Het Grote Stabberstopic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
581
Weinig gejank.. maar wel opvallend zo'n name change... W54 = Calm Mind = voorheen Draakje 58. En laat die hier geplaatste stab nu net van die account afkomstig zijn geweest. Mss beter iets zinnigs zeggen i.p.v. gejank?
 

DeletedUser75737

Guest
Weinig gejank.. maar wel opvallend zo'n name change... W54 = Calm Mind = voorheen Draakje 58. En laat die hier geplaatste stab nu net van die account afkomstig zijn geweest. Mss beter iets zinnigs zeggen i.p.v. gejank?

Name change was zeker niet ivm een stab
Dit was om reden.
Daarnaast heb ik personelijk niet gestabt van andere leden weet ik het niet
 
Reactiescore
581
Ik reken je ook niets aan... Te zien aan de naam: Draakje te Schoterbos, zit Anneke daar en ben jij een nieuwe speler of medespeler die nu het account alleen runt. Je hebt ook een eigen AF account. Dus ik kan je niets kwalijk nemen en doe dat dan ook niet.
 
Reactiescore
3.457
l3pX1.gif
 
Reactiescore
581
Ze hebben twee opties, erkennen en je excuses aanbieden of de afspraken alsnog nakomen... of negeren en doen alsof je neus bloed... t is heel duidelijk welke strategie ze gekozen hebben.
 
Reactiescore
634
Beste tramconducteurtjes,

Op de eerste vraag kan ik je werkelijk geen antwoord geven en daar gaat het hele verhaal niet om. Trains/hopelesly lost hebben de VV weten te bemachtigen en er was duidelijk een samenwerking. Als jullie een X aantal dagen van te voren een pm hadden gedaan dat samenwerking niet meer door zou gaan dan was het klote voor ons maar zou er geen stab aan de orde geweest. Nu komen er onverwacht aanvallen op een deso lid door bijstaande partijen terwijl er gewoon een samenwerking is.

Dan komen we bij punt 2. Ik heb de info van een oud co van dybala gekregen dus lijkt me betrouwbaar zat. Zoals gezegd een co speler en geen eigenaar want de eigenaar is zo triest geweest om de VV bij trains te dumpen.

Dan zag ik nog iets voorbij komen over een stab van desO. Met the unknown? Omdat er clears gegooit zijn door the unknown op heidivl. Heel simpel te eigenaar van the unknown is gestopt en wilde de VV niet bij trains maar bij Deso. Daarvoor hebben wij gezegd dat ze mooi de clears eerst op heidivl kunnen gooien. Oftewel dat is gebeurd en was geen samenwerking. Totaal geen stab dus en dikke bullshit om je onder de stab van dybala bij doske onderuit probeert te komen.

Zoals gezegd: had het een week ervoor netjes laten weten en dan was er niks aan de hand geweest!

Marvin

Beste Marvin,

Het heeft wat tijd gekost om de kwestie uit te zoeken. Kwestie is trouwens met de leiding van Deso uitgesproken, dus een nieuwe discussie omtrent dit is niet nodig.
Voor vragen, kan je terecht bij je leiding.


Speler Dybala is volgens Deso een MB of een Fusie partner van Doske.
Alleen ziet de hoofdspeler van Dybala dit heel anders en ontkent dat er een samenwerking is met Deso of Doske.
Doordat er dus volgens de hoofdspeler van Dybala geen samenwerking is, is het voor hem ook geen punt om zijn account Deso te laten aanvallen.

De vv wordt pas later overgedragen aan Trains, eerst komt de VV terecht bij een niet Trains account.

Doordat Trains, bevestigingen ziet van de hoofdpspeler van Dybala, ziet Trains ook geen noodzaak om de VV af te wijzen.
Ook had Deso, zoals jullie aantonen met de screens de vv kunnen verbreken, wat Deso ook niet heeft gedaan.

Kwestie Unknown,

Volgens Deso bevestigd hoofdspeler van Unknown dat zij liever geen dorpen zien verloren gaan aan Trains en gaan een samenwerking aan met Deso.
Hierbij zet Unknown zijn clears in voor Deso.

