Het grote W16 praattopic

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Hebben jullie bondgenoten? Ik draai volop VV's en ik heb nog geen bondgenoot weten te spotten, alleen dode clears en treinen vanuit Ill. zelf.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ach ja... waarom hebben we daar een bondgenoot voor nodig? Zelfs onze MB's wakker maken hoeft nog niet..

Btw.. het zijn jullie eigen clears die dood lopen op dit moment.. Clear vs Clear is geen goede verdediging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Rare definitie van massa stam heb je.. 2 stammen die samen onder 1 naam werken noem ik niet echt een massa stam, maar het is wel handig voor onze bondgenoten :)

Ill. heeft 45 leden.. moet ik nog meer zeggen of snap je werkelijk ook niks van dit spel..
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Wat is er nou erg aan als clears doodlopen? Jullie lopen je clears dood en pakken geen dorpen, wij lopen ook een deel van onze clears dood maar edelen wel dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ill. heeft 45 leden.. moet ik nog meer zeggen of snap je werkelijk ook niks van dit spel..


Klopt
In mijn boekje is een massa-stam en stam met meer dan 40 leden.
Nu moet ik wel zeggen dat 45 er niet ver over is, dat wel.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Nope, ik ben de enige van ~BOD~ die hier reageert.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

We hechten meer waarde aan gesprekken via MSN/Skype en een overzichtelijk stamforum dan mensen afzeiken via het TW forum, sorry.

Succes nog, overigens.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

17-0 in de laatste paar dagen, niks 2 :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Hoe ik het verhaal lees:

Om maar over iets heel anders te beginnen..het schijnt dat ill. en .ill wat ruzie hebben? Anyone...?

Blijkbaar heeft de stam van HoKuZpOkUz aanvallen gedaan en hij hoopte er iets van te lezen op het AF. Als blijkt dat dit niet zo is besluit hij zelf eens de aanzet te geven voor een gesprek.

Ik kan het wel even toelichten als lid van de stamleiding binnen Ill.
Het begon na een grensconflict tussen een paar spelers van beide stammen. Dit werd door de verliezende stam daar, .ill of eerder ~BOD~, niet echt gewaardeerd en er kwamen al PM's richting ons al stamleiding. Men vond dat spelers aan onze kant hier "zielig" hadden gedaan en ze op die manier enkele dorpen lichter had gemaakt. Wij hadden hier niet echt aandacht aan geschonken en vonden het vooral gezeur. Binnen ~BOD~ vond men dit blijkbaar een zeer belangrijke zaak, er werden aanvallen georganiseerd, en nu zijn ze vastbesloten om ons van de kaart te vegen :D

Hier geeft Sabander een toelichting (zijn visie natuurlijk)

Over dat wij jullie zielig vinden weet ik het niet zo hoor, feit is inderdaad wel dat er in het verleden wat dorpen zijn verloren door ons aan jullie. Dit kon nog als eenmansacties worden bestempeld. Echter, nadat jullie georganiseerd begonnen aan te vallen wilden wij ons niet onbetuigd laten. Misschien handig als je zo langzamerhand toch eens je aandacht verplaatst en wat aan je verliezen doet?
**hier een hele reeks stats die aanduiden dat de stam van HoKuZpOkUz een aantal dorpen veroveren**

Hier is het HoKuZpOkUz om te doen en eindelijk kan hij gaan pronken met resultaten :))

Zullen we volgende week zaterdag avond nog eens kijken :)

Sabander, blijkbaar van de andere stam dus, geeft repliek en beweert weerwerk te leveren.

Je hebt al dezelfde naam, ga dan samenhokken :D

Op kaart ziet dat er alvast leuk uit :cool:

Hier moei ik me ff in het gesprek, om zeker te zijn dat er wordt verder gepraat, lijkt me namelijk een leuk verhaaltje.

Nee sorry, die ridicule cluster van ill. maakt het direct lelijk :)

Met een nee sorry repliek, vanzelfsprekend en verwacht natuurlijk.

Het feit dat je zelf hier over begint terwijl je toch al bijna alle ins en outs kent zegt al wel weer genoeg voor mij. Sterkte in ieder geval want je zult het nodig hebben.

