beslissen om nog extra hard te gaan edelen en zeker als je hoort dat de ban is ingekort. Lijkt wel "oh nee we hebben minder tijd dus moeten sneller gaan edelen om zoveel mogelijk schade te kunnen toerichten" en dat is vanuit een objectief oogpunt toch wel gewoon wat sneu of vind je van niet?
Of is het de dreiging van Jens die daar nu speelt en jullie de pleuris in snippert waardoor je graag zo wat extra dorpen wil kunnen pakken op jullie nog steeds riante voorsprong? (17mil atm)
 
Reactiescore
1.752
Dubbelpost!!!!
Maar nee, erg kut dat werelden zo beslist worden.
Tegenwoordig kun je al niet meer zonder gejank, stabs, bans een wereld legit winnen. Erg zonde :(
Ik schaamde me voor de dubbelpost maar vond dat GWAMM zich harder mag schamen met zo'n gedrag dus het leek me wel oke :kekw:
 
Bovenaan