Verhaal bij ons is, hoofdspeler van Unknown ziet dat Deso misbruikt heeft gemaakt van zijn clears, trekt zijn VV terug en gooit uit woede zijn account op delete.
Als Hoofdspeler van Unknown zich niet benadeeld had gevoeld zou hij de VV niet intrekken en zijn account niet op delete gooien, maar in beheer bij Deso gelaten.

Nu er door beide hoofdspeler van Dybala en Unknown, naar beide stammen info werd verschaft was het voor beide stammen onduidelijk geworden of er wel of geen samenwerking was.

Maar goed, de punten zijn door de leiding aangepakt en uitgesproken, dus voor nader info benader aub je leiding.


PS: dit is dus niet wat Mark denkt, maar wat de screens en pm's aantonen


Mvg,

Mark
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74846

Guest
Speler Dybala is volgens Deso een MB of een Fusie partner van Doske.
Alleen ziet de hoofdspeler van Dybala dit heel anders en ontkent dat er een samenwerking is met Deso of Doske.
Doordat er dus volgens de hoofdspeler van Dybala geen samenwerking is, is het voor hem ook geen punt om zijn account Deso te laten aanvallen.

Nou kom maar weer op met de bewijsjes want zoals ik al zei in prive gesprek met jou lul je veel maar zien we nooit bewijs.

Ik weerleg maar alvast dat er geen sprake zou zijn van een samenwerking anders blijven we bezig:

Trains wist niet dat er een samenwerking was? Huh hoe de fuck kan dit dan?
ed344582c8f8eb7b854eab321ff49a0f.png

- Zaten beide in trains
- Doske edelt Dybala (pagina ervoor staan nog meer dorpen)

Hieronder de stamleaves
https://gyazo.com/22f6606638abeefd12f5b05a42d43818

Dus wou je mij vertellen dat die niet samenwerkten?

Doordat Trains, bevestigingen ziet van de hoofdpspeler van Dybala, ziet Trains ook geen noodzaak om de VV af te wijzen.
Ook had Deso, zoals jullie aantonen met de screens de vv kunnen verbreken, wat Deso ook niet heeft gedaan.

Had deso inderdaad kunnen laten doen. Echter heeft de oud co speler aangegeven dat hij niet betrokken wil zijn bij deze situatie en dat het hem bijster weinig interesseert omdat hij al een maand gestopt was. Enige wat wij wilde weten was wie VV draaide en dat is dus bekend.

Mijn vermoeden:

Doske & Dybala werken samen+fusie en dan komt eigenaar terug en flikt het om de VV bij trains te plaatsen. Dat trains dan met een VV, waarvan ze zoals hierboven aangetoond weten dat er samenwerking/fusie is gaan aanvallen en niks melden is gewoon een stab.

Zoals eerste post al gezegd: Had een week van te voren netjes aangekondigd dat er een VV bij Trains stond en de samenwerking dus zou stoppen was er niks aan de hand.

The unknown

Verhaal bij ons is, hoofdspeler van Unknown ziet dat Deso misbruikt heeft gemaakt van zijn clears, trekt zijn VV terug en gooit uit woede zijn account op delete.
Als Hoofdspeler van Unknown zich niet benadeeld had gevoeld zou hij de VV niet intrekken en zijn account niet op delete gooien, maar in beheer bij Deso gelaten.

Slecht verhaal en enkel gebaseerd op vermoedens;)

Hieronder dan ook het bewijs dat er vanuit Deso. niks fout is gedaan en er hier gewoon een waardeloze flut beschulding richting deso is gedaan.

https://gyazo.com/a1468b8a17fdc74589c194892f6c4048
https://gyazo.com/f006d26f1faab96c15ecd3dc1c45a2e5
https://gyazo.com/6532f1d7a7e349e402266db576975bba
https://gyazo.com/7ef04a2f688978453c6d6d599ae75526

Baseer je toekomstige post is op feiten in plaats van vermoedens en halve waarheden want er klopt geen fluit van.

Trains was 100% op de hoogte van samenwerking doske/dybala en the unknown VV is niks fout gedaan vanuit deso;)

Adios
 
Reactiescore
634
Hi,


Nou kom maar weer op met de bewijsjes want zoals ik al zei in prive gesprek met jou lul je veel maar zien we nooit bewijs.

Soms is iets uitleggen aan iemand die zo koppig is onmogelijk :)
Vandaar dat er ook met de leiding hierover is gesproken en niet met jou.