Hier toch raak vind ik zelf: Hij geeft aan wat ik al zei: HoKuZpOkUz wou toch eens zijn mooie stats laten zien en stats liegen niet. Het is in elk geval 1:0 voor de stam van HoKuZpOkUz (op de score komen we later in deze tekst nog terug)

en Ill. is al een massastam

Oh nog een gesprekspartner die dit verhaaltje tegenkomt ... en automatisch een slagzin in de groep gooit; tja massastam .. daar zijn ellenlange discussies over geweest nietwaar :)

Rare definitie van massa stam heb je.. 2 stammen die samen onder 1 naam werken noem ik niet echt een massa stam, maar het is wel handig voor onze bondgenoten :)

Sabander die zich wat aangevallen voelt en zich weert tegen dat magisch TW woordje 'massastam' :)

Hebben jullie bondgenoten? Ik draai volop VV's en ik heb nog geen bondgenoot weten te spotten, alleen dode clears en treinen vanuit Ill. zelf.

Aha HoKuZpOkUz heeft nog iets te vertellen. Blijkbaar zijn er in het verleden bondgenoten vermeldt. En blijkbaar zijn die nog niet ten tonele verschenen.

Ach ja... waarom hebben we daar een bondgenoot voor nodig? Zelfs onze MB's wakker maken hoeft nog niet..

Btw.. het zijn jullie eigen clears die dood lopen op dit moment.. Clear vs Clear is geen goede verdediging.

mmm, Deze laatste zin begrijp ik zelfs niet. Benieuwd wat er wordt bedoeld ???


Ill. heeft 45 leden.. moet ik nog meer zeggen of snap je werkelijk ook niks van dit spel..

oeps, daar heb je die massastam magie weer, Marshall hoopt toch nog een discussie uit te lokken hehehe

Wat is er nou erg aan als clears doodlopen? Jullie lopen je clears dood en pakken geen dorpen, wij lopen ook een deel van onze clears dood maar edelen wel dorpen.

Tja en hier volg ik weer niet zo goed het verhaal

Klopt
In mijn boekje is een massa-stam en stam met meer dan 40 leden.
Nu moet ik wel zeggen dat 45 er niet ver over is, dat wel.

Toch even zelf massastam magie gebruiken .... weer niks denk ik...

Nope, ik ben de enige van ~BOD~ die hier reageert.

~BOD~ ??? wie is dat ??? Die is in de war dacht ik. Maar nee hoor, na enig opzoekwerk blijkt de stam van onze vriend HoKuZpOkUz te zijn. En voorheen hete die anders. Toen leek het wel of 2 stammen met dezelfde naam elkaar in het haar gingen...

We hechten meer waarde aan gesprekken via MSN/Skype en een overzichtelijk stamforum dan mensen afzeiken via het TW forum, sorry.

Succes nog, overigens.

Owch, nu het leuk begint te worden gaat HoKuZpOkUz liever op msn ?? Hola hier blijven he, dan kan ik verder volgen :)

Tussen haakjes, als jullie hier iets minder actief waren had je dat een dorp of 15 kunnen schelen :D

mmm, deze opmerking is toch vreemd, zijn er dan 15 dorpen afhandig gemaakt. Tja die 1-0 van daarstraks moet ik herzien. 15 dorpen ho maar dat is zeker al een 2-0 waard


En dat is dan de 2-0 van ~BOD~ tegen Ill. ?:rolleyes:

Ha zie je wel, 2-0

17-0 in de laatste paar dagen, niks 2 :)

oeps nu springen ze naar 17-0 ??? probeer dit maar te volgen.




Niet opgeven jongens, dit kan nog leuk worden!
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Het is prima dat jij het zo leest en dat je niet dermate slim bent dat je het nog volgt. Het is toch vrij simpel? Ik hoefde niet per se aandacht voor onze oorlog op het AF nee, begon er alleen over zodat jullie weer wat te lezen hadden. Allicht is het het waard een nieuw topic hierover te openen, allicht niet. Doet er niet toe. De stam van Sabander (Ill.) levert inderdaad wel weerstand hoor, ik beweer ook niet anders. Het uit zich alleen (nog?) niet in overnames.

Dat m'n reply op een bepaald moment 'te verwachten' was vind jij. Prima. Waarom je 3 keer zegt dat ik onze statistieken wilde laten zien t.o.v. Ill. weet ik ook niet, dat is niet zo. Je kunt natuurlijk ook proberen om niet te provoceren. Overigens heb ik geen idee wie Air Marshall is, niet iemand van onze stam. Wat hij wil zeggen mag ie geheel zelf weten.

Over bondgenoten heb ik JUIST niks te zeggen. Hoe kun jij die zin als iets anders opvatten dan ik die me afvraag wie hun BG's zijn? Ik meende het gewoon hoor toen ik zei dat ik ze nog niet heb weten te spotten.

Wat is er nou erg aan als clears doodlopen? Jullie lopen je clears dood en pakken geen dorpen, wij lopen ook een deel van onze clears dood maar edelen wel dorpen.

Dat snap je niet? Dat betekent -duidelijk- dat beide partijen clears verliezen maar Ill. er qua dorpen vooralsnog niks mee opschiet.

...en als jij graag wilt dat ik hier blijf kan dat hoor, lol. Gaf enkel aan dat ~BOD~ leden over het algemeen niet op het AF zitten. We heten gewoon ~BOD~, we hadden rond het begin van onze aanvallen tijdelijk de naam verandert naar .Ill om wat te jennen. Is alweer terug gedraaid.

De stand tussen ons kun je gewoon opzoeken, ik denk inmiddels 16-1 de laatste week maar weet het niet zeker. Dus geen 2-0 oid.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Het is prima dat jij het zo leest en dat je niet dermate slim bent dat je het nog volgt. Het is toch vrij simpel? Ik hoefde niet per se aandacht voor onze oorlog op het AF nee, begon er alleen over zodat jullie weer wat te lezen hadden. Allicht is het het waard een nieuw topic hierover te openen, allicht niet. Doet er niet toe. De stam van Sabander (Ill.) levert inderdaad wel weerstand hoor, ik beweer ook niet anders. Het uit zich alleen (nog?) niet in overnames.

Dat m'n reply op een bepaald moment 'te verwachten' was vind jij. Prima. Waarom je 3 keer zegt dat ik onze statistieken wilde laten zien t.o.v. Ill. weet ik ook niet, dat is niet zo. Je kunt natuurlijk ook proberen om niet te provoceren. Overigens heb ik geen idee wie Air Marshall is, niet iemand van onze stam. Wat hij wil zeggen mag ie geheel zelf weten.

Over bondgenoten heb ik JUIST niks te zeggen. Hoe kun jij die zin als iets anders opvatten dan ik die me afvraag wie hun BG's zijn? Ik meende het gewoon hoor toen ik zei dat ik ze nog niet heb weten te spotten.



Dat snap je niet? Dat betekent -duidelijk- dat beide partijen clears verliezen maar Ill. er qua dorpen vooralsnog niks mee opschiet.

...en als jij graag wilt dat ik hier blijf kan dat hoor, lol. Gaf enkel aan dat ~BOD~ leden over het algemeen niet op het AF zitten. We heten gewoon ~BOD~, we hadden rond het begin van onze aanvallen tijdelijk de naam verandert naar .Ill om wat te jennen. Is alweer terug gedraaid.

De stand tussen ons kun je gewoon opzoeken, ik denk inmiddels 16-1 de laatste week maar weet het niet zeker. Dus geen 2-0 oid.

Ik ben altijd blij wat nieuws te lezen, daarvoor dank :)
Er is al teveel 'afgezeik' zoals je zelf zegt. Tot dusver gaat het gesprek hier vrij deftig, wat ik maar kan toejuichen.
buiten het feit dat je mij dom noemt natuurlijk, foei! mmm ja dom zei je niet maar 'niet slim' is wel hetzelfde dacht ik..

16-1 is alvast een mooie score. En ja blijf posten hier, kan ik in mijn vrije tijd wat lezen he...

succes zou ik zeggen :)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

@bananenhaar: M4ch1n3h34d zit in ~BOD~, niet ill. De voorlopig winnende partij.

@Ray: niet slim is inderdaad wel een andere bewoording voor dom. Vond het vaag dat je niet zelf een beetje uit kon vogelen wat er aan de hand was, thats all. En geen dank voor je leesvoer:)

Net even stats gecheckt, idd 16-1 tussen onze stam in de laatste week. Ze liggen ook in de clinch met Post. Ik weet de stand daar niet.

Succes wensen is altijd goed, dus dank :)
 
Bovenaan