Het grote W16 praattopic

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Mag je vinden of niet, we draaien lekker. De term 'pro' gebruik ik uberhaupt al niet wanneer ik het over TW heb maar ik begrijp dat het onder onze jeugdige speler heel belangrijk is hoe anderen je zien.
 

DeletedUser48005

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Mag je vinden of niet, we draaien lekker. De term 'pro' gebruik ik uberhaupt al niet wanneer ik het over TW heb maar ik begrijp dat het onder onze jeugdige speler heel belangrijk is hoe anderen je zien.

Je Weet niet eens hoe ''jong' ik ben :)

Aja jij met je 7 dorpjes:D
U must be S0me Kind Of A SuperHero:eek:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik ben er ook volledig niet in geinteresseerd, sorry.

Ik heb slechts 7 dorpjes idd, werd al vrij snel overgenomen, kende dus een beetje een valse start. Verder paar keer onder aanval gelegen. Kan sneller groeien dan ik doe maar ik hou graag mn troepenaantal op zn minst evenredig aan mn punten. Ik snap alleen sowieso niet hoe dit relevant is.
 

DeletedUser48005

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik ben er ook volledig niet in geinteresseerd, sorry.

Ik heb slechts 7 dorpjes idd, werd al vrij snel overgenomen, kende dus een beetje een valse start. Verder paar keer onder aanval gelegen. Kan sneller groeien dan ik doe maar ik hou graag mn troepenaantal op zn minst evenredig aan mn punten. Ik snap alleen sowieso niet hoe dit relevant is.

werd ook aangevallen.:D
sta 5de odd:)
20ste oda
8ste overall:D

Maarja Als je een stuk bent overgenomen heb je gewoon te weinig skills om je zelf te verdedigen?:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik had slechts 1 dorpje, was bezig aan de 2e. Was vrij kort na de start van de wereld. Thats all.

En idd doe ik niet aan skills, ben zo iemand die zn roots heeft op W5 en daar weten we allemaal niet hoe we moeten spelen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Op de man spelen kan ill. wel, TW spelen iets minder. Faal heren, faal.

Iedere stam moet ergens in zijn carrière wel internen om inactieve spelers eruit te werken. King Kruijt blaast wel hoog van de toren, maar was nergens te bekennen toen zijn stamgenoten hulp nodig hadden. Het resultaat en zijn verdiende loon is wat hierboven al genoemd is.
 

DeletedUser48005

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik had slechts 1 dorpje, was bezig aan de 2e. Was vrij kort na de start van de wereld. Thats all.

En idd doe ik niet aan skills, ben zo iemand die zn roots heeft op W5 en daar weten we allemaal niet hoe we moeten spelen.

Goed verwoord;)

Kon het niet beter verwoorden:D
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Je bent inderdaad niet bepaald sterk, verbaal.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik veeg even mijn tranen weg, nu Sieneke niet door is.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik veeg even mijn tranen weg, nu Sieneke niet door is.

en alle shampoos zijn wel door. (lang haar, lange jurk en zingen romantische liedjes)

die van slovenie was te belachelijk voor woorden
 

DeletedUser47932

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Op de man spelen kan ill. wel, TW spelen iets minder. Faal heren, faal.

Iedere stam moet ergens in zijn carrière wel internen om inactieve spelers eruit te werken. King Kruijt blaast wel hoog van de toren, maar was nergens te bekennen toen zijn stamgenoten hulp nodig hadden. Het resultaat en zijn verdiende loon is wat hierboven al genoemd is.

Ik speel niet op de man. Ik speel op de stam hier ;)
Ik bekritiseer niemand persoonlijk ik laat alleen weten dat het onvrijwillige internen van ~BOD~ niet echt stijlvol is ongeacht hoeveel het voorkomt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik vond die vrouwen van kroatie leuk om naar te kijken! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik vond die Noren ook niet verkeerd!
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Spijtig dat Nederland niet geplaatst is.
Zelfs belgie heeft finale gehaald :rolleyes:
 
Bovenaan