Waarom zit je dus hier iets proberen uit te leggen of bewijzen als de leiding van beide stammen er al uit zijn. Schijnbaar zijn er screens of PM's waarvan jij niet op de hoogte bent.

Nu er door beide hoofdspeler van Dybala en Unknown, naar beide stammen info werd verschaft was het voor beide stammen onduidelijk geworden of er wel of geen samenwerking was.

Zoals je ziet wordt er niet naar een persoon of een stam verwezen.

Trains wist niet dat er een samenwerking was? Huh hoe de fuck kan dit dan?

- Is toch niet relevant wat er rond 24-07-2017 afgespeeld ?.
- Waarom is de fusie dan nooit afgemaakt, als jouw bewering waar zou zijn, is dat misschien de reden waarom de hoofdspeler van Dybala de samenwerking na 24-07-2017 had verbroken.
- Waarom is Dybala, als er een samenwerking was niet in de MB stam ven Deso opgenomen ?
http://nl.twstats.com/nl54/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=253732

Zoals eerste post al gezegd: Had een week van te voren netjes aangekondigd dat er een VV bij Trains stond en de samenwerking dus zou stoppen was er niks aan de hand.

Zoals je weet lag de vv niet bij Trains, maar een speler buiten Trains, pas later is deze bij Trains terecht gekomen.
En hou op aub over je netjes aangeven man. Jij rot als leider van Puppet op en laat alle rotzooi achter.
Een beetje man zou eerst de zaakjes afronden en daarna pas oprotten.
En waarom gaf jij niet aan dat de VV van Unknown bij TDS was.

The Dark Slave I 05.09.17 20:10
Jullie kunnen me gerust zo ook wel op m'n woord geloven ..., ik speel geen spelletjes (behalve TW, :p:p), ben daar al wat te oud voor geworden.

om helemaal eerlijk te zijn, wilde ik wel samenwerken met dark salvation van desq, maar houdt zich totaal niet aan z'n woord, dus bij deze heb ik met niemand ook maar enige samenwerking van desq.

Tom.


Mvg,

Mark
 

DeletedUser77843

Guest
Ligt het aan mij of kom je nu niet eens met bewijs ? :/

Ik zit niet in Trains of DesO, maar zelfs mij lijkt het vrij duidelijk dat er een samenwerking is...
Als je iemand quote die vraagt om bewijs en dan geen bewijs geeft dan is dat redelijk dom, maar dat is mijn mening :p
 

DeletedUser61134

Guest
Jep, in donker achter de PC is slecht voor je ogen.
Moet dus helderheid beeldscherm beetje omlaag!
 
Reactiescore
3.457
Maar tot mijn stomme verbazing kreeg ik dus een PM van Lord Sander en de vv lag bij Draakje 58. Of ik wilde stoppen met aanvallen, zij had de vv en de account kon verdeeld worden... Ze vertelde mij toen dat ze de aanvallen zou dodgen, waarna ik haar mijn aanvalstactiek liet weten en dat ze beter niet kon dodgen, want dan zouden er geen boerderijen meer zijn. Pas hierna liet ze zich ontvallen, dat de account nog terug gepakt kon worden... en toen was ik echt even boos. Dat was opnieuw een rotstreek. Het had ook geen zin meer om door aan te vallen (ze kende de tactiek). Ik moest haar echter vertrouwen etc etc. Afijn, veel beloften... die zo later bleek, ze niet waar kon maken.

Even een overzichtje van uitspraken, die hoewel de context ontbreekt, niet uit hun verband zijn gerukt:

Op 13/07/2017, om 22:12, schreef Ruud:
lord sander zit in trains nu ? was dat zo de bedoeling?

Op 13/07/2017, om 22:13, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik heb mijn vijanden graag dicht bij.

Op 13/07/2017, om 22:13, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Kan ik ze beter in de gaten houden, komt goed Ruud.

Op 14/07/2017, om 21:41, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ok, ik heb de vv van LS

Op 14/07/2017, om 21:42, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Mijn voorstel is, dat ik alles dodge en we ophouden met die flauwekul om elkaar aan te vallen, Het account wordt met spoed geinterned.

Op 14/07/2017, om 21:42, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Mochten ze om wat voor reden dan ook dwars liggen worden ze uit Trains gezet.

