Het grote complimententopic

Reactiescore
5.693
Waarom zou iets wat jij zegt een gevoelige snaar raken, al zeker als er geen vorm van waarheid in zit en je eigen uitspraak meer van toepassing is op jezelf :confused2::confused2:
Ik heb je net nog moeten troosten anders?
 
Reactiescore
195
Vreemd dat je er zelf over begint, zou haast denken dat je zoiets begint te schrijven uit projectie :biggrin:
Projectie uit jouw berichten. Robbeke het is overduidelijk dat het je niet allemaal meezit :) verder ga ik ook niet ingaan op iemand zonder een eigen persoonlijkheid die aan de kont van Tyrant hangt, snap niet hoe je die personality award hebt gekregen.
 
Reactiescore
292
Als jullie wat interns zouden delen en ik een heel leger mb’s krijg kan ik misschien op dezelfde hoogte als jullie in de ranglijst komen te staan :biggrin:

Ik denk dat het King Ringo-account vaak genoeg bewezen heeft zelfs met interns geen stap vooruit te komen.
 
Reactiescore
292
Begrijpend lezen is vrij moeilijk natuurlijk.

Een feit opnoemen (het King Ringo account had altijd ontzettend veel interns en bereikte nergens echt een grote hoogte) is niet hetzelfde als een drogargument. Ik ben ook neutraal in het hele Salt versus Tyrant gebeuren. Mijn mening tegenover jouw posts is echter niet neutraal. Ik stel voor dat je de laatste paar pagina's eens naleest en jezelf afvraagt wat je nu eigenlijk echt gepost hebt. Een hele hoop niets.

Ik begrijp perfect dat je inderdaad aan projectie doet en mij verwijt de aandacht te zoeken waar je zo naar snakt, maar bewijs dan ook zelf iets in plaats van je te moeten mengen in een discussie tussen twee echte stammen. (Kijk, dat was nu een ad hominem argument en een drogargument. Snap je?)
 
Reactiescore
195
Begrijpend lezen is vrij moeilijk natuurlijk.

Een feit opnoemen (het King Ringo account had altijd ontzettend veel interns en bereikte nergens echt een grote hoogte) is niet hetzelfde als een drogargument. Ik ben ook neutraal in het hele Salt versus Tyrant gebeuren. Mijn mening tegenover jouw posts is echter niet neutraal. Ik stel voor dat je de laatste paar pagina's eens naleest en jezelf afvraagt wat je nu eigenlijk echt gepost hebt. Een hele hoop niets.

Ik begrijp perfect dat je inderdaad aan projectie doet en mij verwijt de aandacht te zoeken waar je zo naar snakt, maar bewijs dan ook zelf iets in plaats van je te moeten mengen in een discussie tussen twee echte stammen. (Kijk, dat was nu een ad hominem argument en een drogargument. Snap je?)

het gaat hier over ALONES ( waar ik in zit ), Tyrant & Salt. Aangezien er niemand anders uit mijn stam op het AF zit is het vrij logisch dat ik hier duidelijkheid kwam brengen omtrent de situatie langs onze kant.

Jij bent dus degene die zich bemoeit in een discussie waar die niets te zoeken heeft, feit.

doe eens research voor je je komt bemoeien een beetje de wijsneus uithangen kan je maar voor de rest ... de discussie gaat over ALONES, kiektaj, oude stabs en cf’s. Zo te zien zie of snap jij het volledige plaatje niet.

jij bent nu eens echt de definitie van een kneusje en hebt hierbij @Kyuka van de troon gestoten
 
Reactiescore
292
het gaat hier over ALONES ( waar ik in zit ), Tyrant & Salt. Aangezien er niemand anders uit mijn stam op het AF zit is het vrij logisch dat ik hier duidelijkheid kwam brengen omtrent de situatie langs onze kant.

Akkoord! Maar breng dan ook duidelijkheid en geen bagger.

Jij bent dus degene die zich bemoeit in een discussie waar die niets te zoeken heeft, feit.

Als je goed leest bemoei ik me niet met de discussie, wel met de poststijl van sommigen (lees jij).

doe eens research voor je je komt bemoeien een beetje de wijsneus uithangen kan je maar voor de rest ...

Ad hominem


de discussie gaat over ALONES, kiektaj, oude stabs en cf’s.

Zie je, je kunt het best. In dit deeltje staan allemaal dingen die kloppen en relevant zijn. Dit is het type post dat je naar de toekomst toe best in het achterhoofd kunt houden.

Zo te zien zie of snap jij het volledige plaatje niet. Jij bent nu eens echt de definitie van een kneusje en hebt hierbij @Kyuka van de troon gestoten

Ai. Dubbele ad hominem.
 
Reactiescore
195
Akkoord! Maar breng dan ook duidelijkheid en geen bagger.



Als je goed leest bemoei ik me niet met de discussie, wel met de poststijl van sommigen (lees jij).



Ad hominem




Zie je, je kunt het best. In dit deeltje staan allemaal dingen die kloppen en relevant zijn. Dit is het type post dat je naar de toekomst toe best in het achterhoofd kunt houden.



Ai. Dubbele ad hominem.
Asinus
 
Reactiescore
1.918
rip sebastian valmont

probeer van deze maar eens te recupereren
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Leuk ik hou van buitenlanders
 
Reactiescore
319
Ik zou een leuk postje maken met veel screens waarin bijna alles wat Melvin (newgen) en co beweerden zou ontkrachten. Helaas heb ik er geen zin in dus ga ik het niet doen. Ik geef wel toe dat Kiektjai een intern is geworden. Er was een massa gepland op hem waarin alle dorpen als target waren, maar +/- 12 uur voordat we zouden sturen kregen we het gratis i.v.m het stoppen op deze wereld. Dat slaan we dan ook niet af. Verder is er geen bg of nap met Alones. Wat ik wel weet is dat Alones Tyrant gewoon haat.

Ook hebben wij meerdere aanbiedingen gekregen om vv te draaien tegen Tyrant van verschillende accounts maar dat hebben we allemaal afgewezen omdat wij niet zo zijn.

Als ik nog wat vergeet om ergens op te reageren zou dat prima kunnen. Ik heb verder geen zin om terug te scrollen.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
7.942
Ik zou een leuk postje maken met veel screens waarin bijna alles wat Melvin (newgen) en co beweerden zou ontkrachten. Helaas heb ik er geen zin in dus ga ik het niet doen.

Haha herkenbaar, de grote van mijn piemel werd laatst in twijfel getrokken ook. Ik zou bijna een leuke foto maken met daarin veel bewijs hoe groot ie wel niet is. Helaas heb ik er geen zin in, dus ga het niet doen. Je moet me maar geloven.
 
Bovenaan