Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74846

Guest
Beste AF-Gangsters,

Om maar weer is een nieuw verhaal de lucht in te slingeren en wat leven hier te brengen gaan we maar weer is beginnen over een Stab.

Afgelopen week hebben we binnen DesO. een massa ontvangen van Trains. Allemaal hartstikke leuk en aardig. Geen Kata's , redelijk uitgevoerd maar niks verloren dus geen man over boord. Echter werd er gisteren in de Wereld Skype al lacherig gedaan over het dorpen verlies van de speler Doske ten opzichte van Dybala. Natuurlijk hebben wij dit allang gezien de ochtend ervoor en dat was voor ons duidelijk dat er iets niet klopte.

Doske en Dybala hadden een samenwerking vanaf begin van de wereld zo ongeveer. Hierbij stond het ook duidelijk op het profiel:

https://gyazo.com/957047c07ab19fd585b6e05aa350455e?token=ce0b12235d101b08c194a1e73cc4c440

Doske en Dybala zouden fuseren en dit is even stilgevallen wegens vakantie werk van de actiefste speler van Doske
Toen er Maandag ochtend heel duidelijk werd dat er iets niet klopte ben ik (TDS) naar de enige speler die ik ken van Dybala toe gegaan met de vraag wat dit inhoud. Antwoord kwam er niet en binnen korte tijd werd de vriendschap verbroken waardoor een skype gesprek niet meer te doen was.

https://gyazo.com/1df7ae91381794521ccc902d9086aebb

Op dat moment werd het heel duidelijk dat er iets niet klopte en toen er in PM door meerdere personen niet gereageerd werd/geopent werd was het voor ons duidelijk. Een VVer op een account die een PBG stabt. Ja inderdaad al triest zat lijkt me maar ja , dan ga je natuurlijk kijken wie dit kan zijn.

Het was vrij simpel namelijk gelijk naar Trains kijken aangezien die op een zelfde moment een Massa aan het uitvoeren waren.

Dan gaan we het nu maar is verder verduidelijken wie er in iedergeval bijdrage hebben geleverd aan dit ontzettend zielige gedrag.

Scoterbos/Trains

Hierbij de stam die dus duidelijk mee werkt aan dit trieste niveau. Ik heb meerdere OSjes gezien van Schoterbos dus die zit er duidelijk bij in het complot en daar houden wij Trains dus verantwoordelijk voor.

https://gyazo.com/526fabfa4fbb43ff1e7fa57c5a23d171
https://gyazo.com/13f40b00f41a11187df40e6697717a58



I Just Knocked You Out

Deze speler heeft blijkbaar een paar uur de VV gedraaid. Kan me weinig schelen of er daad werkelijk het 1 en ander door betreffende speler is gedaan qua aanvallen maar dat er vrolijk gebruik wordt gemaakt van deze stab is dus duidelijk en maakt je niet beter dan een ander.

https://gyazo.com/a41ea1f5db17c5f6d2f3940a4c510bed

Hopelesly Lost

En dan hebben we hier nog iemand die de stab mede mogelijk heeft gemaakt. Degene die de ochtend de VV heeft gedraaid.

https://gyazo.com/1fe85e4eb8be49d0599591c97ed74966

Indien dit niet genoeg is zal ik vragen voor nog een screen maar laat duidelijk zijn dat dit allemaal gewoon klopt.

Wij vinden het ronduit triest dat een stam als Trains + bovengenoemde spelers die ook nog is samenwerken met Fruit het nodig achten om dit soort lage niveau te vertonen. Jullie hebben 45 mil reken daar vrolijk die 2 bovengenoemde accounts bij op want die samenwerking is wel duidelijk en dan tellen we voor het gemak de stam fruit erbij en komen uit op een punten aantal van 57 miljoen. Dat het dan nog nodig is om op dit niveau te gaan spelen valt ons erg tegen.

Wij wensen jullie namens heel DesO. heel veel succes met een vrolijk retourtje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Gelukkig speelt Deso altijd fair en wordt er nooit informatie binnen Trains naar buiten gespeeld wat dus betekent dat er mannetje van Deso in Trains zit (zie Swedish Chef post):rolleyes:
 
Reactiescore
516
Gelukkig dat Deso wel veel dorpen van Heidi pakte;)