Op 14/07/2017, om 21:51, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Kan ik me voorstellen, ik ook, ik heb genoeg gezien, Benjamin komt ook niet in de leiding en bij het minste of geringste wordt hij gekicked, daar ben ik heel makkelijk in, ik duld dat gedrag niet in Trains.

Op 14/07/2017, om 22:07, schreef Triador T.:
Que? dus ze kunnen ook de VV terugnemen en dan weer doorgaan...

Op 14/07/2017, om 22:07, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ja, dat kan, maar dan krijgen ze een kick uit Trains, ben ik heel duidelijk in:p

Op 14/07/2017, om 22:07, schreef Triador T.:
Ja, maar dan is deze kans... wel voorbij...

Op 14/07/2017, om 22:08, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dan gaan we met heel trains op LS, daar kun je van opaan.

Op 14/07/2017, om 22:09, schreef Triador T.:
En zetten ze de deur open voor Puppet... weet je... ik denk niet dat het een goed idee is, zonder zekerheid om de aanvallen te staken... en t is al klote dat je weet wat er loopt... dom van mij.

Op 14/07/2017, om 22:09, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Gaat niet gebeuren, niet zolang ik leiding van Trains ben:)

Op 14/07/2017, om 22:09, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Heb een beetje vertrouwen in mij.

Op 14/07/2017, om 22:17, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ze krijgen niet hun zin, als hier iemand zijn zin krijgt ben ik het, en ik hoop dat oprecht want ik wil heel graag jou in Trains, en LS weg gesaneerd.

Op 14/07/2017, om 22:18, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
En dan als stam op Puppet.

Op 14/07/2017, om 22:19, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Wat Fruit betreft krijgen ze ook hun zin niet, we blijven gewoon BG, ze kunnen hoog en laag springen, maar zo is het, maar ik had oprecht niet verwacht daat er zoveel shit achter zou steken, ik had me nog wel drie keer achter mijn oren gekrabt.

Op 14/07/2017, om 22:20, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ze gaan niet vrolijk verder, het gaat nu zoals ik het wil.

Op 14/07/2017, om 23:03, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik wil gewoon graag het beste voor ons allemaal en voor ons en tegen puppet.

Op 14/07/2017, om 23:06, schreef Triador T.:
Nu kunnen ze terug komen, verder spelen en ben ik de enige die nu de LUL is... dat trek ik heel slecht zoiets. Ik ga echt offline nu... hier en ingame...

Op 14/07/2017, om 23:07, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Je weet hoe ik erin sta en dat blijft ook zo, ik heb het met de rest van de leiding erover gehad en zij zijn het ermee eens.

Op 14/07/2017, om 23:08, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dit is de koers die we gaan varen.

Op 14/07/2017, om 23:08, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik hoop dat je daar deel van wil uitmaken.

Op 14/07/2017, om 23:09, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Zij gaan iig niet verder spelen, dat is een ding dat zeker is.

Op 15/07/2017, om 10:22, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dus vraag is nu wat wil je.

Op 15/07/2017, om 10:22, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Maar ik wil geen heen en weer gepraat meer, graag duidelijkheid.

Op 15/07/2017, om 10:22, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Het is of met ons, of tegen, maar het is tijd om keuzes te maken.

Op 15/07/2017, om 10:24, schreef Triador T.:
Dat hangt geheel af, van wat LS nu gaat doen. Als ze terugkomen en verder spelen, ga ik weer op die account.

Op 15/07/2017, om 10:25, schreef Triador T.:
Blijven ze weg of worden ze weg gewerkt als ze terug komen, dan zal ik joinen, zodra ze ook daadwerkelijk weg zijn.

Op 15/07/2017, om 10:32, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ok, dat is een deal.

Op 15/07/2017, om 10:33, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Als ze terug komen en verder willen spelen worden ze gekicked.

Op 15/07/2017, om 10:34, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Denk niet dat ze dat doen of durven, maar dan weet je het, account wordt nu met spoed geinterned, zodra dat gedaan is verwacht ik je, zal je de invite vast sturen.

Op 16/07/2017, om 17:48, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dit is wat ik net naar Benjamin heb gestuurd, ik ben klaar met hem.

Op 16/07/2017, om 17:54, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ja, er gaat er vanavond weer een uit en zal daar zeker op hameren, verdomme, stelletje idioten met hun ego.

