Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78303

Guest
Dus je zou in trains meer te doen krijgen dan in DesO? Terwijl je omringt ligt door trains. Als je spanning en sensatie zoekt is dan het toch ideaal om naar desO te komen? :confused:
 
Reactiescore
516
Gevalletje: "We kiezen voor de makkelijke weg"
 
Reactiescore
581
Dus je zou in trains meer te doen krijgen dan in DesO? Terwijl je omringt ligt door trains. Als je spanning en sensatie zoekt is dan het toch ideaal om naar desO te komen? :confused:

Trains was niet echt van plan om mij aan te vallen. Ik had er over een half jaar nog gelegen. Daarbij was ik juist zeer defensief en zelf een vuist maken met een grootschalige aanval was geen optie meer. Wel had ik nog wat kunnen blitzen en dat was het dan geweest.

Gevalletje: "We kiezen voor de makkelijke weg"

Dat zei Aftersky dus ook...

.Aftersky 25.10.17 13:51
haha, jij bent wel full of shit ofniet.. :joy:

Swedish Chef 25.10.17 13:56
Want?

.Aftersky 25.10.17 13:57
dacht dat je zo anti trains was :p

Swedish Chef 25.10.17 13:59
Dat was ook zo. Maar niet alles is onveranderlijk, zeker niet als de meeste personen waarmee ik last had, verdwenen zijn.

Swedish Chef 25.10.17 14:03
De accounts zijn er nog wel, de meeste spelers niet meer, dat bedoelde ik.

.Aftersky 25.10.17 14:04
je kiest gewoon de makkelijke weg :p

Swedish Chef 25.10.17 14:12
Nee, ik zou van OG een aantal dorpen krijgen aan het front met jou. Ze beschouwen je account als de sterkste speler van Tick! En ik -die me dood lag te vervelen- wilde dat graag.

Nu zou dat pas over een poosje gebeuren... en hebben jullie ondertussen zijn cluster in tweeën gedeeld door over zijn front dorpen te springen. Het losliggende deel, dat was eigenlijk mijn bedoelde front. Nu probeer ik met wat OS nog een paar dorpen te redden. Die wel houdbaar zijn en vanwaar uit ik je mogelijk later nog een halt toe kan roepen om je daarna een pak op je broek te geven.

Dat is niet de makkelijke weg... tenzij je, jezelf als een easy target beschouwt. T is overigens een deal tussen OG en mij en niet tussen stammen, dat moet achteraf nog geregeld worden.

Swedish Chef 25.10.17 14:14
T is heel simpel... ik wil vechten tegen de sterkste spelers van een wereld, die versla ik keer op keer. De meesten zeggen dat jullie dat zijn. Dan wil ik front met jullie. Meer zit er verder niet achter.

.Aftersky 25.10.17 14:14
alsnog de makkelijke weg...

ons heb je zo weg.

Swedish Chef 25.10.17 14:20
Want jullie zijn niet de sterkste spelers?

.Aftersky 25.10.17 14:24
nope.

Maar dat was niet de gedachte erachter... ik ging er vanuit, dat ik zwaar aan de bak zou moeten.
 
Reactiescore
3.457
Altijd maar Aftersky erbij halen >.<
 
Reactiescore
581
Want? ... waar heb ik die eerder er hier bijgehaald? Ik denk dat het verder zinloos is om te reageren. Ik heb je het hele verhaal verteld... tevreden stellen doe ik je toch niet. Succes verder, op welke account je ook speelt.
 
Reactiescore
3.584
Want? ... waar heb ik die eerder er hier bijgehaald? Ik denk dat het verder zinloos is om te reageren. Ik heb je het hele verhaal verteld... tevreden stellen doe ik je toch niet. Succes verder, op welke account je ook speelt.

Je koos voor de easy manier zo simpel is het. Als je brol wilt verkopen maar het mooi verpakt blijft het brol zo ook je uitleg. Hoezo kan je eens blitzen en dan klaar? Je kan oneindig lang blijven door aanvallen ook solo. Je irriteert daar iedereen mee en indien succes zal je wel aanvallen terugkrijgen. Ook kan je meer off gaan spelen als de uitdaging niet groot genoeg is.

Wat ik noteer is dat je eerst afgeeft tegen die stam omdat ze (stabben?), je bevriend werd met enkele acc's bij je en dus naar hun stam gaat om de uitdaging te ontlopen. Dat die stam op bepaalde manieren laf speelt laat je vanaf dan ofc koud want je had ze nodig nu.

Inge poppetje vertel mij nou eens in welke stam jij speelt.

Het is Mvr Serenity voor u!
 
Reactiescore
581
Wat ik noteer is dat je eerst afgeeft tegen die stam omdat ze (stabben?), je bevriend werd met enkele acc's bij je en dus naar hun stam gaat om de uitdaging te ontlopen. Dat die stam op bepaalde manieren laf speelt laat je vanaf dan ofc koud want je had ze nodig nu.

Je kan er niet meer naast zitten, maar dat geeft niet... overtuigen doe ik je toch niet. Fijne herfstvakantie Jokersbrain :)
 
Reactiescore
3.584
Negeer mijn overige tekst maar. En helaas geen herfstvakantie voor de werkende mens!
 

DeletedUser58227

Guest
Kenmerkt wel mooi het w54 verhaal, zoals ik het heb meegemaakt althans.
 
Bovenaan