Het grote Stabtopic, Meld hier de stabberssss

DeletedUser77787

Guest
Ik vind het mooiste aan TW mensen wegspelen, en een gezellig leuk team hebben natuurlijk :)
Piet stond al bijna op punt te vallen door Saté toen Boxem ineens 50% kwam claimen.
Waarna Thomas nooit meer actief gelogged is..

Piet is ook de reden dat Saté constant op 1 ODA stond :)
Hebben daar zoveel geveegd en dan kwam een stamgenoot snel opruimen zegmaar :p


ach ja mensen zijn zo hebberig...
 

DeletedUser69112

Guest
Ze zeggen wij hoeven je Info niet "we willen op een eerlijke manier winnen" Maar stiekem geven ze nu hun beeldscherm een knuffel :)


[0:59:11] Kervin | Naevius: en dit is de gyazo die sate me stuurde
[0:59:27] Kervin | Naevius: is snurk aan het saboteren
[1:01:05] Kervin | Naevius: ga het boxem wel zeggen want van dit soort spel ben ik geen fan

Doei! Nee serieus, we hebben het al redelijk makkelijk aan die kant met Ftype op grijs. Dan hoeven wij echt niet nog non fair play tips erbij... Stop er dus ook gewoon mee.
Ik denk dat jou reactie trouwens meer over jezelf zegt dan over Calm, jij zou de info dus omhelsen... heldje jij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ach ja, wat verwacht je anders van een stam met spelers als gewoonthijs, gollem en sweehx? Als je zoveel wannabe topspelers bij elkaar gooit is het plan gedoemd te mislukken. Verder dan een beetje iq-loos farmen en deff sturen komen deze slelers niet.

Dat rebecca gewoon nog op sate speelde leek mij ook wel duidelijk gezien de p&p tijdens het wereldverloop. Dat men daar nu zo verbaast op reageerd vind ik maar raar. Ik ben benieuwd wat de leiding van snurk nu gaat doen.
 
Reactiescore
1.075
Leiding van snurk??
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik denk dat Rebecca hier vooral zichzelf mee voor schut zet. Wat een ongelooflijk vies spel, zo even alles op het af pleuren.
 
Reactiescore
7.944
Dit heeft ze in het verleden ook al zo vaak gedaan :') misschien moeten de jongens een stoppen met geilen op der en 'haar' niet constant in de stam nemen. Overigens staat haar tussen haakjes omdat ze zich blijkbaar voordoet als iemand anders. Soort Sophie eigenlijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ze is gewoon iemand met een dikke mentale stoornis. Maarja, sommige mensen op dit spel zijn te dom om dat in te zien.
 

DeletedUser73162

Guest
Nah, ik vind dit heerlijke sensatie :D
Ik kan niet begrijpen waarom nog 25 uurtjes w88 zo lastig is voor mensen :p



Zoals ik zei, Snurk! viel eigen stamleden aan.
Saté zit in Snurk en kreeg 2 maal incomings.
1x de 2 Snurk-rekruuts uit Cookies die in de Gyazo's gezet waren.
1x door de leden zelf!!

Allemaal heel leuk voor jou, maar andere mensen willen misschien wel eerlijk spelen? Dat gestab hoort niet op TW thuis, en al helemaal niet op het AF, dus rot op en stop met het spelletje. Het stabben van anderen afkeuren en het zelf nog harder doen is het meest hypocriet dat je kan zijn. Ga maar moddergooien in de zandbak ofzo, maar niet hier.
 
Reactiescore
1.454
Allemaal heel leuk voor jou, maar andere mensen willen misschien wel eerlijk spelen? Dat gestab hoort niet op TW thuis, en al helemaal niet op het AF, dus rot op en stop met het spelletje. Het stabben van anderen afkeuren en het zelf nog harder doen is het meest hypocriet dat je kan zijn. Ga maar moddergooien in de zandbak ofzo, maar niet hier.

Even in Rebecca's defence, dit is topic wel 'het grote stabtopic'. Er wordt een stab uit gevoerd en die brengt zij naar buiten. Maar dan is het opeens niet in het voordeel van Snurk en dit geval een aantal leden van Cookie en kan het niet. Is het niet moreel verantwoord. Wel een beetje hypocriet, niet?
 

DeletedUser73162

Guest
Even in Rebecca's defence, dit is topic wel 'het grote stabtopic'. Er wordt een stab uit gevoerd en die brengt zij naar buiten. Maar dan is het opeens niet in het voordeel van Snurk en dit geval een aantal leden van Cookie en kan het niet. Is het niet moreel verantwoord. Wel een beetje hypocriet, niet?