Een aantal edels verspreidt strooien over het cluster van heidivl noemen we hier geen massa, maar de vijand bezig houden. Met deze zogenoemde 'massa' hebben we verder wel eerlijke én ook diepe CF's bemachtigd. (minder moeite vanuit onze kant én alsnog meer winst dan de 'echte' massa van Trains, wat eerlijk gezegd gewoon een flop is gebleken, of goed def werk van onze fronters?). Om dan ook nog is te zien dat er tijdens deze massa op een oneerlijke manier een vakantievervanging wordt bemachtigd, die ook nog is een directe BG gaat aanvallen is gewoon een laffe stab, chapeau!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Paar dingen als speler op IJKYO:
Hoe weet je dat de vv onrechtmatig verkregen is, heb je daar enig bewijs voor? ( heb er miss overheen gelezen, kan altijd)
Ten tweede, het account I just knocked you out. wist niks van controversie of iets dergelijks. Er was alleen gevraagd of een vv overgenomen kon worden. Ik heb toen de vv zelf gedaan om meer ervaring met deffen op te doen, maar heb dit ook maar 2,5 uur gedaan. Ik heb als vv'er ook geen aanvallen of iets dergelijks verstuurd. Dus je kan wel zeggen dat mijn en dus ook IJKYO zijn contributie in deze controversie echt bijna niks is.
 
Reactiescore
3.457
Paar dingen als speler op IJKYO:
Hoe weet je dat de vv onrechtmatig verkregen is, heb je daar enig bewijs voor? ( heb er miss overheen gelezen, kan altijd)
Ten tweede, het account I just knocked you out. wist niks van controversie of iets dergelijks. Er was alleen gevraagd of een vv overgenomen kon worden. Ik heb toen de vv zelf gedaan om meer ervaring met deffen op te doen, maar heb dit ook maar 2,5 uur gedaan. Ik heb als vv'er ook geen aanvallen of iets dergelijks verstuurd. Dus je kan wel zeggen dat mijn en dus ook IJKYO zijn contributie in deze controversie echt bijna niks is.
Is makkelijk na te gaan he? Looptijd nakijken en je kan precies achterhalen of de vv-er aanvallen heeft verstuurd ;-)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Mark, je weet er niets van, zit net in de stam. Je zou je derhalve ook niet moeten uitlaten in deze.

Ja, het account wordt nu geinternt. Door alleen King of PVM. De bedoelde verdeling was eerder: King, Oink-Oink, Swedish Chef en eventueel Fruit. Ik kan je de kaartjes wel laten zien, ik kan je de gesprekken wel laten zien en PM's hierover. Iedereen die erbij betrokken is/was, weet heel goed. Wat de bedoeling was en dat gebeurd nu niet. Ik zou mijn beloofde deel krijgen en vooral aan het front met jou account komen te liggen. Langs mij kom je namelijk niet, wie je ook bent. Maar nee, jullie aannemen was gemakkelijker en zo had LS ook zijn hachje gered.. of King zijn intern. T is maar net hoe je het ziet.

Lang niet alles is gedodged... dat kon ze niet meer doen, daar had ze de tijd niet meer voor. Ik praat verder ook niets goed, het zijn twee verschillende dingen. De eerste is mijn kata-aanval, de tweede is degene die ze wel degelijk wilde inzetten op de door mij net ingenomen BB dorpen. Of is dit de reactie van spelers, die balen omdat ze een gewone BB niet kunnen katapuleren?

[22:03:11] Ruud: swedish heeft TAC gejoined zie ik
[22:03:29] Ruud: mb stam van DeSo
[22:04:00] Milo | L S: zodat we hem niet kunnen katapulteren
[22:15:38] benjamin: fuck
[22:15:40] benjamin: fuck
[22:15:40] benjamin: fuck
[22:15:42] benjamin: fuck
[22:15:59] benjamin: hebben wij nog nap met deso?
[22:16:05] Brigt | L S: Ja

Dat is duidelijk de teleurgestelde reactie van spelers, die niet mijn net ingenomen BB dorpen kunnen (laten) platgooien en Milo weet precies waar het om gaat. Ik heb ook het hele gesprek, dus ik weet heel goed wat het plan was.

Het was Trains die eerst de kata afspraak verbrak met DesO en die speler kreeg daarvoor de rekening gepresenteerd. Je zou kunnen zeggen, dat het, hetzelfde zou zijn, als ze het dan mij betaald zetten, er is echter wel een substantieel verschil. Ik had geen kata afspraken en heb derhalve niets verbroken. Nu zit ik in een stam die ze wel heeft met jullie... en verbreken jullie voor een tweede keer de afspraken als je mijn achterland plat gooit.

Mijn informatie kwam altijd van Mees (kamelenscheetjes/deathblow) en/of de spelers van Mystery Men. Daar zat ik mee in een chat (voor ik ze eruit zette) en zoals ik ze de hele tijd voorzag van info, zo deden ze dat bij mij ook (tot het moment, dat ze de uitslag niet wilde delen dan). En zo heb ik de account Coruscant ook leren kennen, via hen. Met tijdelijk afzien van aanvallen voor gratis dorpen en nog veel meer tactieken die (hoewel toegestaan binnen TW) ik ten zeerste afkeur. Had het graag tegen jullie opgenomen.