Op 16/07/2017, om 17:54, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Anders gaat LS Trains uit, zo simpel is het.

Op 16/07/2017, om 18:51, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik heb het gehad met Benjamin, liep op w 48 ook al alles te verzieken, hij gaat hier de kans niet krijgen.

Op 16/07/2017, om 18:53, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Kan me niet schelen, ik pik het niet:)

Op 16/07/2017, om 20:51, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Idd, dat heb je goed gezien, ik pik dat niet, en ben al zeker niet bang iemand te kicken die schijt heeft aan de leiding, want dan kan ik Trains wel vergeten.

Op 1/08/2017, om 16:52, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik heb vanavond een gesprek met Benjamin, ook over het niet sturen van de aanvallen en nog veel meer, dan wordt het buigen of barsten, want hij maakt de stam stuk.

Op 1/08/2017, om 16:53, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dat laat ik niet gebeuren.

Op 1/08/2017, om 16:53, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Dan gaan ze er maar uit.

Op 1/08/2017, om 16:54, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Hahahah, ik hou het ook liever bij elkaar, maar als dat niet kan, ben ik ook niet bang om knopen door te hakken.

Vanaf de 14 juli tot aan 1 augustus gewacht en edels gespaard (meer dan 100). De speler Zebbe. overgenomen en vrijwel al zijn dorpen aan mijn MB gegeven, zodat ik de edels zou vrijhouden voor de interne overname van Lord Sander. De spelers Milo en Benjamin zouden verder gaan op King of PVM en Benjamin was ondertussen overgestapt na de verplichte wachttijd.

Een nieuwe blunder in mijn ogen, want dat is, net als de eerdere spelers van Lord Sander, een ikke, ikke, ikke speler en die geef je dan een nog grotere account in het hart van je stamcluster en vanwege een achterblijvende -mij eerder onbekende- speler, ook een tweede account (Lord Sander) in handen. Had je ze op Lord Sander gelaten (aan de buitenzijde van je cluster), dan had je ze zo kunnen wegspelen als ze dwars zouden zijn gaan liggen. Maar nee, lekker eigenwijs, net als het binnenlaten in Trains en God zegene de greep.

Netjes ondertussen zelf alle kata's weer afgebroken, Trains houdt daar niet van, dus weg met die dingen.

Op de 1 augustus hoorde ik niets (morgen verder praten), op de de 2e hoorde ik niets, maar op 3 augustus hoorde ik allerlei geruchten, Lord Sander werd niet geinternt, Puppet ging deels op in Trains. En toen ik een antwoord eiste ontspon zich het onderstaande gesprek:

Op 3/08/2017, om 17:57, schreef Triador T.:
Geen uitleg Anneke? Dan moet ik de geruchten maar geloven en aannemen dat ik keihard genaaid ben... dat er geen verdeling komt van LS. En als dat waar is, wil ik je gerust herinneren aan de waslijst met toezeggingen die je mij gedaan hebt. Spelers praten tegenwoordig teveel en alles lekt uit, om te beginnen in de wereldchat. Dus graag duidelijk en eerlijkheid. Dan ben ik ook geweest en daar heb ik recht op.

Op 3/08/2017, om 20:26, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Pff ff druk, ik naai niet, alleen met mijn vriendje:p De kans met Corus deed zich voor en heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Was ook hard nodig tegen Deso, als ze daar naar toe waren gegaan was het een stuk beroerder geweest, alleen LS zit erg lastig. Kost mij hoofdbrekens. Is er geen enkele kans dat je komt als hun er ook zijn?

Op 3/08/2017, om 20:50, schreef Triador T.:
Er zijn mij toch veel harde beloften gedaan... ten aanzien van LS. Beloften die ik niet gedaan zou hebben, als ik ze niet kon houden. Ik heb er een paar op een rijtje gezet en je in een PM gestuurd. En dan mag jij bepalen, als ik de aanval staak op die account en ik krijg die beloften... of ik niet genaaid ben... als hij blijft spelen. In mijn beleving ben je de regie in Trains kwijt.

Op 3/08/2017, om 21:07, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik vroeg alleen of er een kans was of je ook zou komen als LS zou blijven bestaan.

Op 3/08/2017, om 21:08, schreef Triador T.:
En ik loop even niet voorbij de vervelende zaken... dat kan je leuk vinden of niet, maar er is wel wat uitgesproken en beloofd naar ons toe... en dan mag je ook wel eens kijken naar hoe je dit hebt aangepakt... en wat je ons beloofd hebt en niet kunt waarmaken... Makkelijk om overal snel overheen te stappen.

Op 3/08/2017, om 21:10, schreef Triador T.:
Maar je vraag is snel beantwoord, er is maar één scenario waarin ik zou overstappen en LS blijft bestaan... en dat is als je Fruit niet opoffert... de beste spelers opneemt, desnoods na fusies om groter te zijn. Want ik laat ze niet in de steek en ga niet zitten kijken hoe LS ze opruimt.

Op 3/08/2017, om 21:17, schreef Draakje 58 | 47 Toxical Error:
Ik ga het er met de rest van de leiding over hebben.

Voor mij was het simpel. Ik zou over mijn grootste bezwaar stappen (in dezelfde stam als Lord Sander). Mits dan niet Deathblow en Mystery men opgeofferd zouden worden. Dat waren in mijn ogen toffe spelers. Ik zou dan tenminste hun hachje kunnen redden. Geen Lord Sander dorpen voor mij, ik was gestabt/genaaid... maar dan wel mijn (op dat moment) vriendjes redden.

De volgende avond, niets gehoord van Draakje 58... maar wel van Fruit. Ze konden mij echter niets zeggen. De uitslag was er al, Mystery Men kende die, maar Draakje 58 zou het mij zelf zeggen. Mijn andere kanalen melde al, dat het er niet in zat. Fruit. was BG af en zou geofferd worden. Mogelijk met een toekomstige plek op andere account als uitweg.

En toen was ik klaar met Draakje 58. 1 regel naar mij... (een dag later wist ik nog niets) en ik had het ook geweten. Ik had het opgenomen voor de spelers van Fruit. maar nu mocht ik het niet weten? Mooie vrienden (dacht ik toch) zijn dat.

Ik heb daarna Draakje een vlammend bericht gestuurd, dat ik haar handelen op het AF zou tentoonstellen. En dit is die post.

Ik heb haar daarna en de jongens van Fruit. uit mijn Skype gezet. Ik word niet langer belazerd en ik ben niet bang, voor niemand. Dan vechten we maar. Op W36 deed ik het tegen D en ze kwamen op Sandor Clegane niet langs mij. Pas na drie maanden heb ik mijn dorpen zelf aan hen gegeven, omdat mijn maatje Bryan stopte op zijn account). Op W54 doe ik het opnieuw tegen Trains.

En daarna... enkele leden wilde wraak voor mijn aanvalsactie op Lord Sander. Want hoewel halverwege afgebroken, verloren ze toch nog 60k boerderijen (ook overigens omdat Draakje 58 op mijn verzoek uiteindelijk toch een deel gedodge heeft) en dat leidde tot het volgende Skype gesprekje (dat ik door kreeg):

[19:33:38] Tim.: ik wil mb kata laten sturen maar niet alleen de onze  
[19:33:50] Milo | L S: op SC?
[19:33:57] Tim.: op zn bb
[19:35:18] Milo | L S: Ja kunnen we opzich wel doen maar dan moeten er idd meer man meedoen
[19:35:33] Tim.: alle rail spelers
[19:35:56] Stef V.: Eer die kata's aankomen heeft hij er wel weer een hoop geedeld op dit tempo
[19:36:17] Milo | L S: True
[19:36:32] Tim.: maakt dat uit
[19:36:39] Tim.: 72 clears is al iets
[19:37:01] Milo | L S: 5 kata aanvallen perdorp
[19:37:07] Tim.: 1 gwn
[19:37:15] Milo | L S: 1 doet niet zoveel schade he
[19:37:25] Milo | L S: je kan er 3 op boerderij en 2 op opslag doen
[19:37:51] Tim.: op hout
[19:37:59] Milo | L S: ohh das ne vieze
[19:38:39] Tim.: gwn boer mss dan
[19:42:11] Stef V.: Waarom doet LS niet gewoon zijn clears op SC dumpen?
[19:42:19] Stef V.: In ieder geval dan de clears in de dorpen die king overneemt
[19:43:03] Tim.: doet die dat al niet?
[19:43:45] Stef V.: Geen idee
[19:44:04] Stef V.: Ik zie de ODA van LS niet echt omhoog gaan
[19:44:48] Milo | L S: Hij is deff dorpen voornamelijk aan het opedelen
[19:45:06] Milo | L S: Onze acc was richting coru gericht met aan king en SC hun kant deff
[19:45:23] Milo | L S: En we zijn 50 clears kwijtgeraakt op stacks van After
[19:45:27] Milo | L S: Met bijna geen ODA
[19:45:29] Milo | L S:  
[19:46:32] Stef V.: Ah oke
[19:46:37] Stef V.: dan heb ik niets gezegd  
[19:49:31] Milo | L S: Heb nu nog maar 60 clears thuisstaan
[19:49:52] Tim.: en er zijn al 72 bb  
[19:49:59] Tim.: van sc