Een stab naar buiten brengen mag best, maar niet op deze manier. Niemand hoeft dat forum te zien.
 
Reactiescore
1.454
Een stab naar buiten brengen mag best, maar niet op deze manier. Niemand hoeft dat forum te zien.

Het is de titel van de topic :|
Dacht dat lezen niet zo moeilijk was, kan het fout hebben
 

DeletedUser69389

Guest
Even in Rebecca's defence, dit is topic wel 'het grote stabtopic'. Er wordt een stab uit gevoerd en die brengt zij naar buiten. Maar dan is het opeens niet in het voordeel van Snurk en dit geval een aantal leden van Cookie en kan het niet. Is het niet moreel verantwoord. Wel een beetje hypocriet, niet?
Wordt alleen wel vergeten dat zij zelf stabt en niet Snurk in dit geval. Het is logisch dat je niet lijdzaam gaat toezien hoe een acc op del wordt gezet en anderen er van kunnen profiteren.
 

DeletedUser77606

Guest
Wordt alleen wel vergeten dat zij zelf stabt en niet Snurk in dit geval. Het is logisch dat je niet lijdzaam gaat toezien hoe een acc op del wordt gezet en anderen er van kunnen profiteren.

Hoelang gaat het nog duren dan voordat we grijze bolletjes zien? :)
 
Reactiescore
1.454
Wordt alleen wel vergeten dat zij zelf stabt en niet Snurk in dit geval. Het is logisch dat je niet lijdzaam gaat toezien hoe een acc op del wordt gezet en anderen er van kunnen profiteren.

Dat is ook gewoon een stab van Rebecca, dat gaat niemand ontkennen. Maar zover ik weet zijn er afspraken gemaakt omtrent de delete van stokje en Snurk houdt zich daar niet aan. Dat is dan net zo'n harde stab. Het is nu gewoon een oog voor een oog situatie, dat heeft Snurk aan zich zelf te danken
 

DeletedUser69389

Guest
Dat is ook gewoon een stab van Rebecca, dat gaat niemand ontkennen. Maar zover ik weet zijn er afspraken gemaakt omtrent de delete van stokje en Snurk houdt zich daar niet aan. Dat is dan net zo'n harde stab. Het is nu gewoon een oog voor een oog situatie, dat heeft Snurk aan zich zelf te danken

Geen afspraken over gemaakt, op het forum stond er niets over, maybe in de stamchat, maar daar zat ik al een week niet meer in. Het was eerder een dictaat dan een afspraak. Dat zij het niet fijn vinden dat ze incs krijgen terwijl ze op del staan tsja. Toen ik nog in de stamchat zat verkondigden ze ook continue dat ze wilden stoppen. Als ze het dan ook daadwerkelijk doen dan is het logisch dat je als Snurk zijnde in dit geval stappen onderneemt om de dorpen binnen je stam te houden i.p.v. dat anderen de kans krijgen om een groot gezwel in het cluster te gaan vormen.
 
Reactiescore
1.454
Geen afspraken over gemaakt, op het forum stond er niets over, maybe in de stamchat, maar daar zat ik al een week niet meer in. Het was eerder een dictaat dan een afspraak. Dat zij het niet fijn vinden dat ze incs krijgen terwijl ze op del staan tsja. Toen ik nog in de stamchat zat verkondigden ze ook continue dat ze wilden stoppen. Als ze het dan ook daadwerkelijk doen dan is het logisch dat je als Snurk zijnde in dit geval stappen onderneemt om de dorpen binnen je stam te houden i.p.v. dat anderen de kans krijgen om een groot gezwel in het cluster te gaan vormen.

Zoals ik al zij, ik heb het ook van horen en zeggen. Kan het dus niet bevestigen dat er daadwerkelijk een afspraak is gemaakt, maar het is wel duidelijk dat de wens er was. Om die wens dan te negeren is gewoon een lage actie van Snurk. Begrijp me niet verkeerd, ik snap Snurk in deze situatie wel en keur het gedrag van Rebecca niet goed. Maar Snurk heeft zichzelf in de voet geschoten en zuurt over de pijn. Doe je iets doms, kan je een zelfde soort actie terug verwachten.
 

DeletedUser73195

Guest
Nee, dat is onzin. Op de vraag of het account zou blijven spelen, werd zelfs positief geantwoord.
 

DeletedUser77787

Guest
Ter defense van Rebecca,

We kunnen mooi beginnen te haten ect.... Maar je kunt ook gewoon haar berichtjes en meldingen niet openen als je eerlijk spel wilt.

Snurk is BURP
 
Bovenaan