Het grote W43 stabtopic

Reactiescore
372
Israelien wou stoppen omdat sukoss dorpen kwijtraakte.
Dus gaf hij vv aan een stamgenoot om in goede banen te leiden + intern goed laten verlopen.
Dan is het toch bizar dat de vv zo de dorpen als het ware weggeeft aan BaBe?

Maar hoezo heb jij de vakantie vervanging dan opeens in handen? Als Red Arrow daadwerkelijk wilde dat de dorpen naar BaBe zouden gaan, waarom heeft hij hem dan nu afgegeven?

Kijk, ik wil je best geloven hoor. Maar het bewijs is een tikkeltje mager.
 

DeletedUser76034

Guest
Maar hoezo heb jij de vakantie vervanging dan opeens in handen? Als Red Arrow daadwerkelijk wilde dat de dorpen naar BaBe zouden gaan, waarom heeft hij hem dan nu afgegeven?

Kijk, ik wil je best geloven hoor. Maar het bewijs is een tikkeltje mager.

We konden niet langer aanzien dat een account met zoveel def zo snel dorpen verloor en hebben dan aan Red Arrow de VV gevraagd.

Ik wil ook best geloven in de goedheid van Red Arrow, maar kan het op dit moment echt niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik veronderstel dat dit alles in mooi overleg is geweest met babe-leden.

Dat veronderstel je dan mooi verkeerd.

Goed dat je deze misstand aan het licht brengt maar laat valse beschuldigen lekker achterwege.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54299

Guest
We konden niet langer aanzien dat een account met zoveel def zo snel dorpen verloor en hebben dan aan Red Arrow de VV gevraagd.

Ik wil ook best geloven in de goedheid van Red Arrow, maar kan het op dit moment echt niet.

Nouja, als je had gezien hoe snel die zelf dorpen verloor nadat onze babes in de aanval gingen...
 

DeletedUser54299

Guest
Ik zou scouts en edels ook dodgen als ik aanvallen op zo'n dorp kreeg...
 

DeletedUser76034

Guest
De aanval was nog niet verzonden, want het is een dorpje die er naast ligt ;)
 

DeletedUser76034

Guest
Vf69 had 2 dagen voordien 200 scouts naar het dorp gestuurd. Natuurlijk doodgelopen op zoveel scouts.
Dan het wegsturen van de troepen.
En dan was dat de trein, zonder clear of verkenning ervoor.
 

DeletedUser76034

Guest

Nouja, als je had gezien hoe snel die zelf dorpen verloor nadat onze babes in de aanval gingen...

Klopt, maar er zijn verschillen.

Red Arrow: Aangevallen door 6 spelers + account was veel te offensief.

Israelien: 1 speler + isra was redelijk defensief.
Tw stats: http://nl.twstats.com/nl43/index.php?page=player&id=334808&mode=history
Je kunt slecht verdedigen, maar dit was gewoon niet verdedigen en bewust van red arrow dat hij de dorpen leegzette in mijn ogen.
 
Reactiescore
372
Ja dat stinkt wel enorm :D Je hebt zeker geen toegang tot de mededelingen oid? En als dit klopt zijn de edelaars gewoon medeplichtig.
 

DeletedUser76034

Guest
+ Aan iedere BaBe die zich aangesproken voelt.
Moest israelien deze dorpen op die manier verloren hebben aan "Jan met de pet" uit de stam "Tribe", zou ik dat hier ook op gezet hebben. Dat jullie toevallig de tegenpartij zijn, kan ik ook niet aan doen. Het gaat erom dat Red Arrow op een niet-correcte manier het account van isra onder zijn hoede heeft genomen.

Jafeel
 

DeletedUser75974

Guest
Ja dat stinkt wel enorm :D Je hebt zeker geen toegang tot de mededelingen oid? En als dit klopt zijn de edelaars gewoon medeplichtig.

Wat zijn wij hier medeplichtig aan? Dat er ruzie is binnen de stam en dat een speler zo'n actie uithaalt met z'n stamgenoten heeft niets, maar dan ook niets met de edelaars te maken.
Wij maakten gebruik van de situatie, oké, maar wij hebben ZEKER niets in gang gezet, laat staan contact gehad met die speler.
 

DeletedUser63840

Guest
Hier stuurt hij de troepen van lichaamloos naar een ander dorp:
https://yabumi.cc/14f5aa4830923f8efa7ecad8.png
Enkele uurtjes later komt vf met treintje:
https://nl43.tribalwars.nl/public_report/14ca1b23e03423f0f5644ea668b8bc88

Zie ik spoken?

