Het grote complimententopic

Reactiescore
319
Haha herkenbaar, de grote van mijn piemel werd laatst in twijfel getrokken ook. Ik zou bijna een leuke foto maken met daarin veel bewijs hoe groot ie wel niet is. Helaas heb ik er geen zin in, dus ga het niet doen. Je moet me maar geloven.
Goh, als je de reden wist liet je jouw reactie wel achterwege.
 
Reactiescore
319
Zeker waar. Maar zegt genoeg als ie alleen daarop reageert. Dat betekent dat de discussie eigenlijk klaar is.
 
Reactiescore
7.942
De hele discussie boeit me geen zak, ik vond alleen het argument 'ik heb er geen zin in' grappig en wou even aantonen dat dat nogal krom is om te zeggen. Op die manier de 'waarheid' verkondigen kan iedereen.
 
Reactiescore
319
Liegen ligt niet in mijn aard. Maar je kent mij ook niet dus dan is iemand op zijn/haar woord geloven ook best lastig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik zou inderdaad zeggen dat het niet slim is in een discussie deel te nemen waarin je eigenlijk niet wilt deelnemen om wat voor reden ook
 
Reactiescore
319
Je hebt gelijk Rob. Als er niet inhoudelijk op mijn stukje gereageerd kan worden, kun je beter niks zeggen.
 
Reactiescore
319
Er staan toch 3 dingen waar op gereageerd kan worden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Complimenten naar Salt voor het verdelen van Man0War en 19Chicco91. Dit had ook heel anders aangepakt kunnen worden: ze hadden volledig geïnternd kunnen worden en daarmee zeer vervelende torens gelegd worden, die wel waarschijnlijk de wereldafspraken in een zuur pakketje hadden gezet: ook al waren deze nog in onderhandeling.

M.a.w.: complimenten voor fair play. :)
 
Reactiescore
1.237
Complimenten naar Salt voor het verdelen van Man0War en 19Chicco91. Dit had ook heel anders aangepakt kunnen worden: ze hadden volledig geïnternd kunnen worden en daarmee zeer vervelende torens gelegd worden, die wel waarschijnlijk de wereldafspraken in een zuur pakketje hadden gezet: ook al waren deze nog in onderhandeling.

M.a.w.: complimenten voor fair play. :)
Bedankt voor het bedanken van Salt!
 
Reactiescore
2.064
Ik wil graag Rotterdam bedanken, voor het mooier maken van mijn leven! Bedankt mooiste stad.
 
Reactiescore
1.242
Ik wil graag iedereen bedanken voor het leesvoer de afgelopen 10 pagina's, ben blij dat ik de tijd heb genomen tijdens het schijten op het werk anders had het wel heel veel zonde geweest van de verloren tijd
 
Reactiescore
1.016
Salt en MB's binnen edelrange. Leuker kunnen we het niet maken, wel spannender!
 
Bovenaan