Het grote W43 stabtopic

DeletedUser73927

Guest
Klinkt goed, dan toveren we morgen die post wel even in elkaar :)
 

DeletedUser73972

Guest
"Boehoe, meneer Roboro lacht me uit"

Groei zelf eens op met je ambetante oppervlakkige inhoudloze posts.

Let op dat niet al je posts anti-PH worden, want niet iedereen leest dat graag, en dan geef je Maick perfect wat hij hebben wil.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal zijn posts die over mij gaan dan met een korreltje zout nemen vanaf nu :).
 

DeletedUser9529

Guest
Jezus alstublieft. Wat een hoopje irrelevant moddergooien op dit AF. Het enige waar over gepraat wordt is wie wie al dan niet gestabt heeft, wie wel of niet de waarheid spreekt etc.

Het heet dan wel 'W43 Politiek en Propaganda', maar ik zie vooral dat veel mensen gewoon proberen andere spelers in diskrediet te brengen. En dan maar lullen over eervol spelen etc. :rolleyes:

Ik heb hier ook bewust geen namen genoemd om te vermijden dat ik overkom alsof ik bepaalde mensen wil verdedigen, dan wel anderen aanvallen. Dit is niet de bedoeling. Maar wat een gezeik hier constant...
 
Reactiescore
38
Jezus alstublieft. Wat een hoopje irrelevant moddergooien op dit AF. Het enige waar over gepraat wordt is wie wie al dan niet gestabt heeft, wie wel of niet de waarheid spreekt etc.

Het heet dan wel 'W43 Politiek en Propaganda', maar ik zie vooral dat veel mensen gewoon proberen andere spelers in diskrediet te brengen. En dan maar lullen over eervol spelen etc. :rolleyes:

Ik heb hier ook bewust geen namen genoemd om te vermijden dat ik overkom alsof ik bepaalde mensen wil verdedigen, dan wel anderen aanvallen. Dit is niet de bedoeling. Maar wat een gezeik hier constant...

Niet mee eens. Politiek en propaganda gaat er nu eenmaal om dat je jezelf of je eigen stam de best mogelijke reputatie probeert te geven. En wanneer heb je de beste reputatie? Wanneer je een betere reputatie hebt dan de rest.

Tribalwars is zo eenvoudig, dat het erg moeilijk is om jezelf te gaan prijzen met uitzonderlijke prestaties. En doe je het teveel, dan vinden mensen dat je een te groot ego hebt. Hoe krijg je dan een betere reputatie dan de rest? Vooral door hen af te rekenen op grote fouten en onfaire praktijken aan het licht te stellen. Betrap je een tegenstander op stabben en breng je dit aan het licht, dan zal je veel meer bereikt hebben dan wanneer je meermaals een goede actie van jezelf op het forum zet.

En dan is er ook nog de strijd voor een eerlijker tribalwars. Dat lukt enkel door spelers keihard af te straffen op onfaire praktijken. Een eerlijk spel houdt het spel meer levendig en dat zal de toekomst van tribalwars enkel maar ten goede kunnen komen.

*Ik heb het nu wel enkel over onderbouwde meningen met een min of meer geldige redenering. Gewoon moddergooien of onzin verkondigen om iemand te kwetsen mag van mij hier ook weg blijven.
 

DeletedUser9529

Guest
Tuurlijk dient het AF om zulke dingen te bespreken, daar geef ik je dan ook volledig gelijk in. Maar ik zie meer oude koeien van andere werelden dan dat hier iets wezenlijks besproken wordt.

Ik snap wel dat acties van op vroegere werelden (mee)bepalen hoe een speler gezien wordt, maar op dit AF zie ik ook een héle hoop nutteloos moddergegooi zonder deftige redeneringen, tot in die mate dat er soms zelfs amper dingen worden besproken die relevant zijn voor W43. Het lijkt meer op een spelletje 'elkaar om het meest door het slijk halen zonder dat iemand er daadwerkelijk baat bij heeft'.
 

DeletedUser45617

Guest
Als je nutteloos moddergegooi wilt zien, verwijs ik je graag door na w39 AF.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb Roboro gestabbed.

Ik log stiekem niet meer op zijn account ^^

Trolol :p
 

DeletedUser11726

Guest
Tuurlijk dient het AF om zulke dingen te bespreken, daar geef ik je dan ook volledig gelijk in. Maar ik zie meer oude koeien van andere werelden dan dat hier iets wezenlijks besproken wordt.

Ik snap wel dat acties van op vroegere werelden (mee)bepalen hoe een speler gezien wordt, maar op dit AF zie ik ook een héle hoop nutteloos moddergegooi zonder deftige redeneringen, tot in die mate dat er soms zelfs amper dingen worden besproken die relevant zijn voor W43. Het lijkt meer op een spelletje 'elkaar om het meest door het slijk halen zonder dat iemand er daadwerkelijk baat bij heeft'.
idd en mods laten begaan nu (in andere topics)
 
Reactiescore
38
Je kan hier een voorbeeld aan nemen:
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?188841-W44-stab-lijst!

Alleen denk ik dan dat we wel iemand anders het topic moeten laten beheren. Iemand die te vertrouwen is/geen discutabel verleden heeft.

Even wel een opmerking. Zou het sowieso niet beter zijn als er meerdere mensen over beslissen of het al dan niet een stab is? Het lijkt me namelijk nogal een dictatuur als er maar 1 persoon is die beslist of iemand nu al dan niet een stabber is. :eek:
Het lijkt me gewoon nogal oneerlijk aangezien het best een zware blaam is die iemand dan krijgt. Het kan je namelijk blijven achtervolgen gedurende je hele tw carrière, ook al was het dan misschien onterecht.

Als zo'n topic dus opgericht wordt, wil ik me gerust inzetten om als extra oordeel te dienen. Ik heb geen tijd om het topic volledig te beheren, maar als hulpje denk ik wel dat ik eventueel van dienst kan zijn. Ik speel niet op deze wereld dus ik denk dat ik zeker voldoende neutraal zou kunnen blijven.
 
Reactiescore
3.586
Even wel een opmerking. Zou het sowieso niet beter zijn als er meerdere mensen over beslissen of het al dan niet een stab is? Het lijkt me namelijk nogal een dictatuur als er maar 1 persoon is die beslist of iemand nu al dan niet een stabber is. :eek:
Het lijkt me gewoon nogal oneerlijk aangezien het best een zware blaam is die iemand dan krijgt. Het kan je namelijk blijven achtervolgen gedurende je hele tw carrière, ook al was het dan misschien onterecht.

Als zo'n topic dus opgericht wordt, wil ik me gerust inzetten om als extra oordeel te dienen. Ik heb geen tijd om het topic volledig te beheren, maar als hulpje denk ik wel dat ik eventueel van dienst kan zijn. Ik speel niet op deze wereld dus ik denk dat ik zeker voldoende neutraal zou kunnen blijven.

Daarom moet de persoon in kwestie in alle tijden objectief kunnen zijn en kan je enkel iemand een stab naam geven als de bewijzen 100% waterdicht zijn. Dus als je een capabel persoon bent kan je dat prima door 1 iemand laten doen lijkt me. Het is aan de andere om deze persoon te overtuigen door meningen, bewijzen, feiten te tonen zodat er een deftig oordeel kan gemaakt worden.
 

DeletedUser73972

Guest
maw iemand die niet hier speelt moet de stablijst beheren? Poo.? :D
 
Bovenaan