Hmm, moet toegeven, vreemd verhaal.
Ik moet toegeven dat Red Arrow makkelijk kapot was te maken en te edelen. Zijn stacks stonden allemaal verkeerd en voornamenlijk stonden ze bij psycho. Wij hebben rustig dorpen kunnen edelen zonder te veel weerstand zeker in het begin. Later kwamen er er stacks die goed werden gezet.

Wat lichaamloos betreft een kleine domme opheldering.

Op 22-08-15, om 13:29, schreef Willhelmus:
> Alle dorpen van wat nou die voor ons zijn staan leeg
> kan jij sturen mijn batterij is leeg

Dit stuurde willem naar mij. Nu denk je van wat heeft dat er mee te maken. Wat nou en lichaamloos staan beide met oranje aan gegeven op de kaart en dorpen lagen ook door elkaar. Van die scout weet ik niets af, kan aan willem vragen of hij dat was, als hij terug is. Maar ik ben blindelings edels gaan sturen naar oranje dorpen.

Had die scouts ook best willen bashen ja :p


2z40j93.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76034

Guest
Hmm, moet toegeven, vreemd verhaal.
Ik moet toegeven dat Red Arrow makkelijk kapot was te maken en te edelen. Zijn stacks stonden allemaal verkeerd en voornamenlijk stonden ze bij psycho. Wij hebben rustig dorpen kunnen edelen zonder te veel weerstand zeker in het begin. Later kwamen er er stacks die goed werden gezet.

Hmm, dit vind ik idd ook heel vreemd. Dus bij red arrow stonden de stacks ook bij psycho? Als je kijkt naar het laatste berichtje die ik daarnet plaatste bij 'aanvallen van vijanden op israelien' zie je dat de def troepen van israelien ook in een dorp van psycho zijn gezet terwijl die in een vijandelijke stam zit en redelijk ver weg ligt??
 

DeletedUser63840

Guest
Hmm, dit vind ik idd ook heel vreemd. Dus bij red arrow stonden de stacks ook bij psycho? Als je kijkt naar het laatste berichtje die ik daarnet plaatste bij 'aanvallen van vijanden op israelien' zie je dat de def troepen van israelien ook in een dorp van psycho zijn gezet terwijl die in een vijandelijke stam zit en redelijk ver weg ligt??

Oef, dat moet je niet aan mij vragen :p
Ik geef toe dat het allemaal heel vreemd is! Dat zeker. Maar ik snap er echt niets van :p
En ik bedoelde bij red arrow niet zijn troepen in dorpen van psycho hea, maar dan zijn deff stond in dorpen tegen psycho aan en bij ons velen front dorpen gewoon leeg stonden toen ik in de nacht een scoutronde deed.

(+ hij was veel te offensief, om 7 uur aardig wat clears van wat nou gemold :D)
 

DeletedUser63354

Guest
Het lijkt me niet dat Red Arrow Babe aan het helpen is, aangezien hij ons haat en wij hem haten vanwege een dubbele stab :D
Waarom hij dit doet, idunno..
 

DeletedUser76034

Guest
Het lijkt me niet dat Red Arrow Babe aan het helpen is, aangezien hij ons haat en wij hem haten vanwege een dubbele stab :D
Waarom hij dit doet, idunno..

Er zat wel sinds een week een nieuwe co op, genaamd Johan. Ik gok dat het met deze persoon te maken heeft... Achja, ik zal me er verder niet druk over maken. :)
 

DeletedUser63840

Guest
Ik ben echt zwaar tegen Red Arrow, maar toch wat jij nu doet is ook iemand beschuldigen, waarvan je het niet zeker weet..
 

DeletedUser76034

Guest
Ik ben echt zwaar tegen Red Arrow, maar toch wat jij nu doet is ook iemand beschuldigen, waarvan je het niet zeker weet..

Je hebt gelijk.
De persoon die dit allemaal gedaan heeft, heeft dit met respect voor israelien en zijn stam gedaan...?
Ik zou je graag zeggen wie het exact was, maar dat kan ik je niet vertellen wegens ik niet kan zien wie aangemeld heeft op Red Arrow. Dat kunnen ze daar enkel zelf.

Achja, ik wou deze actie gewoon toch eens openbaar zetten. Moest het op mijn account gebeurd zijn, zou ik het wel verder uitdiepen, maar dat zal ik nu niet doen wegens geen nut/zin/tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan