Het grote W16 praattopic

DeletedUser47932

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Als we dan toch naar de stats kijken dan kunnen we ook net zo goed naar de stats voor altijd kijken. Daar staat het dan toch echt gelijk momenteel: 18 -18. Maar aangezien jullie clears toch steeds minder worden en er van ons nog genoeg over zijn zullen we toch echt zien wie hier de langste adem heeft. Succes gewenst in ieder geval.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Zoals ik eerder al zei in dit topic: we zijn in het verleden wat dorpen aan jullie verloren, kon nog worden gezien als eenmansacties. Pas toen jullie gecoordineert aan begonnen te vallen zijn we in actie gekomen en was er sprake van een oorlog. De stats die ik postte zijn dus vanaf dat we in oorlog zijn. Maar inderdaad over het geheel staat het 18-18, waarvan we er 16 verloren buiten tijd van oorlog. Happy?

Overigens is het een gevaarlijke aanname om zo te stellen dat we weinig clears over hebben. Nog altijd zijn we er minder verloren dan jullie. Jij ook succes.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

We hechten meer waarde aan gesprekken via MSN/Skype en een overzichtelijk stamforum dan mensen afzeiken via het TW forum, sorry.

Succes nog, overigens.

Tel het aantal posts van jullie en het aantal post van ons... Schijnbaar hecht je dan toch meer waarde aan het afzeiken van mensen via het TW forum.. Maar goed. met modder gooien hier heeft zo weinig zin. We zien wel waar we over 4 weken staan goed?

"All your base are belong to us"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Dus je gooit even snel met modder voordat je zegt dat moddergooien geen zin heeft. Nice one. Ik geef overal -en vaak vrij uitgebreid- antwoord op, ga een discussie ook niet uit de weg maar hoef absoluut geen mensen af te zeiken. Allicht een keer als ze het ernaar maken.

Overigens weet je ook niet wat je wilt. Moeten wij nou over een week of over 4 weken kijken waar we staan?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Dus je gooit even snel met modder voordat je zegt dat moddergooien geen zin heeft. Nice one. Ik geef overal -en vaak vrij uitgebreid- antwoord op, ga een discussie ook niet uit de weg maar hoef absoluut geen mensen af te zeiken. Allicht een keer als ze het ernaar maken.

Overigens weet je ook niet wat je wilt. Moeten wij nou over een week of over 4 weken kijken waar we staan?

zeuren is blijkbaar ook een vak opzich. maar verder zal ik me hier buitenhouden
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik blijf dit volgen, maar het begint minder leuk te worden ondertussen. Ik had namelijk gehoopt om hier eindelijk eens geen TE agressieve teksten te zien.

Er is dus oorlog heb ik begrepen, wat altijd leuk is om te lezen :)
Er zijn door de ene partij een aantal dorpen overgenomen voor de oorlog en door de andere partij veel meer dorpen tijdens de oorlog. En de vergelijking voor en tijdens = gelijk aantal dorpen.

Mag ik opmerken dat veel dorpen zijn overgenomen in begin van de oorlog, dit klopt denk ik?
Indien dit zo is wil ik ook zo vrij zijn om te veronderstellen dat de eerste aanvaller (vanaf de oorlog) dan ook logisch gezien de meeste dorpen inneemt, wegens een beetje verrassingseffect als het ware.

Het blijven natuurlijk veel dorpen, wat lovenswaardig is en zeker een plus-punt is wat een zekere sterkte aantoont. Maar moet dan weer genuanceerd worden omdat dit aantal dorpen in een begin van een oorlog zijn gebeurd.

Volgen jullie mijn gedachten?


Tot dusver, naar mijn bescheiden mening is de oorlog licht in het voordeel van de stam van HoKuZpOkUz.

.... ben benieuwd naar het vervolg binnen 1 week of 4 weken.. maakt niet uit :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Zijn er nog mensen die met het Metro voetbalmanager spel mee doen?
 

DeletedUser44216

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik blijf dit volgen, maar het begint minder leuk te worden ondertussen. Ik had namelijk gehoopt om hier eindelijk eens geen TE agressieve teksten te zien.

Er is dus oorlog heb ik begrepen, wat altijd leuk is om te lezen :)
Er zijn door de ene partij een aantal dorpen overgenomen voor de oorlog en door de andere partij veel meer dorpen tijdens de oorlog. En de vergelijking voor en tijdens = gelijk aantal dorpen.

Mag ik opmerken dat veel dorpen zijn overgenomen in begin van de oorlog, dit klopt denk ik?
Indien dit zo is wil ik ook zo vrij zijn om te veronderstellen dat de eerste aanvaller (vanaf de oorlog) dan ook logisch gezien de meeste dorpen inneemt, wegens een beetje verrassingseffect als het ware.

Het blijven natuurlijk veel dorpen, wat lovenswaardig is en zeker een plus-punt is wat een zekere sterkte aantoont. Maar moet dan weer genuanceerd worden omdat dit aantal dorpen in een begin van een oorlog zijn gebeurd.

Volgen jullie mijn gedachten?

Tot dusver, naar mijn bescheiden mening is de oorlog licht in het voordeel van de stam van HoKuZpOkUz.

.... ben benieuwd naar het vervolg binnen 1 week of 4 weken.. maakt niet uit :)

nee, kun je het uitleggen?:eek:
 

DeletedUser47932

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Ik kan het toch echt even niet laten om de politiek van BOD hier te laten zien :D
Het volgende gesprek toont wel aan hoe ze bij ~BOD~/.ill de top willen bereiken.

Rüdeltaktikus op 26.05. om 22:22 uur
Beste [player]King Kruijt[/player],

ik zie dat je nog actief bent in het spel, maar niet meer in de stam.
Gezien je dorpen en je activiteit zou het het beste zijn dat ik je intern, het zou mij persoonlijk ook een stap vooruit helpen.

Nu weet ik dat dit waarschijnlijk niet zo leuk, maar ik meen me te herinneren dat je nog op zeer mooie accounts gespeeld hebt op andere.
Misschien heb je die accounts nog.
Daar om zou ik willen vragen of je niet gewoon wil stoppen op W16 en meewerken aan het internen, ik verkies een vredig verloop boven een strijd.

Indien er toch strijd van komt moet je bedenken dat je in slechte papieren staat. Ik wil niet overbodig troepen verliezen tegen een stamgenoot en een collega.

Ik wacht op je antwoord,

rudel

King Kruijt vandaag om 10:23 uur
Hoezo ben ik niet actief in de stam. Recent meegedaan aan de massaanval op Ill, dus dat bewijst genoeg.
Ik vind niet dat je actief moet definieren als 'veel posten op het forum'. Ik lees het meeste, maar veel doet vaak niet ter zake en schaar ik onder het kopje spam.

Rüdeltaktikus vandaag om 10:29 uur
Kan zijn, maar het is een feit dat onze stam slagvaardiger moet worden, dat wil zeggen minder spelers die allemaal actief op het forum spelen en met hun collega's samen werken.
De beslissing is al gevallen dat we jou gaan internen.
Persoonlijk wil ik er geen groot drama rond maken.

Ik denk niet dat ik fout was toen ik zei dat je nog andere accounts had, mss kun je je daar op concentreren.

Je kansen zijn niet goed als het tot een strijd komt, dus zou ik je vriendelijk willen vragen afstand te doen van je dorpen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen jou als speler, maar het is in functie van de stam dat we vooruit willen gaan.

King Kruijt vandaag om 10:30 uur
jaja, dus eerst maak je gebruik van spelers zodat je een grote veilige stam hebt en dan kick je ze. niet erg chique
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Dat zou me eigenlijk verbazen, goede ligging om dorpen te nemen dat wel, maar om marscalcus in te halen binnen de maand? Denk het niet.

*ahum*

Check ranglijst. Rang 2 inmiddels. Nog een goede 100k te gaan.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Sabander,

We waren al een tijd bezig met King Kruijt eruit werken. Kerel groeit veel te weinig, post niks op het forum, stuurt geen OS etc. Hij is erg groot op een andere wereld, misschien boeit W16 hem niet. Wat het ook is, het is het soort speler dat geen enkele stam als lid wil hebben. Er is echt 0,0 van hem uit gegaan. Dat zijn berichten een verbaasde ondertoon hebben volg ik niet, hij had het prima aan kunnen zien komen. En dat nadat wij hem kicken hij contact met jullie zoekt -en naar eigen zeggen het forum gekopieerd heeft en delen naar jullie gestuurt- maakt alleen extra duidelijk dat hem kicken de juiste beslissing was.

Tevens doen we in ~BOD~ zo min mogelijk aan internen. We hadden hem bijvoorbeeld gewoon kunnen edelen ipv kicken, hij is dermate inactief dat er een goede kans is dat ie zichzelf nog niet had weten te verdedigen ook. En hoe wij 'de top' liever bereiken is door goede recruits en vijandelijke overnames ipv inactievelingen te internen.
 

DeletedUser48005

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Sabander,

We waren al een tijd bezig met King Kruijt eruit werken. Kerel groeit veel te weinig, post niks op het forum, stuurt geen OS etc. Hij is erg groot op een andere wereld, misschien boeit W16 hem niet. Wat het ook is, het is het soort speler dat geen enkele stam als lid wil hebben. Er is echt 0,0 van hem uit gegaan. Dat zijn berichten een verbaasde ondertoon hebben volg ik niet, hij had het prima aan kunnen zien komen. En dat nadat wij hem kicken hij contact met jullie zoekt -en naar eigen zeggen het forum gekopieerd heeft en delen naar jullie gestuurt- maakt alleen extra duidelijk dat hem kicken de juiste beslissing was.

Tevens doen we in ~BOD~ zo min mogelijk aan internen. We hadden hem bijvoorbeeld gewoon kunnen edelen ipv kicken, hij is dermate inactief dat er een goede kans is dat ie zichzelf nog niet had weten te verdedigen ook. En hoe wij 'de top' liever bereiken is door goede recruits en vijandelijke overnames ipv inactievelingen te internen.

Hoe worden jullie als stam groter Als je inactievelingen internd?:rolleyes:
de spelers raken dan vanzelf op niet?:rolleyes:

Maargoed je naar de toprecruiteren is ook een kunst:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

Lees het nogmaals? We groeien liever door goede recruits en vijandelijke overnames ipv inactievelingen te internen. We internen dus weinig tot niet.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Het grote W16 praattopic.

lol, duidelijk. Ik mis niets, jij wel van alles. Ik zit in ~BOD~, vandaar de reactie op Sabander.
 
Bovenaan