Het grote W43 stabtopic

DeletedUser76088

Guest
Wij hebben rustig dorpen kunnen edelen zonder te veel weerstand zeker in het begin. Later kwamen er er stacks die goed werden gezet.

Die ondersteuning kwam vanaf mijn account & andere stamleden .... ;)
Achteraf balen wij hier dat we dit gedaan hebben.
 

DeletedUser63840

Guest
i know, toen jullie os aankwam, gewoon nieuwe scout rondes gedaan en opnieuw 70 clears gegooid :p
 

DeletedUser76132

Guest
Oke ik zal dit gelijk even verhelpen, en dat zonder bewijzen :D

Het account Wat nou, of zoals het tegenwoordig heet *Red Arrow*

Spelers: Dirk (mike????) & nopg een andere frido, deze spelers zijn absoluut niet vies van vuil spel spelen, hiermee bedoel ik het spioneren het stabben en elke andere vorm van naaistreken die men op TW kan leveren.

Bovendien zijn ze ook niet al te goed, en zullen ze er alles aan doen ECHT ALLES om de wereld in een positief daglicht proberen te verlaten, hier dus waarschijnlijk door babe te hebben geholpen. Een ding is ook zeker, we gaan deze spelers terugzien op een volgende wereld.
 

DeletedUser73358

Guest
Ja, Dirk speelt nu bij mij op het account en Frido op Amber Heard. Uiteraad zijn we ze eeuwig dankbaar voor hun hulp en staan ze voorlopig nummer 1 op de Babe lijst. Indien jullie je cum willen doneren naar deze toppers, kan dat naar Oudezijds Voorburgwal 10 (waar het Babes hoofdkantoor is aka de Wallen).

Nee maar ff serieus, wij (ik en Twan) hadden flinke haat jegens Dirk en deze haat werd gedeeld door nog een aantal andere Babes dus ik snap niet zozeer waarom ''Wat Nou aka Red Arrow'' ons zou willen helpen door het geven van easy-dorpjes.

Ik ben zelf wel benieuwd naar het verhaal van deze spelers zelf, als ze zich bevinden op het AF tenminste.
 

DeletedUser63840

Guest
Oke ik zal dit gelijk even verhelpen, en dat zonder bewijzen :D

Het account Wat nou, of zoals het tegenwoordig heet *Red Arrow*

Spelers: Dirk (mike????) & nopg een andere frido, deze spelers zijn absoluut niet vies van vuil spel spelen, hiermee bedoel ik het spioneren het stabben en elke andere vorm van naaistreken die men op TW kan leveren.

Bovendien zijn ze ook niet al te goed, en zullen ze er alles aan doen ECHT ALLES om de wereld in een positief daglicht proberen te verlaten, hier dus waarschijnlijk door babe te hebben geholpen. Een ding is ook zeker, we gaan deze spelers terugzien op een volgende wereld.

Zoals je al zegt, zonder bewijs.. Komt nogal zwak over wat je zegt. Nogal raar dat hij ons eerst gaat stabben en vervolgens z'n dorpen dan maar geeft? + Wij op vF hebben nogal een tegenaanval gehad tijdens deze aanval.

En als die ons echt had geholpen, dan zou hij donderdag onder de 100k zijn geweest. Nu ben ik 50 pp verloren :mad:
 

DeletedUser76034

Guest
Dirk heeft niet echt meer gelogd tijdens die periode. Schijnt dat hij het privé druk heeft. Was vooral Johan waar we contact mee hadden, als die er al was. Verder ben ik dit topic ook gestart ivm account van israelien, niet dat van Red Arrow zelf. Bij account israelien kunnen de meeste overeenstemmen dat daar heel wat bizarre zaken zijn gebeurd denk ik. Maar we zouden idd moeten wachten op een uitleg van een speler daar, maar die zijn plots allemaal foetsie.
 

DeletedUser75798

Guest
Hmm, dit vind ik idd ook heel vreemd. Dus bij red arrow stonden de stacks ook bij psycho? Als je kijkt naar het laatste berichtje die ik daarnet plaatste bij 'aanvallen van vijanden op israelien' zie je dat de def troepen van israelien ook in een dorp van psycho zijn gezet terwijl die in een vijandelijke stam zit en redelijk ver weg ligt??

Zijn stacks stonden in de dorpen voor ons front met hun, allemaal verspreid, dus hebben wij niet zoveel moeite gehad met die dorpen te bashen. Israelien heeft volgens mij geen deff bij ons gezet? :eek: Hij heeft wel een CF die stacked staat, misschien dat hij daar wat in zette?
 

DeletedUser65474

Guest
Ik wil niet het gedrag van red arrow/wat nou goed praten maar het is miss mogelijk dat OS vanuit de originele spelers van sukoss en Israëliën zijn. De speler van sukoss kwam namelijk tussentijds online (waarin hij mij zijn ongenoegen heeft geuiten betreft mijn overstap naar babe en de aanvallen) vervolgens stond er defence in het cluster van sukoss wat ik aan het overnemen was. Maar de volgende ochtend stuurde hij wel OS naar haranu, niet veel laten bleek ook israelien gestopt te zijn. Waarschijnlijk is die op het zelfde moment gestopt maar daar kwamen wij(babe) ook later pas achter.

Vooralsnog kan niet bevestigen of sukoss zelf of een vv de troepen heeft gestuurd als OS maar de timing is wel verdacht. Daarbij zie ik niet in dat babe iets verkeerd heeft gedaan. We hebben sws tegen red arrow en sukoss een grote massa georganiseerd. En dat een speler dan niet actief deff't is dat niet onze schuld. En als er nadat er flink aantal dorpen verloren zijn en er OS naar ons word gestuurd leek mij typisch het gedrag van een speler die gewoon opgeeft.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja, Dirk speelt nu bij mij op het account en Frido op Amber Heard. Uiteraad zijn we ze eeuwig dankbaar voor hun hulp en staan ze voorlopig nummer 1 op de Babe lijst. Indien jullie je cum willen doneren naar deze toppers, kan dat naar Oudezijds Voorburgwal 10 (waar het Babes hoofdkantoor is aka de Wallen).

Nee maar ff serieus, wij (ik en Twan) hadden flinke haat jegens Dirk en deze haat werd gedeeld door nog een aantal andere Babes dus ik snap niet zozeer waarom ''Wat Nou aka Red Arrow'' ons zou willen helpen door het geven van easy-dorpjes.

Ik ben zelf wel benieuwd naar het verhaal van deze spelers zelf, als ze zich bevinden op het AF tenminste.

Maar uiteraard, het liefst willen wij alle spelers lekker internen en de spelers op onze accounts gooien!

BaBe heeft er niet meer mee te maken dan dat de dorpen zijn geedeld door ons, end of story.
 
Bovenaan