Want met 120 edels en de vijand rondom... kon ik niets anders meer dan clusteren. Ik heb dus 85 BB's gepakt op 24 uur... en daar baalde ze van, hoewel... ik kreeg ook dit bericht toen ik al 60 BB dorpen had:

King of pvm op 07.08. om 17:25 uur
HI LA RISCH hahahaha

Veel pret!

Benjamin

Waarna je geblokkeerd bent, als je iets wil terug zeggen.

Om de vernietiging van het achterland van mijn account te voorkomen, had ik al gesolliciteerd bij DesO. die kata afspraken heeft met Trains. Ik zag het van verre aankomen en het gesprek was de bevestiging. Ik ben opgenomen in de MB stam van DesO, die dezelfde afspraken heeft. Nu eens zien, of Trains die afspraken houden of dat ze de zoveelste afspraak breken.

DesO. overigens, super dat jullie het aandurfde, mij aannemen midden tussen de vijand!

En dan had ik nog een veilige zone in het Westen. Met Deathblow de afspraak, dat ik bij hen, boven de 390 lijn bleef en dat ik de dorpen zou krijgen van hun MB's daarboven... om nu te zien, dat deze naar de MB gaan van Lord Sander/King of PVM, Saphira. Stab 3 dus... want er komt een extra front bij nu en dan moet je weten, dat de BG met hun in stand is gehouden omdat Trains, geen zin had in een drie fronten oorlog. Tegen Tick, DesO. en Fruit met Swedish Chef. Zonder mijn (eerst vergeefse) inspanningen, waren ze nu edelvoer. Heul maar met Trains, kom je afspraken niet na, fijne wereld zo.

Het maakt mij verder niet meer uit... of ik nu 180 graden front heb, of 270, of 360... Make my Day. Ik heb er zin in.

Laat het vechten maar beginnen...

MvG,

Swedish Chef aka Triador.


En toch maar Trains gejoined? :p
Bijzondere wending na je harde woorden over al die stabs
 
Reactiescore
581
Ja, ik lag daar in de rim... defensieve account, alleen een blitz is af en toe een optie, al maanden en er gebeurde niets. Met mijn buurman Saritha bevriend gebleven en die kwam op zekere dag in ons praatje met een voorstel. Bleek dat de meeste betrokken spelers al niet meer op de accounts zaten of er nog wel op speelde maar het daar niet meer voor het zeggen hadden.

Ondertussen zat ik de de MB stam van DesO. en ook daar had ik niets te doen. Werd verder niet betrokken -en let op, vroeg daar ook niet om, het is niet hun schuld of fout- bij stamaanvallen of anderszins en verveelde mij te pletter. Meestal geef ik dan gewoon de account weg, want alleen BB's opedelen (voor ze werden platgegooid) en je MB internen... ik werd er gek van. Ik moet echt iets te doen hebben aan een front en de gevechten met Trains bleven uit.

Dus ik had wel oren naar een front met -wat men zei, een hele sterke aanvallende speler (Aftersky)- en heb dit ook voorgelegd aan DesO. Die kwamen terug met een eigen voorstel (waaronder opname in de hoofdstam) en toen heb ik na zorgvuldige overweging gekozen voor het Trains voorstel. Jumpen, hard vechten... en anders wel een VV waarop ik volle bak zou kunnen gaan etc. In mijn overtuiging zou ik in Trains meer te doen krijgen. Dat is het verhaal... en meer valt er niet over te zeggen.
 
Bovenaan