Ik ben niet van plan om mijn bronnen prijs te geven. Denk eraan, dat het er ook niet eentje is. Ik heb credits bij meerdere spelers, die mij wel eens iets doorspelen... dat gaan we fijn zo houden. Echt gevoelige stukken waaruit je de spelers zelf zou kunnen halen, plaats ik ook bewust niet. Zo blijft dit in stand en iedere keer, dat jullie niet eerlijk het spel spelen, hang ik jullie persoonlijk te drogen. Misschien niet leuk, maar wel zo eerlijk/welverdiend denk ik dan.

De enige die ik een hoop onzin heb horen verkondigen ben je zelf. Amper in de stam en je denkt heel wat te weten. Je weet niets en zou beter zwijgen. Beter leggen de spelers verantwoording af, die er in genoemd worden, dan een buitenstaander... die net in de stam zit.



Nog steeds geen rea vanuit de leiding van Trains? :p
 
Reactiescore
634
Beste Marvin,

Allereerst bedankt voor je mooie bijdrage. Dankzij jouw post leeft AF tenminste weer een beetje.

Alleen hebben wij als Trains 2 vragen die wij niet intern beantwoord krijgen,

1- waarom gaf Dybala VV af, of is de vv van Dybala onrechtmatig verkregen door Trains ?
2- waarom stopt Dybala de vv niet als er een afspraak was dat zij zouden fuseren met Doske, in plaatst van screens te maken ?


Mvg,

Mark
 

DeletedUser74846

Guest
Beste Marvin,

Allereerst bedankt voor je mooie bijdrage. Dankzij jouw post leeft AF tenminste weer een beetje.

Alleen hebben wij als Trains 2 vragen die wij niet intern beantwoord krijgen,

1- waarom gaf Dybala VV af, of is de vv van Dybala onrechtmatig verkregen door Trains ?
2- waarom stopt Dybala de vv niet als er een afspraak was dat zij zouden fuseren met Doske, in plaatst van screens te maken ?


Mvg,

Mark
Beste tramconducteurtjes,

Op de eerste vraag kan ik je werkelijk geen antwoord geven en daar gaat het hele verhaal niet om. Trains/hopelesly lost hebben de VV weten te bemachtigen en er was duidelijk een samenwerking. Als jullie een X aantal dagen van te voren een pm hadden gedaan dat samenwerking niet meer door zou gaan dan was het klote voor ons maar zou er geen stab aan de orde geweest. Nu komen er onverwacht aanvallen op een deso lid door bijstaande partijen terwijl er gewoon een samenwerking is.

Dan komen we bij punt 2. Ik heb de info van een oud co van dybala gekregen dus lijkt me betrouwbaar zat. Zoals gezegd een co speler en geen eigenaar want de eigenaar is zo triest geweest om de VV bij trains te dumpen.

Dan zag ik nog iets voorbij komen over een stab van desO. Met the unknown? Omdat er clears gegooit zijn door the unknown op heidivl. Heel simpel te eigenaar van the unknown is gestopt en wilde de VV niet bij trains maar bij Deso. Daarvoor hebben wij gezegd dat ze mooi de clears eerst op heidivl kunnen gooien. Oftewel dat is gebeurd en was geen samenwerking. Totaal geen stab dus en dikke bullshit om je onder de stab van dybala bij doske onderuit probeert te komen.

Zoals gezegd: had het een week ervoor netjes laten weten en dan was er niks aan de hand geweest!

Marvin
 
Reactiescore
490
Is het nu een stab van dybala of trains???

Roel
 

DeletedUser61134

Guest
Is het nu een stab van dybala of trains???

Roel

Trains.
Anders kan je ook de VV van stamgenoot pakken om zijn NAP's en BG's aanvallen.

VV afgeven is niks mis mee, als die VVer dan BG's van de VV aanvalt is het gewoon een mislukte poging om BG regels te bypassen.
 

DeletedUser61134

Guest
Nul... er valt ook weinig tegen in te brengen... het is de waarheid en niets anders dan de waarheid...

Vervelend toch als mensen niet toegeven?
Zo is Kim Jong-un ook gewoon een geweldig knap beertje, maar verzwijgt de hele wereld dit omdat Trump anders uit jaloezie oorlogen begint :eek:
 
Reactiescore
490
Reactiescore
581
Ik hoef er niet in te geloven, ik heb het verteld, de bewijzen erbij gezet en er is 1 reactie gekomen van iemand die er niets van af wist, en zijn reactie is ook weerlegd. De betrokkenen reageren niet en dat is op zich al veelzeggend. Niet eens excuses... en dat was wel het minste.
 
Reactiescore
490
Als ik tijd heb zal ik wel even reageren op je verhaal.
 

DeletedUser73204

Guest
tik.tik.tik.tik.tik fuuuut fuuuut. Last "trains" to trans central. All onboard whoehoe. The KLF:) (word net gedraaid. yeah.whoehooo)
 
Bovenaan